dinsdag 19 januari 2016

Gastauteur in de Marianne Doe nr. 29!

For foreign visitors: use the translate button on the left to view my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Vandaag is de Marianne Doe #29 naar de abbonees gestuurd en ik mocht gastauteur zijn! Dat vind ik natuurlijk waanzinnig leuk :) De foto's zijn gemaakt met slechte belichting :( Dit zijn mijn resultaten:

Gebruikte materialen aapjes kaarten:

Paperbloc Eline's Babies Blue PB7049 
en Eline's Hello Sweet Baby! PB7041
Kraft papier PK9114 
Tab met NL tekst COL1314   
Tab met Engelse tekst COL1315
Aapjes en bananen COL1399 
Gras CR1355
Boom LR0203
Swirl LR0271
Tak LR0257
Ster CR1226
Hart Cr1225 
Rechter vogeltje LR0204 
Linker vogeltje LR0205 
Bladeren DF3414
Distress inkt Walnut Stain, Vintage Photo en Peeled pPaint
Blauwe belletjes JU0940
Roze belletjes JU0939
Kurk JU0948
Roze lint JU0921
Blauw lint JU0922
Touw JU0949
Tule JU0924

Papicolor Original kaartenkarton: 
hagelwit (930)
lichtbruin (614) 
nootbruin (939)
lentegroen ((952) 
grasgroen(907) 
ravenzwart (901)
zalmroze (925)
metallic (334)


Gebruikte materialen dinokaart:

Paperbloc Eline's Babies Blue PB7049 
en Eline's Hello Sweet Baby! PB7041 
Kraft papier PK9114 
Tab met NL tekst COL1314 
Tab met Engelse tekst COL1315
Ballonnen COL1384 (klein) & COL1378 (groot) 
Dinosaurussen COL1400 
Gras CR1355 
Tak LR0256 
Vogeltje LR0204 
Sterretjes Cr1280
Distress inkt Walnut Stain en Vintage Photo
Belletjes JU0940
Kurk JU0948
Lint JU0922
Touw JU0949
Tule JU0924


Papicolor Original kaartenkarton: 
anjerwit (903) 
lentegroen ((952) 
lichtgroen (947) 
grasgroen(907) 
legergroen (954) 
donkergroen (916)
ravenzwart (901)
metallic (334)
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn verjaardagskaarten vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

67 opmerkingen:

  1. Wat super leuk dat je gastauteur mag zijn!
    en wat heerlijk dat je al met de nieuwe spulletjes aan de gang mocht gaan je hebt er weer hele leuke creaties mee gemaakt.
    echt weer een feestje om naar te kijken!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en wat een leuke vrolijke kaartjes heb je gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Chantal. Hele mooie kaartjes. Dus morgen de Marianne-Doe in de brievenbus. Lekker genieten. Creatieve groeten, José Groeneveld

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Chantal!!Wat ontzettend leuk dat je dit mag zijn.
    En terecht! Ik ben lid van dit blad, dus ik zie er naar uit om hem te ontvangen, zeker nu. Wauw ontzettend gaaf!!!! Dit is echt wel jouw ding al die mooi Eline figuurtjes. Wat hangt het aapje mooi te slingeren en prachtige dino's. Echt top creaties!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kei-mooi Chantal, leuke kaarten met de aapjes en dinosaurusjes. Prachtig gemaakt, wees er maar gerust trots op. Ik heb hem nog niet binnen, maar als hij er is zal ik hem meteen van de deurmat graaien om te kijken. Ik kan bijna niet wachten!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nogmaals gefeliciteerd met je plekje in de Marianne!!!
    Het blad viel vanochtend al in de bus en meteen even bladeren.
    Op jouw pagina bleef ik steken hahaha! Ze zijn geweldig leuk geworden en wat zul je je vereerd voelen met een plekje in het blad.
    Nogmaals mijn complimenten, ze zijn super! Marianne wist wel met wat voor materiaal ze jou aan de slag moest zetten!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onwijs gave kaarten Chantal!! Prachtig gemaakt.
    Echt helemaal super, ik kan niet wachten tot het nieuwe nummer weer op de deurmat valt, hihi.
    Al het nieuws van Eline is ook weer zo mooi :D
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw te gek wat ik hier allemaal zie Chantal! Je spring er echt uit om te werken met al die vrolijke diertjes, dus niet zo vreemd, dat je bent gevraagd als gastauteur te zijn!!! Van harte gefeliciteerd meis, het is je echt gegund! Wat zul je trots zijn jezelf in het blad te zien staan! Je kaarten zijn zo gaaf geworden met de aapjes en dino'sen die banaantjes lijken net echt!!! Een waar feestje hier op je blog en wat vel werk heb je er aan gehad en van gemaakt!!! Top gedaan Chantal! en geniet ervan!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw super leuk en gaaf gemaakt.
    Zoveel leuke dingen op te zien, ontzettend mooi.
    Tof om gast designer te mogen zijn in Marianne Doe.Gefeliciteerd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi chantal.
    Gefeliciteerd met een plekje in het blad. Leuk he. Wat zijn je kaarten ontzettend leuk geworden. Ben nu al fan van de aapjes.
    Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben er eens echt voor gaan zitten en heb elke foto vergroot en bestudeerd. Chantal, volgens mij zweef je nu helemaal happy rond, dikke dikke proficiat en Marianne boft gewoon dat jij met deze creaties in het blad staat. Die banaantjes en die vogeltjes, gewoon te gek al die super leuke kleine details die het nog leuker maken dan het allemaal al is!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh Chantal wat leuk! Toevallig is hij hier zojuist op de mat gevallen en wilde eerst even het bloggen en bij de blogvrienden even reageren en dan lees ik dat je GD bent in deze uitgave? Super en gefeliciteerd wat leuk :-)

    Ik ga straks even goed kijken naar je artikel in de Marianne.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal gaaf Chantal.
    Ik bladerde het magazine door en kwam ze meteen tegen.
    Gefeliciteerd hoor, het is dik verdiend.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow wat leuk Chantal!!
    Vind die met die aapjes wel heel erg gaaf...jij maakt altijd zulke leuke dingen met die beestjes van MD...
    Gefeliciteerd met je plekje in de Marianne ,mag je best trots op zijn ..
    groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw...wat ziet dit er allemaal super gaaf uit, Chantal. Gefeliciteerd met deze mooie publicatie in de Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Chantal in één woord Schitterend!!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijke beestenboel .
    Tof dat je in het magazine staat .
    Proficiat !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw! Wat is dit gaaf!
    Zo zin om binnenkort ook met deze nieuwe spullen aan de slag te gaan!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Chantal wat een eer. Top. Ik ga je kaarten goed bestuderen. Het zier er geweldig uit ,et al die leuke diertjes. Prachtig,prachtig. Chantal. Groen Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. geweldig!! ik vind ze prachtig.groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze zijn allemaal echt superleuk en wat geweldig dat je gastdesigner mocht zijn. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Chantal schitterend ziet het er uit en super gemaakt.
    ben er helemaal weg van.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele gave kaartjes! Ik vind die dino's zo onwijs leuk! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Chantal,
    wat super dat je GD mocht zijn en wat heb je mooie kaarten gemaakt, de aapjes slingeren er lustig op los en die bananen, ik blijf er naar kijken nét echt..
    Ook de dino's zijn super..heel erg MOOI,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig mooie creaties, mag je trots op zijn hoor. Ik heb ze zojuist ook in het blad gezien. Heel erg mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je dat waanzinnig leuk gedaan Chantal!
    Zie de aapjes slingeren...en de bananen....zo perfect gedaan....schitterende kaarten!
    Ook de dino's zijn super!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Supermooi Chantal.
    Wat maak je toch prachtige creaties. Echt heel mooi.
    En de belichting is niets van te zien hoor;)
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zo mooi Chantal!! Wat een prachtige creaties en mooi artikel in de Marianne!! Super!!
    Mag je best trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heb de Marianne vandaag binnen gekregen, super gaaf meis, om trots op te zijn...erg leuk kaarten gworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Chantal,

    Hmm hoop niet dat het vorige berichtje erop staat, maar er ging iets mis. (nou ja mijn kat was irritant aan het doen en toen drukte ik perrongeluk op enter terwijl ik een berichtje aan het typen was...) Wat een super kaarten zijn het geworden, super inspiratie en ik vindt de apen helemaal te gek! Erg mooi gedaan en over de belichting dat valt allemaal reuze mee de mijne zijn ooit slechter :P.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw wat gaaf voor je Chantal en dubbel en dwars verdient. Geweldig deze aapjes en dino's en al het andere moois. Heel leuk en gedetailleerd, het zou prima in een voorleesboek voor kinderen kunnen. Dat vogeltje op die band, zo lief en je bananen zijn echt realistisch, je zou er zo in happen..hihi ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ha die Chantal, jij bent toch een bofferd, mede auteur van de Marianne Doe. Moest je ook een stukje schrijven bij de kaarten? Ik ken de Marianne Doe niet, dat merk je wel ;-)
    En dan de kaarten die je gemaakt hebt! Wat een gave dieren zijn dit ook weer zeg! Die aapjes met de bananen! Enig! De dino's vind ik trouwens ook heel leuk. Ze hebben weer een groot heb-gehalte! Zucht....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vind je kaarten prachtig en wat gaaf dat je 'gast'mocht zijn. Ik zie ook dat je mooie nieuwe stansen hebt gebruikt. prachtig die dino's.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik zag ze vanmiddag in de Marianne, en ik vind ze echt waanzinnig leuk!!! Wat enorm gaaf dat je gastauteur mocht zijn! Supermooie kaarten heb je met de aapjes gemaakt, lijkt net of je door de dierentuin loop :) Ik kijk ernaar uit tot de aapjes in de winkel liggen!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik had de Marianne gisteren al en je kaarten vielen meteen op Chantal!!! Gaaf hoor dat je dit mocht doen!! Erg mooi gedaan met al die leuke details. De vrolijkheid spat eraf!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Chantal gefeliciteerd hoor .. hier mag je best heel erg trots op zijn ...
    Je kaartjes zijn allebei ontzetten mooi en lief !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Chantal,

    Geweldig mooie kaarten met al die vrolijke dieren.Gefeliciteerd dat je gastauteur mocht zijn in de Marianne Doe.Heel veel leuke details.de aapjes met de bananen zijn enig.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige serie Chantal. Geweldig dat je gastauteur mocht zijn.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat gaaf dat je gast auteur mocht zijn bij Marianne Doe. Dik verdiend met de prachtige dingen die je altijd maakt.
    Deze kaarten zijn echt prachtig, wat zijn die aapjes leuk en al die mooie details, vogeltje, bananen, autoband, tak en klimop.
    Ook de dinokaart is gaaf, helaas is mijn zoon er nu te oud voor maar was altijd een super dinofan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  40. waw Chantal, wat zien die er weer fantastisch uit! Ik heb de Marianne nog niet ontvangen, kijk er nu nog meer naar uit! Super voor jou dat je dit mocht doen, en nog superder hoe mooi je creaties met de nieuwe collectables weer zijn! Proficiat hoor!
    lieve groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  41. De kaarten die je gemaakt hebt zijn geweldig mooi uitgewerkt Chantal. Leuk dat je gastauteur mocht zijn! Goed bezig.....
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw Chantal ! PROFICIAT ! wat een prachtige creatie ! Zo veel mooie details. Zo'n leuke nieuwe mallen! En dat banaantje! Haha, supergrappig! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Deze zijn zo mooi..... geweldige voorbeelden voor de nieuwe mallen.
    Ps ik zag dat ik nog geen eens je volger was, gelijk gedaan hoor, zo kan ik niks meer missen.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hee Chantal, wat heb je een geweldig leuke kaarten gemaakt en wat een eer; gastdesigner in het blad Marianne. Het leuke is ik heb ook een abonnement en ik herkende je stijl meteen zonder je naam gezien te hebben! Leuk toch. Je doet het top, lieve groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Help waar moet ik beginnen..?!

    Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd dat je gastauteur mocht zijn voor de MarianneDoe! Ik snap volkomen dat Marianne jou gevraagd heeft. En dan... Wauw, wauw, WAUW! Ik kijk mijn ogen uit! Er is zoveel op te zien. Steeds ontdek ik weer iets nieuws wat ik eerder niet gezien had. Je maakt echt zulke originele kaartjes en projectjes! De diertjes van Eline staan natuurlijk ook echt gewoonweg op jou buik geschreven. Een aapje met tandjes, een aapje wat knipoogd, een banaan die bijna niet van echt te onderscheiden is (alleen het formaat dan haha) en dan ook nog eens een dino met tandjes die daarmee stevig het touw van zijn ballon beet kan houden! Ik ben echt dol op jou style Chantal! Deze style heeft niemand anders en dat maakt jou kaartjes extra uniek. Sorry van mijn enthousiastme maar ik geloof dat ik niet de enige ben als ik zo kijk naar al die reacties hierboven ;-) . Wees er maar Apentrots op!! Ik kan niet wachten tot de MarianneDoe in de schappen ligt, want ik ben geen abonnee, maar nu ik weet dat deze geweldige kaartjes van jou erin staan, Moet ik hem gewoon echt hebben! Hartstikke bedankt dat wij alvast mee mochten genieten van jou te gekke creaties! Je hebt mij zoveel inspiratie gegeven dat ik nu al helemaal niet meer kan wachten totdat de malletjes enz. uitkomen!

    Lieve groetjes, Mandy
    ps. ik heb echt mijn slijmjurk niet aan hoor. Ik meen ieder woord wat ik hebt gezegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. oow wat zijn deze dier gaaf zeg die moet ik gewoon hebben.

    maar je kaarten zijn echt super tof en leuk.

    erg mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ooooo wat zijn die leuk daar moet heb je wel een heel werk aan gehad!
    Wat een mooi papier gebruik, super die kleurtjes bij elkaar!
    Spelen met stansjes op kaarten, daar ben jij een kei in, geen wonder dat je designer mocht zijn!
    Wat zul je trots zijn op die uitgave, flink aantal kopen als herinnering voor later haha.
    Fijne creatieve week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Chantal ,
    Och leuk dat je gastauteur was bij MD ! Gefeliciteerd zeg !
    Maar je creatie's echt gaaf super leuk al die dieren echt prachtig gemaakt Chantal één voor één !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Greetings Chantal, congratulations on being guest author. Your adorable collection of animals are so cute.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een prachtige kaarten ! Het zijn stuk voor stuk kunstwerkjes ! Gefeliciteerd met je publicatie ! Zo cool !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een gave kaarten! Leuk dat je gastauteur mocht zijn.
    Je kan dat echt heel goed met de diertjes van Eline.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Very cute cards with those new adorable dies! Great job!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Jaaaaaaaa ik zag ze al op Facebook voorbij komen! I'm in love met jouw prachtige creaties en de nieuwe diertjes van Eline! Ik probeer me in te houden tot maart, dan ga ik met mijn moeder naar de creabeurs :). Bedankt alvast voor de inspiratie met jouw kaartjes. groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Mooie creaties heb je gemaakt Chantal! Ik hoop dat ie ook morgen bij mij in de bus ligt, ik mocht ook een bijdrage leveren deze keer!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een eer Chantal, zo leuk om in een blad te staan, je verdient het ook, deze creaties zijn zo geweldig leuk gemaakt met al die diertjes.
    Geniet ervan , top voor je.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat super mooi gedaan, erg leuk weer die nieuwe mallen. De aapjes zijn super schattig. Wat super dat je in creaties in een blad zijn gepubliceerd.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Prachtige creatie heb je gemaakt,
    hele mooie kleuren gebruikt, en hele leuke details.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hele verhalen staan er op jouw creaties afgebeeld,fantastisch zijn ze!!!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  59. prachtig gemaakt chantal de aapjes en de dino,s zijn ook heel gaaf weer een hele eer om in het blad te staan maar je verdient hoor geneit er lekker van

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een GEWELDIG leuke kaarten en zoooo gaaf dat je gast designer mocht zijn!!!
    Het zijn weer toppertje! Deze ga je zeker inlijsten :)
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik had ze op facebook al voorbij zien komen maar met de detailfoto's hier vind ik ze nog mooier!! Ik ga ze ook bestellen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hoi Chantal gefeliciteerd met een plek in de Marianne. Ik vind de kaartjes die je hebt gemaakt SUPER!!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik kom ogen en woorden te kort. Geniaal zijn je kaarten!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!