woensdag 27 april 2016

Dikke verjaardagsknuffel!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.
Hoi allemaal!

Vandaag start er een nieuwe challenge op het Scr@p Cards Challenge Blog! Challenge #85 luidt: Kleuren challenge en verder alles mag!

Het patroon komt van de Facebook groep Be Challenged. Mijn DT maatjes hebben prachtige voorbeelden voor jullie gemaakt! Dit is mijn resultaat:
Gebruikte materialen:

Dessin papier Studio Light Sweet Romance BASISSR214
Dessin papier Studio Light Sweet Romance BASISLH208
Afbeelding Studio Light Love & Home STAPLH1358
Borders Joy!/Noor! 6002/0260
Rozen crème Marianne Design RB2217
Crème lint Marianne Design JU0915
Teksten Marianne Design PL1524
Roze lint Hobbyvoordelig
Doily Nellie Snellen

Papicolor Original kaartenkarton:
hagelwit (930)
lichtrose (923)

Onze sponsor 't Scrap-Ateljeetje heeft een prachtige prijs beschikbaar gesteld voor deze challenge! Doen jullie gezellig mee?
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn cadeauverpakking vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

42 opmerkingen:

  1. Hey Chantal,

    Wat een supergaaf doosje! Ik ben er bijna klaar mee. Wat een leuke challenge. Ga zeker proberen mee te doen.
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, lief en lekker cadeautje! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er mooi en smakelijk uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal,
    Wat een super mooi doosje met deze zachte kleuren !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie verpakking en prachtige kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SCHITTEREND en wat een mooie lieve kleurencombinatie Chantal :-)
    Wie wil zoiets nou niet ontvangen? Ik wel hoor ;-)
    Het is mooi door zijn eenvoud en alleen al mooi om online naar te kijken. Echt schitterend.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi, Chantal. En drie keer leuk....leuk om te maken, leuk om te geven en helemaal leuk om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. MMM lekker en zulke mooie kleurtjes! Een romantisch cadeautje!
    Een gezellige koningsdag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kleurenkaart Chantal, je hebt er een prachtige cadeauverpakking mee gemaakt, toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha, jij mocht vast de kleurtjes kiezen voor deze challenge? Zijn toch helemaal jouw kleurtjes hé!
    Mooi hoe je het doosje maakte!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW meissie je bent toch ook echt van alle markten thuis want dit is ook weer zo beeldig in die zachte kleurtjes! Lekker bovendien dus de ontvanger is een geluksvogeltje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Chantal.
    Wat een super leuk en vooral lekker doosje. Mooi al die pastel tinten bij elkaar.
    Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal,
    je hebt een supermooie creatie gemaakt in deze zachte kleuren..Heel leuk patroon heb je gebruikt,wat zal de ontvangster daar blij mee zijn,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi hoor Chantal!
    Super zeg dit leuke cadeautje, je hebt de kleuren heel mooi verwerkt.
    Hier gaat iemand vast heel blij mee zijn.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi Chantal.
    En leuk om te krijgen zeg, mmmm lekker.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend leuk gedaan Chantal....de kleurtjes zijn heel erg mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi cadeau-kaartje, wat een prachtige kleuren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi gemaakt! Prachtig gedaan, leuk met die merci Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een mooie verpakking met iets heeeeeel lekkers erin hahahaha Chantal.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebtt een heel mooi kaartje gemaakt...erg leuk als je het mag krijgen.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi verpakkingsdoosje,Chantal.Heel mooi afgewerkt en superleuk gedaan met de randjes stans.De chocolaadjes zien er ook lekker uit :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende cadeauverpakking heb je gemaakt.
    Mooie kleuren en super mooie details heb je gemaakt.
    Zitten de merci er nog in ???
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat heb je super mooi gedaan Chantal. Leuk patroontje, ik ben laatst uit de groep gegaan op Facebook, iets te vroeg dusss.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kadodoosje. Mooi gedaan met de kleuren combi.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuke cadeauverpakking Chantal, met lekkere inhoud :) ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Daar ben ik dan, hihi Lekker in relax stand nog even bloggen!
    Je hebt zo'n heerlijk kadootje gemaakt, en die versierseltjes voor de reepjes zijn tof Chantal! Mooi zijn die plaatjes van Studio Light hè! Je hebt het weer prachtig gedaan, ik geniet er weer van!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi dit doosje met lekkers Chantal...leuk gemaakt met het patroontje van Be-Challenged

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik zag het al op het challenge blog en op Facebook wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt!
    Leuk om zo een DT en challenge te combineren!
    Ik was te laat met de challenge maar ga dit doosje zeker nog eens maken!
    Jouw aankleding is fantastisch, zo elk dat vlaggenslingertje!
    Ik heb weer genoten!
    Fijne creatieve week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Chantal
    Je hebt een prachtig verjaardagscadeautje gemaakt met lekkers, mooi plaatje en ik vind de binnenkant ook zo mooi versierd en ik vind deze kleurtjes ook erg mooi Chantal maar dat weet jij wel hihihi.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een prachtige weggever heb je ervan gemaakt Chantal!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat ziet er weer op en top verzorgd uit, Chantal! Prachtig hoor :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige en lekkere verpakking Chantal! Mooie kleurtjes ook. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schitterende creatie Chantal heerlijk met de chocolaatjes! Sorry dat ik je een beetje verwaarloosd heb maar het ging allemaal zo vlug en wat is het veel weer in een keer! Wel grappig om te lezen dat je denkt dat ik in de beveiliging werk ;). Ik heb 8,5 jaar bij de Marine gewerkt en ben momenteel werkzaam in de zorg :P. Ik werk nu op een 24 uurs locatie (vandaar de slaapdiensten) met moeders met een verstandelijke beperking. Tot nu toe erg leuk. Ik wens je een heel fijn weekend!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Schitterende creatie, erg mooie kleuren combi.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Chantal.

    'k Ben hier al even niet geweest. (;k had al wel jou kaarten dus gezien in de collection maar niet direct aan jou gedacht)
    Wat ben je toch goed in zoveel verschillende dingen. Nu weer zo'n leuk doosje in snoepjeskleuren. En ook met die markers ben je super. Want die roos is gewoon prachtig!!!
    Fijne week.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig deze leuke verpakking voor de lekkere chocolaatjes. Heel mooi gemaskt de kleuren zijn prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ha die Chantal!
    ik heb deze van jou dus helemaal gemist! Wat een prachtig doosje! De kleuren zijn perfect als voorbeeld voor de challenge. Ik las je berichtje op mijn blog. Hihihi, als ik het aan Peter vertel ! Die wordt af en toe gek van de rommel. Ik heb nu een bordje op mijn deur hangen, ik zal het binnenkort even fotograferen en op mijn blog zetten! Soms zou ik best willen dat ik wat netter was, hoor. Maar als ik opruim kom ik iets tegen waar ik dan een idee door krijg. Als ik het dan niet meteen doen is het idee zoals het in mijn hoofd zit weer weg...Ach, gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een gave kadoo verpakking, Chantal. En dan ook nog wat lekkers erin. Wie wil dat nou niet krijgen. Mooi kleuren en leuke details heb je op de verpakking bebruikt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dat is een heel mooi modelletje. Mooi gemaakt.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtig cadeautje !!! Dat heb je mooi gemaakt !
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik zie dat ik nog niet langs geweest was bij je...oeps.
    Vind het een heel leuk merci doosje geworden Chantal. De ontvanger is er vast blij mee, en mmmmm lekker smullen.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!