woensdag 6 januari 2016

Say cheese!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Vandaag start er een nieuwe challenge op het Scr@p Cards Challenge Blog! Challenge #81 luidt: Label met jouw favoriete stans en tenminste 3 laagjes papier! 

Het weer is zo belabberd qua belichting dat de onderkant van het label helaas wazig lijkt. Dat mag de pret niet drukken voor de kerstman en zijn rendieren want zij zijn wel gewend aan ruig weer ;) Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Labelkaart Dutch Doobadoo Dutch Card Art label spiegel
Paperbloc Eline's Silver Stars PB7048
Kleine labels CR1352 
Kerstman COL1391
Rendier COL1369
Denneboompjes LR0370
Sneeuwvlok LR0185
Poinsettia COL1393
Glitterpapier CA3104
Mulberry papier rood RB2232
Rood en groen lint JU0951
Tule JU0924
Groene glitterparel JU0954
Kerstbelletjes JU0930
Scrappers rope touw JU0949
Vellum Hobbykaarten Petra

Papicolor Original kaartenkarton: 
anjerwit (903) 
lichtbruin (614) 
nootbruin (939)
donkerbruin (938) 
rood (918)
ravenzwart (901)
zalmroze (925)

Onze sponsor Gerda's Hobbyshop heeft een prachtige prijs beschikbaar gesteld voor deze challenge namelijk een cadeaubon van € 12,50! Doen jullie gezellig mee?
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

51 opmerkingen:

  1. Wow een super label met kleine labeltjes en dieren kunnen natuurlijk niet ontbreken he Chantal! Prachtige creatie, leuke challenge ook, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer leuk label gemaakt Chantal.
    Leuk hoe die kerstman tussen zijn rendieren staat ;)
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kerstlabel heb je gemaakt. Leuk zo het rendier met het rode neusje, kun je zien dat die het ook koud heeft. Hihihi.
    Jij ook de beste wensen voor 2016 en dat het maar een creatief jaar weer mag worden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel gezellig kerstlabel Chantal! Santa staat al weer in de startblokken met Rudolph en zijn maatje en jij hebt al vast een beauty voor eind dit jaar op voorraad!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie label! Zo gezellig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke feestelijke tag heb je gemaakt Chantal. Die kerstman is toch wel erg leuk hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooi label heb je er weer van gemaakt. Leuk zo met rudolf erbij. En die poinsetta blijft elke keer weer mooi. Liefs sab

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Chantal een hele mooie labelkaart met weer zoveel moois te bekijken. Mooie kleuren en mallen, je raakt niet uitgekeken !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem weer erg leuk! Blijft altijd een vrolijke boel bij jou op de kaart! Top!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk gemaakt Chantal.
    Een hele vrolijke tag waar mooie dingen op te zien zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Typ ik een heel verhaal Chantal valt mijn wifi weer eens uit! Je label had ik natuurlijk al bewonderd met je olijke rendiertjes! Het valt me wel op hoeveel stansen en materiaal er altijd op je werkjes zit! Zoveel aandacht wordt er aan geschonken! Ennuh je foto is prima hoor ik zie niets wazigs, haha Fijne freubelweek weer!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Chantal,
    wat heb je een prachtig label gemaakt, leuk is de kerstman en de olijke rendieren..prachtige poinsettia en een superleuke strik..MOOI,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat superleuk Chantal ! Heel mooi label en die kerstman en rendiertjes zijn zo schattig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend label Chantal....alle prachtige details maken het tot een mooi geheel....super!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach, wat een schatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige label met mooie details.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie label Chantal, schitterend! Ik schreef zojuist ook al bij Anita dat ik me elke keer weer voorneem mee te doen aan jullie challenge. Op een of andere manier komt het er steeds niet van..
    Moet dat toch echt beter gaan doen ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een prachtige kersttag Chantal en zo mooi bewerkt, gaaf weer
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een echte mooie Chantal label kaart!! Geweldig mooi.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi label. Leuk met die kerstman en rendieren. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Onwijs gaaf is ie weer Chantal. Wat voor stift gebruik jij om alle lijntjes op het rendier te zetten?
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig label heb je gemaakt.
    Blijft een vrolijke boel met die kerstman en die leuke diertjes.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Just adorable Chantal, love all the little holiday characters.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi label,Chantal.Leuk afgewerkt met de strik en de poinsettia.En de kerstman en de rendieren zijn weer een vrolijk en superleuk groepje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Chantal wat een prachtig label heb je gemaakt. Het kerstmannetje past er heel mooi op. Hele leuke details, top! Zeer geslaagd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze is weer een topper Chantal! Die kerstman en rendieren zijn zó leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoe leuk is dit dan weer...ik vind het geweldig!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooi kerstlabel heb je gemaakt. Leuk de kerstman met twee van z'n rendieren, verder heel mooi aangekleed.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtige label heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Chantal
    Ik vind je label weer helemaal geweldig, het is eigenlijk gewoon een klein verhaaltje wat je ons laat zien en met die leuke mallen weet jij wel raad want ik zie er genoeg op je prachtige label.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ondanks het sombere weer staat je drietal er weer goed op hoor!!
    Een gezellige tag!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super leuke label heb je gemaakt...top !!!

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Erg leuk label, je hebt weer leuke mallen gebruikt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind het weer een topper!! De kerstman en de rendieren blijven leuk om mee te weken!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Onwijs leuke kerstlabel Chantal!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. mooi dezd kerst label chantal met de kersman en dieren de prachtig bloem

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtig kerstlabel heb je ervan gemaakt Chantal - prachtigmooi!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een prachtig label Chantal.
    Jij vertelt altijd mooie verhaaltjes met je kaarten.
    Prachtig!
    Ik ga ook eens aan de slag met deze challenge.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Supermooie label Chantal! Ga mijn best doen om mee te doen met de leuke Challenge!
    Ik wil je nog een goed en gezond 2016 wensen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een gave leabel, Chantal. Helemaal weer jouw stijl. Toppie. Mooie materialen en mallen heb je gebruikt
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Supermooi weer Chantal!!!
    Weer zo veel om naar te kijken. Volgens mij ontdek ik telkens weer nieuwe details. En ik moet zelf ook maar eens met een witte pen aan het werk voor al die streepjes enzo. Het wordt er zoveel mooier van. Kijk jij ook zo uit naar de nieuwe stanzen die er zo aankomen. Of het je ze gewoon al in huis??
    Fijn weekend!!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtig dit label...aan de bovenkant een beetje vintage look..i like it haha en onderaan weer perfect verwerkte stansjes met grappige accentjes!
    Ik geniet elke keer van de vrolijkheid die elke crearie van jou uitstraalt!
    Fijn creatief weekend?
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Chantal,
    wat een mooie label heb je gemaakt
    met zoveel mooi's erop verwerkt
    toppie gedaan hoor heel mooi !!
    fijne avond liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een schitterende kerstlabel heb je gemaakt Chantal! De rendiertjes zijn weer zo lief. Echt weer een op en top SuperGeweldigeFantastische Chantal Crea! Ik ben er dol op :) .

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Chantal,
    Wat een super mooi label heb je gemaakt !
    Leuk met de rendieren en de kerstman echt gaaf .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een mooie label kaart heb je gemaakt,
    heel leuk afgewerkt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Chantal,
    prachtige label met die twee rendiertjes en de kerstman in het midden. Leuk neergezet!
    Ik heb een vraagje, die labels. er zijn twee soorten van MD.
    Een label met de ster,hartje,bloem enz. en labels in verschillende formaten.
    Nu is het mijn vraag of die twee soorten mallen bij elkaar passen? Dus de grote label van met dat assortiment en de grootste label van die labels in allerlei formaten.
    Hopelijk begrijp je mij.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  48. wat prachtig Chantal. Was overduidelijk dat jij als favoriete stans de Eline-mallen zou gebruiken, iets anders zou me toch heel erg verwonderd hebben!
    Echt heel mooi, altijd genieten je kaartjes!
    ben wat achter met mijn blogrondes, hoop nu toch bij de meeste langs te komen, zo druk altijd!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!