vrijdag 11 december 2015

X-mas!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie een drietal kerstkaarten laten zien. De kleuren op de foto's zijn niet mooi maar dat komt door het weer :( Dit zijn mijn resultaten:

Gebruikte materialen:

Basiskaart Dutch Doobadoo Shape Art Boek
Tekst EC0151
Sneeuwvlok LR0185
Half ronde sterrenrand CR1293
Tassel Trendy LR0390
Ventilator standaard LR0266
Roze belletjes JU0939
Blauwe belletjes JU0940
Roze lint JU0921
Blauw lint JU0922
Roze kant rozen FR1125
Witte kant rozen FR1101
Glitterpapier CA3104
Kraftpapier PK9114
DP eerste en derde kaart Sweet Winter Season BASISSWS204
 DP tweede kaart Sweet Winter Season BASISSWS207 
Plaatjes eerste en derde kaart Sweet Winter Season STAPSWS1355 
Plaatje tweede kaart Scandinavian winter stansbloksd19

Ribbelkarton, Crispy lint en dolly uit eigen voorraad
Zilveren kerstbelletjes, dennenappels, houtblokjes, Xmas 
en witte glitterbessen uit Gerie's voorraad
Jute sterren Xenos 
Plakparels Action
Rozen Wild Orchid Crafts
Kant Hobbykaarten Petra
Sneeuw Aleene's True Snow

Met de eerste kerstkaart doe ik mee met de challenge bij:
- WLVC challenge #59: roze en kraft.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaarten vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

38 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten Chantal.
    En wat een leuke details allemaal.Ik vind die jute sterren zoooo leuk :) :)
    Het zijn echt juweeltjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ATC's????? Je bedoelt 3 prachtige kerstkaarten vol mooie details.........lijkt wel of je weer een dagje bij Gerie hebt gezeten Chantal!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och wat een schitterende kaarten zeg! Stuk voor stuk prachtexemplaren.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaarten Chantal!
    Je moet de bovenste en de onderste mee laten doen bij WLVC daar vragen ze roze met kraft, dit zijn echte beauty's! Gewoon doen!
    Fijn weekend!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal,

    Ben ik ook eens een keer bij jou als je net geplaatst hebt. Wat een plaatjes weer en een details. Ik vind ze alle drie super maar heb denk ik toch een lichte voorkeur voor het roze hertje.
    Fijn weekend!!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes Chantal! Echt geweldig mooi gedaan.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal,
    wat een prachtig trio heb je gemaakt, zo helemaal in vintagestijl, mooi papier en stansen en natuurlijk de gave tassels, het zijn toppertjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal wat een supermooie werkstukken. Prachtig gemaakt met al deze materialen. De ontvangers waarderen dit vast heel erg. De kleuren zijn prachtig. Top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooie kaarten heb je gemaakt Chantal! Leuk om met de boekenmal te werken he? Bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waw Chantal, wat een prachtige vintagekaarten heb je gemaakt! Goe bezig!!!
    Je kan er blijven naar kijken, super!
    lieve groetjes, en fijn weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige vintage kaarten,Chantal.Mooi model en een hele mooie lintjes/kant.Ik zie zoveel leuke details.Schitterend gedaan.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. FANTASTISCH....wat heb jij hard gewerkt en wat zijn ze gaaf!!!!
    En helemaal by yourself, zonder mijn hulp, haha Ik vind ze alle drie echt super mooi!!! Als ik zo de boek mal van DDD weer zie, is het wel een hele gave! Je tassels zijn ook zo gaaf en wat leuk om de besjes te zien!!! Je krijg van mij een dikke tien Chantal, dat je dit ook zo goed kan!
    Ik ben heel hard aan defreubel om ook jullie kerst kaart te laten bezorgen voor de kerst, nu de postbode nog zijn best doen volgende week, haha
    Fijn weekend en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful cards and such a pretty colors!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat zijn ze schitterend !!!!
    Ik weet nog dat je niet zo heel erg lang geleden zei dat je geen vintagekaarten kon maken.
    Dat was zeker een foutje !!!!!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een luxueuze kerstkaarten! Echt pareltjes! Héél knap gedaan! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw....het zijn 3 kunstwerkjes geworden, Chantal. Vind ze prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattige kaarten, mooi van kleur ook. Ondanks dat je slecht licht had, door het weer, vind ik ze toch goed over komen.
    Mooie details heb je erop verwerkt.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaarten met wat een hoop mooie details! Heel mooi Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Drie kunstwerkjes op een rij...:-), schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhh ik zag ze gister al voorbij komen, en dacht als dit bij je op de deurmat valt, nou daar wordt je dan toch erg blij van.
    Nou dat is met toch werkelijkheid geworden!!!!!Ik heb er eentje van mogen ontvangen. Chantal ik ben erg blij mee en voelt me zeer vereert, om dit moois te mogen krijgen.
    Zo mooi!!!!!! Prachtige details, met mooie tassels erop, echt gaaf!!!
    Dankjewel lieve Chantal!!!
    Ik moet ze nog schrijven...
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een schitterend trio Chantal, prachtige kleuren, plaatjes decomateriaal, en een mooie vorm !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Chantal wat ben je lekker bezig geweest wat een prachtige serie kaarten heb je gemaakt, en weer zo mooi afgewerkt, super.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ze zijn prachtig! Zo mooi alledrie en wat een mooie kleuren heb je zo subtiel gebruikt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig zijn je kaarten. Heel mooi gedaan.
    Mooie details en prachtig afgewerkt!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw wat een schitterende set kerst creaties weer...gewoon kerstkaarten mag je dit niet noemen zoooo gaaf gedaan!
    Ik kijk mijn ogen uit zoveel mooie details en ik ben ook helemaal weg van je bloemenclustertjes!
    Super mooi gedaan!
    Fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wauw prachtig allemaal chantal

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige rij kaarten zie ik hier staan Chantal, stuk voor stuk geweldig mooi, leuk dat je ook nog meedoet bij WLVC. groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Sjeempie zeg!! Wat zie ik bij jou, onvervalste vintage. Zo mooi gedaan. Jij kunt echt allerlei stijlen, petje af hoor. Wat een bjoeties.
    Leuk die omgekrulde randjes, geeft een mooi shabby effect.
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Vind ze schitterd Chantal, heel mooi gemaakt.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Chantal ,
    dat zijn weer mooie kerst kunstwerkjesmet zoveel mooi's erop te zien die je gemaakt hebt het is telkens weer genieten bij jou
    fijne zondag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooi drietal heb je hier staan en ja wat betreft de kleuren combi die blijft geweldig toch? Dank je wel voor het meedoen bij WLVC.

    Groetjes Jolanda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie kaarten. Wat een werk heb je daar mee gehad. Leuk die niet traditionele kerstkleuren.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt
    de mal die je hebt gebruikt is ook leuk.
    mooie kleuren combinaties gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige boekvormige kaarten Chantal. Ik heb er één in het echt bij Danoesja mogen bewonderen en in het echt is die nog vele malen mooier. Petje af voor jou...:)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw, wat een werk. Prachtige kleuren en super mooie details!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Sjeetje wat een werk zeg,leuk om dezelfde kaarten te zien maar dan in een andere kleur.
    Ze zijn alle3 erg mooi!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!