maandag 4 januari 2016

Frosty the snowman!

For foreign visitors: use the translate button on the left to view my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Vandaag mag ik gastdesigner zijn bij Knutsels en Kadootjes! Dat vind ik super leuk :) De challenge is maak een kaart in blauw en wit. 

Ik heb een schudkaart gemaakt voor deze challenge. I know, I know kerst is voorbij maar wij hobbyisten zijn heel het jaar bezig met kerstkaartjes maken toch ;) Ik normaal niet hoor maar ik wil aankomend jaar geen kerstkaartjesstress dus ik begin nu al :) Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Designpapier Sweet Winter Season BASISSWS205
Sneeuwmannetje COL1332
Poinsettia's COL1393
Strik, blauwe bel en hulstbladeren met besjes CR1343
Tekst EC0151
Mulberry papier wit RB2219
Glitterpapier CA3104
Blauwe glitterparels JU0938
Vellum en Mica Hobbykaarten Petra
Doorzichtige balletjes Uit eigen collectie

Papicolor Original kaartenkarton: 
hagelwit (930)
azuurblauw (904)
lichtblauw (956)
donkerblauw (906)
turkoois (932)
ravenzwart (901)

Met deze kerstkaart doe ik mee aan de challenge bij:
- Creaine challenge #56: Bingo (Blauw-bloemen-glitter);
- Hobby Vision challenge #45: Kleurenpallet;
- Marianne Design Divas challenge: Alles mag;
- Marianne Design Kreadivas challenge #17: Alles mag + optie kerst;


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

51 opmerkingen:

  1. Heel mooi in blauw/wit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!
    leuke sneeuwman ook de kleuren blauw/wit is je goed gelukt .
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een onwijs leuke kaart Chantal!!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal
    Leuk dat je gastdesigner bij knutsels en kadootjes mag zijn, dit is een prachtige winterse kerstkaart, mooi zijn die blaadjes van vellum.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gedaan met de kleuren blauw/wit Chantal! En wat is je sneeuw mannetje gaaf gedaan! Een keitof kaartje en een heerlijk idee er al weer één af te hebben voor volgend jaar! Ook mijn goede voornemen om ze het hele jaar door te blijven maken....kerst stress liever ook niet meer, haha Heel mooi gast DT kaartje!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super mooi kaartje. Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij Creaine. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Chantal, hele mooie kleuren en geweldig mooi gemaakt. Helemaal wauwie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als allereerste wil ik jou en je naaste een ontzettend, gezond, gelukkig en creatief 2016 toe wensen, dat er nog maar meer van zulke schitterende kaarten gemaakt mogen worden want wauw wat is hij mooi geworden zeg!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh wat is ie gaaf Chantal!!!!! Groot gelijk om er mee door te gaan dat doen er inderdaad heel veel. Ik doe mee, hihi;)
    De rand met blaadjes vind ik super mooi, en lief is je sneeuwmannejte.
    Ik zag dat ik je op ga volgen gast dt bij k&k, leuk!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kerstkaart Chantal !
    Echt heel leuk zo met de cirkel en de standjes er rond super leuk idee en heel mooi in dit kleurenpalet .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie kaart! Je hebt groot gelijk dat je al weer opnieuw begint! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kaart Chantal. De sneeuwman vind ik geweldig leuk! Ik heb me ook voorgenomen om iedere week een kerstkaart te maken. Of het daadwerkelijk lukt, is nog maar de vraag!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal,
    je kaartje is echt supermooi, wat een gaaf idee om de hulstblaadjes zo te gebruiken rondom de cirkel, ook je sneeuwpop is erg mooi gemaakt..
    Wat leuk dat je GD mocht zijn,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantal,

    Ook al zo goed bezig!! (Ik zag dat Gerie ook al was begonnen)
    Super dat je guestdesigner mag zijn. En je creatie is goed gelukt. Leuk om zo met die verschillende tinten blauw te werken. En de kleine details zijn weer mooi. (die nerfjes weer hé). En die subtiele witte streepjes. Omdat ik je andere creatie gisteren pas heb gezien is het net of je elke dag van die mooie kaarten kan posten.
    Trouwens hebben jullie ook sneeuw?? Hier blijft er een klein beetje liggen. Je sneeuwmannetje kan zo naar buiten.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart.
    Leuk dat je meedoet bij Creaines challenge.
    groetjes Geesje
    http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk gastdesignerkaartje heb je gemaakt! Mooi de hulstblaadjes zo om het rondje heen en de kerstman is super schattig in het blauw wit!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Chantal Wat heb je dit geweldig mooi gemaakt met alle blaadjes om de sneeuwpop heen. Heel leuk effect. de kleuren zijn ook erg mooi bij elkaar. Het is een prachtige kaart. Super! IK wil jou ook nog een heel goed 2016 wensen. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kerst kaart heb je gemaakt,
    heel mooi met het blauw wit.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very pretty card and i love the snowman!!!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke kerstkaart geworden, Chantal.
    Groot gelijk om er al lekker vroeg mee te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart Chantal!
    Zo mooi alles in het blauw/wit....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Chantal,
    Eerst de beste wensen voor het nieuwe jaar en gezondheid en veel creativiteit
    gewenst.
    Je kaart is erg leuk. leuk dat je gastdesigner mag zijn.
    Je zal veel mensen op ideeën brengen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jij bent dat GDT-plekje meer dan waard Chantal, wat een schetige blauw/witte kaart met die enige sneeuwman! Heel knap gedaan!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gave kaart Chantal had ook al berichtje op fb geschreven liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. PS Fijn dat je meedoet bij MDD en MDKD succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gave kaart, Chantal! Mooie kleuren en onwijs leuk die cirkel van hulstblaadjes. Tof ook die doorzichtige balletjes, doet me denken aan ijs :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooie kaart! Hartstikke gaaf gedaan, deze mooie schudkaart Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een prachtige kaart Chantal met een super leuke sneeuwman ook mooi bewerkt met die blaadjes rondom.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super leuke kerstkaart heb je alweer gemaakt.
    Vrolijke sneeuwpop heb je gemaakt die vast zit te genieten van de sneeuw in zijn bolletje.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Allereerst nog een heel gelukkig, gezond en creatief 2016! Wat creativiteit betreft zit het wel goed, want ook nu weer een super mooi kaartje met de hulstblaadjes zo mooi geschikt en een lieve sneeuwpop!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een schattig winters kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Chantal jij ook de allerbeste wensen en een creatief 2016 gewenst. Ik vind je kaart SUPER! Leuk een sneeuwpop in het blauw, erg origineel en zoveel leuke details,
    lieve groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig kaartje heb je gemaakt als gastdesigner voor K&K

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd met je gastDT !
    Je kaartje is geweldig leuk !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Chantal je hebt weer een pracht kaartje gemaakt ... Heel erg leuk een schudkaartje ...
    En ja hoor bij mij was het op het einde van het jaar meer dan stress dus ... op tijd beginnen...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Chantal,
    wat is dit een plaatje. Ik had hem natuurlijk al even gezien en het is werkelijk schitterend bedacht weer! Zo enig de sneeuwman achter het schudraampje. En inderdaad: op tijd beginnen is wel handig.
    Ik dacht dat ik er genoeg had en toch nog te weinig. Nu heb ik een paar mensen niets gestuurd, maar die staan bovenaan mijn lijstje voor volgend jaar!
    Het lukt mij niet altijd om elke donderdag mee te doen, maar ik doe mijn best.
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtig schudkaartje Chantal....heel leuk dat je gastdesigner mocht zijn...KNAP gedaan!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw, wat een prachtige kaart Chantal, mooi hoe de sneeuwpop verwerkt is in je schudkaart.
    Ik vind het een plaatje.
    Leuk dat je gastdesigner bent, een eer voor al je mooie werk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heerlijke winterse kaart Chantal. Supermooi frame rond het schud-gedeelte en wat gaaf dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zo leuk Chantal deze blauw/wit schudkaart. Ontzettend leuk en ik kan je alleen maar gelijk geven om op tijd te beginnen met kerstkaarten om die stress te voorkomen ;-)

    Lieve groet,Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd met je GDT bij Knutsels en Kadoo'tjes!
    Je hebt er een prachtige kaart voor gemaakt.
    Schudkaarten blijven zo leuk om te maken. De sneeuwman heeft het zo te zien prima naar de zin zo in de sneeuw. De details op je kaart zijn weer super!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. De beste wensen voor het nieuwe jaar en wat een goed voornemen, heb mezelf hetzelfde voorgenomen maar of ik me er aan ga houden...
    Wat een mooie kaart, leuk dat je GDT mag zijn!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Onwijs leuk kaartje geworden Chantal. Heel vrolijk en mooi van kleur!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hele mooie kaart,Chantal.Mooie blauwtinten en een superleuke sneeuwman.Leuk dat je gast- DT mocht zijn.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een prachtig kerstkaartje Chantal en zo'n leuke take op het thema! Veel leuke details ook! Kerstkaartjesstress ik ken het. Vorig jaar nam ik me voor om iedere week een kerstkaartje te maken, dat duurde helaas niet lang.. meestal krijg ik na kerst heel even zin om kerstkaartjes te maken, die zin heb ik wel al benut dit jaar 😉.. Liefs, Sarah xx

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat heb je als gastdesigner een ontzettende mooie kaart in blauw/wit gemaakt. Gave schudkaart met een leuke sneeuwpop is het geworden. Ook je laatste kaart van vorig jaar is weer geweldig geworden, wat een leuke touch is de verkouden egel.
    Ook voor jou een heel goed, mooi en creatief 2016. Ik hoop nog veel van jouw prachtige creatie's te zien.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Deze had ik al op fb gezien en wat is het weer prachtig hoe jij met stansen kunt toveren!
    Super dat je gast designer bent, ik mag het in frbruari zijn voor hen, moet nog iets bedenken.
    Ik maak bijna nooit echt kerstkaartjes maar ik krijg er wel zin in na deze kerst zoveel moois gezien haha.
    Perfect deze schudkaart!
    Ik,ga nog even door naar je volgende post.
    Tot zo
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Fabulous ,stunning card in amazing colour combi! thank you so much for joining us at MD Kreadivas challenge.
    Hugs Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  49. ik vind het een hele leuke kaart
    en erg leuk ook dat je meedoet met de challenges bij creaine

    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Prachtige kaart! Leuk dat je mee doet met de challenge van Creaine.
    Groetjes Ditta DT

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!