zaterdag 23 januari 2016

In The Collection nr. 36!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Vandaag mag ik jullie eindelijk de kaarten laten zien die ik heb mogen maken voor The Collection #36 voor Marianne design! Waarschijnlijk hebben jullie de kaarten al zien staan in de designfolder.

Het weer was heel slecht toen ik de foto's maakte dus de kleuren van de kaarten komen niet mooi over op de foto :( Kijk maar eens naar het verschil bij de hertjeskaart. Dit zijn mijn resultaten:
Gebruikte materialen varkentjes kaart:

Paperbloc Eline's Babies Blue PB7049, 
Eline's Babies Pink PB7050 en Rustic Wood PK9124
Glitterpapier CA3104
Tabjes COL1314 
Houten frame COL1373 
Ballon COL1384 
Varkentjes COL1402 
Gras CR1355 
Houten balken CR1348
Tak LR0257 
Vogeltje LR0204 
Vogeltje LR0205
Cupcake LR0341
Vlaggen LR0329 
Kippengaas DF3404 
Distress inkt Walnut Stain, Vintage Photo
Teksten PL1524
Roze belletjes JU0939
Lint JU0921
Touw JU0949
Roze glitterparels JU0937

Papicolor Original kaartenkarton: 
hagelwit (930)
bloesem (934)
purper (913)
ravenzwart (901)
lichtrose (923)
zalmroze (925)
lentegroen ((952) 
lichtgroen (947) 
grasgroen(907) 
sering (937)

Gebruikte materialen aapjeskaart:

Paperbloc Eline's Babies Blue PB7049
Kraftpapier PK9114
Tabjes COL1314
 Tab met Engelse tekst COL1315 
Ballon COL1384 
Aapjes en banaantjes COL1399 
Houten frame COL1373
Gras CR1355
Tak LR0257 
Vogeltje LR0204 
Vogeltje LR0205
Tak met bladeren DF3414
Distress inkt Walnut Stain, Vintage Photo, Peeled Paint
Blauwe belletjes JU0940
Lint JU0922
Touw JU0949
Tule JU0924

Papicolor Original kaartenkarton: 
hagelwit (930)
lichtbruin (614) 
nootbruin (939)
lentegroen ((952) 
grasgroen(907) 
zalmroze (925)
ravenzwart (901)

Gebruikte materialen hertjes kaart:

Paperbloc Rustic Wood PK9124, Eline's Beach House PB7043
en Eline's Babies Pink PB7050
Kraftpapier PK9114
Tab met NL tekst COL1314
Tab met Engelse tekst COL1315  
Hertjes COL1401
Gras CR1355 
Sterren CR1280
Gedicht tekst CS0922
'Geboren' CS0959
Roze belletjes JU0939
Lint JU0921
Touw JU0949
Tule JU0924
Charms JU0885

Papicolor Original kaartenkarton: 
hagelwit (930)
anjerwit (903) 
lichtbruin (614) 
nootbruin (939)
donkerbruin (938) 
roze (605)
ravenzwart (901)
lichtrose (923)

Gebruikte materialen dinokaart:

Paperbloc Eline's Babies Blue PB7049
Glitterpapier CA3104
Kraftpapier PK9114 
Tab met NL tekst COL1314 
Tab met Engelse tekst COL1315  
Wolk COL1384  
Dinosaurussen COL1400 
Gras CR1355
Linker tak LR0256 
Rechter tak LR0256
Vogeltje LR0204
Blauwe belletjes JU0940
Lint JU0922
Touw JU0949
Distress inkt Walnut Stain, Vintage Photo

Papicolor Original kaartenkarton: 
anjerwit (903) 
lentegroen ((952) 
lichtgroen (947) 
grasgroen(907) 
legergroen (954) 
donkergroen (916)
ravenzwart (901)
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaarten vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

65 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal.
    Wat zijn je kaarten leuk geworden. Ben nu al helemaal fan van de varkentjes en hertjes. Oh en die leuke slingeraapjes. Je kaarten zijn schitterend ondanks de (slechte) belichting.
    Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze toch ontzettend leuk. Je hebt je weer zo lekker uit kunnen leven met de beestjes !!!!
    Ik kan niet wachten tot ik ook aan de slag mag ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal schitterend Chantal!!
    Fijn weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend GAAF gedaan Chantal!
    Je hebt prachtige kaartjes gemaakt......ik vind alle diertjes leuk!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn je kaartjes mooi geworden, Chantal. Super gaaf gedaan, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal even leuk! Die feestvarkens zijn zo grappig met hun hoedjes op. En die Bambi is lieffffff! En de teksten maken het helemaal compleet. Fijn weekend!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele schattige kaarten! Ik vind die dino's zo leuk! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die slagroom op de snoet van t varkentje geweldig:))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke diertjes ...je hebt er weer prachtige kaarten van gemaakt!
    Vind die met de varkentjes wel zo leuk geworden,en de hertjes zijn zo lief. Is ook echt helemaal jou ding met die diertjes werken daar maak jij de mooiste dingen mee....super!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat zijn ze super leuk geworden!
    Je komt ogen te kort er is zoveel leuks op te zien!
    de leuke feestvarkentjes de lieve hertjes en de grappige aapjes het is weer een waar feestje om te zien. Weer super gedaan Chantal!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gave kaarten heb je gemaakt,
    die kaart met de biggetjes is heel grappig.
    alle kaarten zijn heel mooi afgewerkt.
    daar mag je heel trots op zijn.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowwww, wat heb je er weer prachtige creaties van gemaakt Chantal. Stuk voor stuk beauty's. Je hebt de diertjes weer een leuk plekje gegeven op je creaties.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. SUPER-GEWELDIG-FANTASTISCH!!!!!!!
    Stuk voor stuk zo lief en leuk - vooral dat smulvarkentje met zijn slagroomsnuit -, dikke pluim Chantal!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Chantal
    wauww zeg wat zijn je creaties super mooi je komt echt ogen tekort om alles te bewonderen
    super super mooi gedaan!!
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Chantal, ik heb ze al gezien in de Marianne, ze zijn werkelijk schitterend. Daar mag je best trots op zijn!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow Chantal echt stuk voor stuk super werkjes, het lijkt wel een soort sprookjes verhaal in een groot dieren bos. En jij de lieve en creatieve fee natuurlijk. Zonder gekheid, complimenten....
    Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn dit stuk voor stuk geweldige, keitoffe, mooie kaarten geworden.
    Kunstwerkjes, een dikke proficiat hiervoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh Chantal, je blijft werkelijk kijken hier bij jou. Die diertjes zijn zo lief! De aapjes zijn enig en dat drieluik....tsjonge dat is echt een plaatje! Ook de geboortekaartjes met de hertjes zijn beeldig. Wat zul je er een plezier aan beleefd hebben tijdens het maken! Alles ziet er weer prachtig en op elkaar afgestemd uit.
    Morgen mail ik je...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt, wat zijn de hertjes leuk..
    sorry, kort berichtje, je weet wel waarom..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. KEIGAAF is alles weer geworden Chantal, heb ze stuk, voor stuk uitgebreid bekeken natuurlijk! wat een leuke dieren zijn er weer uit gekomen! En wat heb je er een prachtige afwisselende creaties mee gemaakt! Ik ben weg van dat hertje so sweet!!! weer supercalifragilisticexpialidocious gedaan, waar je heel trots op kan zijn....niet naast je schoenen gaan lopen hoor!
    Heb vanmorgen is lekker gefreubeld en ben blij dat ik nog even mijn laptop heb aangezet voor de baas roept! Heel fijn weekend verder!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat zijn het weer schatjes Chantal..heel erg mooi en lief. De PL stempels zijn ook supergaaf en staan al op mijn verlanglijstje :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Waanzinnig leuk al die beestjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ontzettend leuke serie,Chantal.Stuk voor stuk weer erg mooi.Heel veel superleuke details.Wat zijn die herjes schattig.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. schitterende kaarten heb je weer gemaakt Chantal.
    stuk voor stuk ziet het er prachtig en verzorgd uit.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig gemaakt Chantal! Wat zul je hier super trots op zijn!
    Ben echt zo jaloers op jouw oog voor details, dat mis ik een beetje :-(
    Nogmaals super mooi gemaakt!!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind ze stuk voor stuk helemaal fantastisch Chantal en je mag er HEEL trost op zijn!!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig mooie kaartjes, helemaal super. Ik heb ze ook in het blad gezien.
    Met niet alle diertjes heb ik wat maar ik wacht met smart op de leuke hertjes van Eline.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Chantal,
    Super mooie kaarten allemaal heel mooi om trots op te zijn .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk dat je in de Marianne staat. Heel gaaf!!
    Je kaarten zijn stuk voor stuk heel erg mooi.
    Zo leuk hoe jij met die diertjes iets moois maak.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Chantal,

    Ik loop wat achter en nu kom ik hier.. Wat een supergave dingen heb je gemaakt!!! Ik dacht al dat zijn net stansen voor Chantal om leuke dingen mee te doen. Wat zul je genoten hebben tijdens het maken. Ik heb ze zelf ook al besteld. Zo leuk allemaal.
    'k Ben super benieuwd wat je er allemaal nog meer mee gaat maken. Ik zie er naar uit!!
    Fijn weekend.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Woooow... wat een schitterende creaties Chantal...het zijn stuk voor stuk toppertjes met al dei schattige diertjes erop....PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo gaaf....die met de varkentjes zo leuk...allemaal zijn ze super leuk!
    Ik heb de Collection al, en had me al afgevraagd van wie die kaarten waren...jij dus! Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. WAUWWWWW Chantal, wat keigaaf allemaal. Ik kom ogen tekort zoveel details. Ik zie je gewoon knutselend bezig en volgens mij komt er dan een verhaaltje of plaatje in je hoofd wat je helemaal uit gaat werken en ondertussen lekker lachen in jezelf....om dat slagroomsnuitje van dat varkentje, om die dino die dat wormpje (2) aan dat vogeltje geeft, om die malle apen die aan de lijsten hangen en met ballonnen spelen. Echt keigaaf, je moet echt een kinderboek maken met prenten gemaakt zoals je kaarten....TOP.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ooooo zo gaaf deze serie kaarten, ik krijg er gewoon een feestgevoel van zo vrolijk!
    Ze komen net zo blij over als de kleuters in mijn klas die jarig zijn...als je begrijpt wat ik bedoel haha.
    De varkentje hebben een gaaf feesthok!
    De schilderijtjes zijn ook erg grappig!
    Gewoon lekker genieten van je roem in de bladen hè, wij doen het met je mee!
    Fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het ziet er allemaal prachtig uit Chantal, geweldig!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw, wauw, wat een supermooie creatie's weer. Het varkenskaartje is geweldig met het hok, de ballonnen achter het gaas, het slagroomsnoetje. Alles is weer zo perfect afgewerkt met oog voor alle details.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een gave kaartjes Chantal, zoals ik al schreef op Facebook: "het zijn net schilderijtjes", zoveel leuke details, in een woord: GEWELDIG!
    lieve groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat leuk allemaal Chantal, wat heb je hier veel werk van gemaakt, maar je krijgt mijn complimenten hoor, ze zijn stuk voor stuk prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Stuk voor stuk weer kaarten waar je even voorcgaat zitten. Er is zoveel te zien, zoveel leuke details. de diertjes zij zo leuk en allemaal weer anders, feestvarkens tot terug in de rijder de dinos tot ondeugende aapjes en lieve hertjes. Alle kleurtjes passen ook zo mooi bij elkaar. Petje af.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Onwijs gaaf je kaarten en wat een liefe beestjes allemaal. Helemaal jouw ding.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  41. De 1 is nog mooier dan de ander. Ik word hier zo hebberig van!!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Waw Chantal, wat een fantastische pareltjes heb je gemaakt! Schitterend! En wat tof voor jou dat je voor de Collection aan de slag mocht met de nieuwste van Eline! Deze opgave is je op het lijf geschreven! Ook weer kleine mopjes tussen verwerkt zie ik! echt super!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hele mooie creaties Chantal!
    Die aapjes vind ik het leukst!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een ontzettende leuke serie kaarten heb je gemaakt Chantal. En wat een eer dat het in de Collection gepubliceerd is. Echt heek leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een mooie serie Chantal en wat leuk dat deze in de Collection staan. Super hoor jouw creaties!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oh wat zijn ze super zeg ! Heel erg leuke kaarten ! Toffe modelletjes ! Het zijn stuk voor stuk kunstwerkjes ! De aapjes vind ik echt geweldig !
    Ik heb ook een aantal afgewerkte kaarten liggen maar geen goed lig om te fotograferen ... :(
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Super leuke kaarten, leuke modelletjes. Die varkentjes zijn super schattig.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Chantal,

    Wauw, wat prachtige kaartjes en leuke modelletjes. allemaal zo schattig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Prachtig zijn ze Chantal, ondanks de slechte belichting.
    Wat een super leuke detail....de slagroom bij het varkentje, de banane schillen bij de aapje.
    Je hebt er weer een fantastische reeks van gemaakt.
    Elke keer geniet ik weer van je kaartjes, het zijn kleine verhaaltjes....

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Die zijn SCHITTEREND Chantal. Wat een leuke diertjes ! Superlief en stuk voor stuk mooie kaarten! Er is zo veel op te zien! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Grappig, het toetje van het varkentje helemaal onder de slagroom :)
    Ik vind die nieuwe diertjes van Eline ook weer helemaal geweldig!
    Stuk voor stuk mooie kaarten, Chantal.
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. All your designs are just gorgeous Chantal.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wauw, fantastisch zijn ze! Stuk voor stuk. Petje af.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Chantal,
    ik heb ze al bewonderd in de Marianne en op Facebook. Maar wil je hier ook nog even zeggen dat ik ze prachtig vind. Het zijn net boekjes...verhalen.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Echt fantastisch Chantal. Ik werd gelijk verliefd toen in ze in de folder zag staan, wat een leuke en originele kaarten heb je er weer mee gemaakt. Ik MOET het hertje hebben, ik wil al zo lang een hertje en nu heeft Eline de meest schattige ontworpen. Hartje! Maar de apen en de dino wil ik ook. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hoi Chantal ik kom ook nog even...... Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt.... Super de sup. Zo leuk met de materialen gespeeld. Ze zijn stuk voor stuk even mooi. Die hertjes zijn prachtig... Leuke ideetjes Chantal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  57. super mooi en super schattig deze varkentjes dino,s en hertjes prachtige serie weer en jij hebt er iets heel moois van gemaakt zo verschillend en gaaf geworden

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Super en super gaaf deze serie echt heel mooi en de aapjes vind ik helemaal schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ohhh Chantal, dit is weer onwijs gaaf!!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hoi Chantal,

    Ik had ze inderdaad al gezien. Maar ik moet bekennen dat ik al een paar keer terug ben geweest om ze nog weer even te bekijken. Zo gaaf!!!
    Fijne week.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Prachtgie kaarten heb je met deze prachtige mallen en stempels gemaakt. Heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wauw wat een super mooie creaties Chantal!! De vrolijkheid spat er vanaf. Geweldig designs en gebruik van de mallen. Kunstwerkjes waar je super trots op mag zijn!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hoi!

    Wat zijn die nieuwe dierenmallen weer ontzettend leuk & lief! Je hebt er hele leuke kaarten meegemaakt! Binnenkort maar eens naar de winkel, om een paar van die te leuke diertjes aan te schaffen... :)

    Zelf ben ik pas een blog begonnen, ik zou het erg leuk vinden als je een kijkje komt nemen en/of volger word..

    www.knutselvinkje.blogspot.nl

    Liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Super bezig chantal!!! Wauw wat een groei heb je door gemaakt en sta je met je kaarten in de designfolder. Ondertussen ben ik een hele andere creatieve stijl aan het ontdekken maar ik volg je nog met veel plezier en bewondering !!!!
    Veel creatieve groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!