zondag 27 maart 2016

Vrolijk Pasen!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Vrolijk Pasen :) Op deze eerste paasdag wil ik jullie deze kaart laten zien die ik mocht maken voor The Collection #37 van Marianne Design. 

De foto is gemaakt met grauw weer :( Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Paperbloc PK9130 Country Style
 Kraft PK9114 
Paaseitjes COL1382 
Gras CR1355
Flowerset Fancy CR1356
 Flowerset Sweet CR1358 
Ganzen LR0410 
Plaatje EWK1240
'Vrolijk Pasen' CS0954 
Roze glitterparels JU0937 

Papicolor Original kaartenkarton:
hagelwit (930) 
lentegroen (954)
lichtgroen (947)
grasgroen (907)
lichtrose (923)
Met deze paaskaart doe ik mee bij Knutsels en Kadootjes challenge #34: hout op je kaart.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn Paaskaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

44 opmerkingen:

  1. Mooi kaart!! Mooie pastelkleurige bloemen en schattig die kleine gansjes in het gras!
    Gezellige Pasen,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal, ik zag hem al staan in de collection! Heel mooi kaartje is het zo voor op 1e Paasdag. Schattig plaatje ook. En heb je wel gezien dat je mee kunt doen aan de challenge van K&K? We vragen iets van hout op je kaart en dat mag zeker papier met een houtstructuur zijn! Dus als je het leuk vindt.....
    Geniet van deze dagen. Liefs,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, ik zie dat je meedoet! Leuk! Dank je en veel succes!
      Groetjes,
      GerJanne

      Verwijderen
  3. Ook al weer een prachtig kaart Chantal.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart Rimmie.
    Ik heb de kaart ook gemaakt en ligt hier al klaar om op mijn blog te plaatsen.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje! Prachtig plaatje en leuk met die gans en het ei Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje weer! Wat voor witte inkt gebruik je? Ik zoek een goede witte inkt om teksten en nerven e.d. te stempelen. Ik heb Versacolor white, maar die werkt niet goed.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat GAAF Chantal....je hebt er een prachtig geheel van gemaakt!
    Heel mooi kaartje om op eerste paasdag te laten zien.
    Het is werkelijk een plaatje!
    De bloemetjes zijn mooi he ik heb ze ook gebruikt op mijn doosje!
    Groetjes en nog fijne dagen
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal,
    Wat een prachtige Paaskaart zoveel moois te zien wat een liefje .
    Zalig Pasen
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal.
    Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt. Leuk zo moeder gans met haar jongen. En leuk met die bloemetjes erbij.
    Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe leuk dat jouw kaartje in de Collection komt ! Ze staat zelfs op de cover ! Prachtig kaartje ! Een hele fijne Pasen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal,
    ik had je kaartje ook al bewonderd in de Collection, ziet er supermooi uit, leuk plaatje en de kleine gansjes met mama zijn erg mooi,
    fijne paasdagen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Grauw weer of niet...wat een pracht van een kaart, Chantal. Echt weer schitterend mooi gemaakt.
    Fijne paasdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart met hele mooie vrolijke kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantal
    Jij ook fijne Pasen
    Wat heb je een mooie paaskaart gemaakt met mooie kleuren
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Chantal,

    Super weer!!! Ik wen er al bijna aan dat bij jou altijd alles een plaatje is. Gaaf dat je al weer in de collection staat!!!! Mooi in die pastels. En leuk die bloemetjes (ik heb ze hier ook al liggen maar ik moet ze nog steeds uit proberen, ik wil denk ik teveel)
    Fijne tweede paasdag morgen en tot later maar weer!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jouw mooie kaart laat anders het zonnetje hier schijnen hoor Chantal. Wat een lief geheel heb je er van gemaakt, mooie warme kleuren en leuke materialen heb je gebruikt. Logisch dat je weer in de collection staat. Bewaren die bladen...leuk voor later...als je groot bent..LOL..;D
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterend kaartje weer Chantal!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart,Chantal.Dacht al deze kaart komt mij bekend voor :).Vind de knipvellen en het paperbloc ook zo mooi.Fijne Paasdagen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje Chantal, er is weer veel moois en leuks te zien.
    Gezellig dat je met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend gemaakt Chantal, wat een prachtige kleuren, het plaatje is ook zo mooi erbij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooie kaart heb je gemaakt Chantal.
    Ik heb jouw hand hier niet in herkend.
    Vooral je bloem op de rank vind ik super bedacht.
    Groetjes Hett

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supermooie kaart Chantal!
    Mooie kleurtjes en moedergans met de kleintjes in het gras ook erg mooi om te zien ,en dan nog die leuke bloemetjes erbij....heel mooi gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hahaha..wat een giller! En ik maar denken..ik heb die kaart eerder gezien maar waar?
    De Collection (niemand vertellen hoor!) ligt hier op de wc zodat ik er elke keer weer in kan bladeren en jou kaart staat daar gewoon voorop!
    Geen wonder dat deze me al zo bekend voor kwam ;-)

    Hij is prachtig Chantal zoals al jou werken. Ik ben verslaafd aan jou (en je mooie werkstukken)..

    Wat die liedjes betreft...van Girls Walk By zul je niks kunnen vinden omdat ze alleen regionaal bekend waren. Van het andere liedje plaats ik je hierbij een link naar youtube ;-)

    https://www.youtube.com/watch?v=iye6uf0H68k

    Luister maar...en het gaat NOOIT meer uit je hoofd ;-) haha
    Gemeen van me hé? Oh...ik was wel aan een geintje toe.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Chantal prachtig is je kaartje met zoveel mooie accentjes fijne Paasmaandag

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie kaart, super kleuren.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een schitterende Paaskaart!! Heel mooi en sfeervol en in mooie kleuren. Helemaal geweldig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Elke met grauw weer gemaakte creatie is genieten Chantal, laat staan als het stralende foto's zijn!! Alles op deze kaart is weer zo lief en de kleurtjes zo mooi!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooi kaartje geworden Chantal...toppie.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hij is weer prachtig Chantal.
    Leuk die kleintjes in het gras.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hij is prachtig. Vooral met de cirkel met daarin ook een mooi tafereeltje. Top.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik dacht al wat komt die kaart mij bekent voor.... Nu ik je berichte lees zie ik het, hij stond in de folder die ik zaterdag gekregen had. Ik had al naar die leuke bloementjes zitten kijken hoe je dat gedaan had, die zijn erg leuk om te gebruiken. Super creaties. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart met schitterende kleurtjes plaatje en malletjes/ bloempjes. Een schitterend geheel zolas de kaart is opgebouwd. leuk dat je weer een kaartje mocht maken voor de Collection!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. een prachtige kaart heb je weer gemaakt Chantal.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Chantal,
    wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt ! Gefeliciteerd met je publicatie ! Echt leuk !
    Bedankt voor je reactie op mijn post en je tip ! Ik denk inderdaad ook dat het zo wel goed moet werken !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hij is leuk geworden!!! De kleuren vind ik alleen al prachtig en zoals je om het plaatje heb heen gebouwd. Supermooi. En dan moedergans.....zoooo lief! Wij hadden papa en mama eend met kuikentjes bij de bungalow dit weekend.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Supercalifragilisticexpialidocious!!!! hihi Daar kom ik met de nachtschuit...
    het is een plaatje Chantal!!!! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een mooie kleurtjes! Ik vind het zo leuk, dat je het vlindertje op het plaatje terug hebt laten komen op je kaart en Moeder de Gans met haar pulletjes zijn zo schattig :) Een 10 met een griffel.
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Nou jij brengt zeker het voorjaar mee met deze kaart Chantal! Ontzettend leuk dat ie een plekje heeft in de Collection!! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Even een paar dagen geen blogger en dan mis ik meteen weer 2 schitterende creaties!! Deze is erg leuk geworden Chantal, lief de kuikentjes in het gras en de mooie bloementoef en wat gaaf dat je ook deze keer weer in de Collection staat!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!