donderdag 14 januari 2016

Happy b-day Gerie!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Vandaag is mijn DT maatje Gerie jarig! Gerie is een schat van een vrouw en ik heb haar al een paar keer in het 'echt' mogen ontmoeten. Natuurlijk heb ik voor haar verjaardag een kaart gemaakt :) 

Lieve Gerie van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! Een ontzettend fijne dag toegewenst :)

Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Basiskaart Dutch Doobadoo Swing Card Romance 470.713.302
Paper pad Janneke Brinkman PPJBS17
Kraftpapier PK9114
Borders 6002/0357 
Vintage plaatje VK9541
Ovaal frame CR1333
 Tassels LR0391
Tekst stempel EC0147
Kanten rozen FR1125 
Roze lint JU0921
Tule JU0924
Touw JU0949
Bloemen Wild Orchid Crafts
Rozen embellishment AnMa Creatief
Dolly Pipoos
Plakparels Action
Veer Marabou & Guinea Flowl mix Hobbykaarten Petra
Kant Hobbykaarten Petra

Papicolor Original kaartenkarton: 
hagelwit (930)
lichtrose (923)

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:
- WLVC challenge #61: Alles mag met kant.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn verjaardagskaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

49 opmerkingen:

  1. Wow Chantal wat zal Gerie hier blij mee zijn geweest!! Fantastisch zo in het vintage , mooie vorm ook! Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart.
    Zo'n leuk modelletje en hele leuke dingen op te zien.
    Fantastisch gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent ook helemaal naar Geries smaak bezig geweest en het is een plaatje Chantal!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige stijlvolle creatie heb je gemaakt voor de jarige Gerie!
    Super lief van je! Het is een plaatje om naar te kijken.
    Geweldig leuk om te zien hoe goed ook deze stijl jouw afgaat.
    Knap werk weer!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende verjaardagskaart heb je voor Gerie gemaakt Chantal..prachtig modelletje.... daar zal ze zeker heel erg blij mee zijn..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SCHITTEREND!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful birthday card, lovely details!!!
    Greetings!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig wat een prachtig kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig mooi Chantal, wat zal onze lieve Gerie hier blij mee zijn!!!
    Echt haar ding ook, lijkt me.
    ps. ik heb net ook de mijne geplaatst. ;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi chantal.
    Wat een mooie verjaardagskaart is het geworden. Gerie zal er vast blij mee zijn.
    Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het is een heel mooi romantische bewerkte kaart Chantal.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Chantal
    Jij hebt ook al zo,n prachtige kaart voor Gerie gemaakt, wij hebben een fijn team bij Ons borduurkaartenblog, maar jullie hebben dat ook, dat heb ik wel in de gaten.
    Gerie zal er blij mee zijn , je kaart is zo romantisch, ik smelt er bijna van.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal. Prachtig is je kaart die je gemaakt hebt voor Gerie. Jij hebt ook geprobeerd wat in haar stijl te maken...... Leuk! Het is een supermooie creatie geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende vintagekaart heb je voor Gerie gemaakt mooi met de DDD mal! Hier zal ze zeker weten heel erg blij mee zijn!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Chantal,
    je hebt een prachtige creatie voor Gerie gemaakt, mooi in 't rose, lekker vol, mooi lint met bloemen, een erg leuk plaatje, supermooi gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart! Heel mooi model en prachtig afgewerkt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a wonderful picture and wow stunning design and embellishments.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Chantal,

    Prachtige kaart voor je DT-maatje Gerie.Mooi afgewerkt en heel mooi lint.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart voor Gerie. Zal ze blij mee zijn, Chantal!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig echt super mooi voor Gerie haar verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Arghhh.....Gerie jarig! Helemaal vergeten. Oh, wat erg....maar jouw kaart voor haar is prachtig! Ik ga gauw aan de slag. Ik heb nog zo'n stempel....
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, super mooie kaart. De randen van Noor passen hier mooi bij! Je DT maatje zal hier wel blij mee zijn.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig gemaakt Chantal, ik weet zeker dat Gerie hier heel blij van word!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie kaart ,vind het ook een erg leuk model!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat heb je echt wel heel mooi gemaakt voor Gerie. Geweldig mooie details en een hele lieve uitstraling heb je de kaart mee gegeven Chantal. Gaaf zoals je dat rozen-kant verwerkt hebt en dat strikje boven het plaatje is ook al zo leuk. Het was weer genieten op je blog....
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart heb je ook gemaakt voor Gerie, die heeft me daar een stel mooierds mogen ontvangen, en leuk dat ze dan gelijk bij ons (WLVC) meedoen, zij blij en wij blij, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wondermooie kaart heb je voor Gerie gemaakt! Vintagestijl gaat je toch ook goed af hé! Super hoor, mooi afgewerkt!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super mooie kaart heb je gemaakt voor Gerie.
    Wat zal ze daar blij mee zijn, echt weer een plaatje.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk modelletje,mooie kleuren en super details heb je gebruikt.
    Zal de jarige job blij mee zijn!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een geweldig mooie kaart heb je voor Gerie gemaakt, een suoer mooi model en hier zal ze zeker blij van worden.
    gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij WLVC.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt Chantal voor je blog en dt maatje! Een mooie vintageborder erlangs en een erg mooie bloementoef! Ik kan me voorstellen dat Gerie deze mooi vindt!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Chantal wat een geweldig mooi kaartje heb je gemaakt voor Gerie ... Zo prachtig van kleur en echt heel erg romantisch ... Hier zal Gerie vast heel erg blij mee zijn ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw, wat een mooi vintagekaart. Mijn complimenten. Zoveel moois op te zien.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. My goodness, Chantal!! Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt voor Gerie! Prachtig model en zo mooi aangekleed! Het is werkelijk en plaatje, met die randstansen en de bloemen vind ik ook zo super!
    Ik zag er al een boel voorbij komen voor Gerie, heel leuk! (Morgen de mijne)
    Lieve groetjes en ik @...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow Chantal, wat een plaatje.
    De DDB mal is ook zo leuk he? Ik heb hem ook ;)
    En alle details zijn weer zo leuk.
    Fijn weekend.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh Chantal, wat lief en wat mooi dit kaartje. Ze zal er vast heel erg blij van worden en zijn :-)

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooie kaart, echt een dames kaart met al dat roze!
    alvast een gezellig weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Superdesupersuper lief Chantal!!! Het is een plaatje! maar dat wist je al hè! en ik ben zo ongelooflijk verrast door jullie allemaal! Ik zit nog bij te komen en na te genieten van alles, haha Vintage ik ben er gek op en dat weet je,! Je kaart is een schitterend kadootje! Dankjewel meis!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtige kaart heb je voor Gerie gemaakt. Mooi die borders en lief die bloemen naast het plaatje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtige kaart voor Gerie.
    Deze kaart is weer heel anders dan die van mij.
    Maar toch ook weer heel mooi!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hallo Chantal ,
    wat een pracht van een kaart heb je gemaakt voor Gerie,
    daar zal ze blij mee zijn geweest
    super mooi !
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh wat een prachtige kaart Chantal ! Het is echt een kunstwerkje geworden !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor je DT maatje Chantal, erg mooi,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Prachtiggggggggg....een schatje van een kaart. Heel mooi gedaan, leuk modelletje en in mijn favoriete kleurtje. De smaak van Gerie zal niet zoveel anders zijn dan de mijne denk ik hahaha. Fijn dat je meedoet bij WLVC, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Erg mooi geworden, lekker romantisch. Leuk model.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Chantal,
    Heel mooi model kaart heb je gebruikt.
    mooie romantische kleuren gebruikt.
    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Chantal
    Beeldschoon is je kaart voor Gerie, een heel mooi model en dan die mooie randen en kant en lint en roosjes en plaatje en bloemen hihihi......ja zoveel mooi's zit erop.....echt genieten hoor!
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!