woensdag 17 februari 2016

Uitstel Candy Time van Mandy en ....

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Vandaag zou Mandy de winnaar bekend maken van haar candy maar zij is heel ziek door de griep! Daarom vroeg zij mij of ik jullie wil laten weten dat de uitslag iets later plaats zal vinden. Houd haar blog in de gaten voor het spannende nieuws en succes allemaal!

Verder wil ik jullie laten weten dat ik i.v.m. persoonlijke omstandigheden de laatste week niet in Blogland of op Facebook aanwezig ben geweest. Dit heeft met mijn gezondheid te maken. Ik wil iedereen bedanken die mij heeft gemaild, geapped en een kaartje heeft gestuurd! Jullie zijn schatten en het doet mij zo goed om te weten dat jullie mijn reacties waarderen :) Ik probeer de draad zo snel mogelijk weer op te pakken ;)

47 opmerkingen:

  1. Dank je voor je bericht Chantal en van harte beterschap ook voor jou.

    Dikke knuffel, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel beterschap Chantal!
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh veel beterschap Chantal zorg goed voor jezelf!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal,
    ja, ik miste je al, ik dacht misschien is ze een weekje weg..
    Niet leuk om te horen dat je ziek was..
    Ik wens je heel veel beterschap,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal,

    Ik had je ook al gemist,ik dacht al misschien heeft ze griep.Heel veel beterschap.Ook voor Mandy.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal, heel veel beterschap gewenst voor jou en ook voor Mandy! Ik hoop dat jullie alle twee er weer gauw bij zijn hoor, want we kunnen jullie niet missen met jullie prachtige creaties! (en lieve berichtjes)
    Vele groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap voor jullie allebei!
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi chantal.
    Heel veel sterkte en ik dacht ook dat je te druk was de afgelopen tijd. En mandy goed uitzieken en de candy kan wel even wachten, eerst beter worden.
    Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beterschap Chantal hoop dat je snel weer bent opgeknapt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Uiteraard had ik je wel gemist in Blogland, maar ik wist niet, dat je ziek was.
    Van harte beterschap!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Miste je al Chantal ,jij ook beterschap. Hoop wel dat jullie op de clubdag kunnen komen...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beterschap voor jullie beide.
    Veel zieken tegenwoordig.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Verzorg je goed Chantal en laat je goed verzorgen!
    Tot binnenkort!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief dat je je neusje even laat zien, Chantal ! Ik vond het inderdaad al stilletjes aan jouw zijde! Hopelijk ben je snel beter ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat lief dat je dit even meld voor Mandy! Zorg ook maar goed voor je zelf, en hopelijk ben je er snel weer bovenop!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat lief dat je dit even meld! Let goed op jezelf! & veel beterschap voor beide!

    Liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wordt maar weer snel beter Chantal heel veel beterschap.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Allebei veel beterschap gewenst! Hoop dat jullie gauw weer opknappen. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sterkte, Chantal, en beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Veel beterschap voor jullie allebei!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja ik miste je al Chantal.
    Beterschap gewenst hoor.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beterschap Chantal en Mandy!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hopelijk zijn jullie beide snel weer op de been, maar rustig aan! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dank je wel voor je bericht, Jullie beiden beterschap gewenst.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat lief om dit te vermelden!
    Er zijn echt veel mensen ziek, mijn twee kinderen ook!
    Beterschap voor jullie beiden.
    Lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lief dat je Mandy's bericht even doorgeeft. Heel veel beterschap voor jullie allebei, eerst goed uitzieken, de blogs komen weer wel.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Veel beterschap Chantal !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel veel beterschap Chantal
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ach...beiden in de 'lappenmand'. Heel veel beterschap Mandy en Chantal! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel veel beterschap en sterkte toegewenst meiden.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Chantal,
    Lief dat je het bericht van Mandy even met ons deelt.
    Vervelend dat je zelf ook vanwege je gezondheid even niet veel online bent. Hopelijk is het niets ernstigs en knap je snel weer op.
    Heel veel beterschap, hopelijk kun je morgen wel een beetje van je verjaardag genieten.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Chantal,
    Heel veel beterschap voor jou en Mandy.Ik wens dat jullie alletwee snel weer beter zijn. Sterkte!
    Lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Chantal,
    'K Had je al even gemist. Balen zeg dat je zo met je gezondheid zit. Veel beterschap voor nu en ik hoop dat je gauw weer de energie hebt om lekker creatief bezig te zijn met papiertjes.
    Ik hoop tot gauw!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  35. beterschap chantal en gauw weer beter worden meid

    knuf roelie xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ja, ik miste jou ook al. Maar iedereen neem wel eens een time out. Heel veel sterkte, beterschap en toi,toi, toi. Denk aan jezelf hoor. Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik las net bij Irene dat je vrijdag jarig was Chantal....van harte gefeliciteerd! Verder wens ik je van harte beterschap.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel veel liefs en een dikke knuffel voor jullie allebei!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Chantal,
    ook bij mij een beetje minder met het bloggen, ach ja, er zijn ook andere dingen in het leven, toch ? Hopelijk voelen jij en Mandy jullie snel weer helemaal top !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!