zaterdag 19 december 2015

Winterse lantaarns

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie twee lantaarns laten zien. Dit zijn mijn resultaten:

Gebruikte materialen:

Lantaarn Patroon
Paperbloc Eline's Silver Stars PB7048
Vogeltjes en grote ster COL1392
Tekst EC0151
Dennenappels en takken LR0286
Poinsettia's COL1393
Mulberry papier wit RB2219
Blauwe glitterparels JU0938
Sneeuwvlokken CR1335 
Kraftpapier PK91114
Glitterpapier CA3104
Lint JU0951
Hulstbladeren met kralen besjes RB2237
Glitterlijm Stickles Diamond
Vellum Hobbykaarten Petra

Papicolor Original kaartenkarton: 
hagelwit (930)
mocca (953) 
nootbruin (939)
grasgroen(907) 
abrikoos (924)
metallic (334)

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn lantaarnkaarten vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

44 opmerkingen:

  1. Sfeervol en mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige lantaarns. Ik ben nog steeds van plan om ze ook te maken.
    Die van jou zijn heel mooi!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Chantal wat heb je een mooie lantaarn gemaakt en heel erg leuk bewerkt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Chantal, ik stuur altijd een persoonlijk mailtje om te bedanken maar ik zit nu niet achter de grote pc met alle mailadressen dus zeg nu hier.............dikke dikke dank je wel!! De beeldschone onderste lantaarn is vanmiddag hier bezorgd en hangt nu te schitteren aan de kamerdeur!! Dit is voor het eerst dat ik die enige vogels in het echt zie en ooooh wat zijn ze leuk! Na de feestdagen neem ik hem mee naar mijn hobbykamer om nog vaak naar te kijken!!

    Liefs, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie lantaarns heel knap groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Chantal, wat heb je weer leuke lantaarns gemaakt.
    Mooi hoe je de leuke mallen hebt verwerkt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige lantaarns! Heel knap gedaan Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal,
    wat heb je 2 prachtige lantaarns gemaakt, ik las hier boven dat Irene heeeeeeeeel blij was met de hare, ik vind de aankleding prachtig en de vogeltjes heel erg leuk, wat mooi..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn 2 prachtige lantaarns en de vogeltjes zijn wel weer erg leuk hoor!
    En zo te lezen is Irene er ook super blij mee!
    Fijn weekend!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie winterse lantaarns heb je gemaakt met het patroon van Marleen. Heel mooi gedecoreerd met de vogeltjes en poinsettia's Chantal.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh...wat een prachtige lantaarns, Chantal. Vind ze allebei schitterend en kan me helemaal voorstellen dat de ontvangers er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige creaties. oooo...die vogels heb je mooi gedaan. Beinkt, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Héél mooi Chantal met die lieve vogeltjes. Vooral de onderste vind ik een plaatje, prachtige kleuren en mooie bloementoef met die kraft tekst ertussen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat heb je leuke lantaarns gemaakt weer die lieve vogeltjes erop verwerkt. ...supermooi!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige lantaarns heb je gemaakt, lief met de vogeltjes en de poinsettia's zijn prachtig in het wit met vellum.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is smullen hier op je blog Chantal, ik vind de lantaarns prachtig, alles past zo mooi bij elkaar, de bloemen zijn schitterend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Just darling Chantal, love the adorable lantern and all the wonderful details.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een kunstwerkje ! Mooi
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn gewoon weer schitterend geworden !!!
    Wat maak jij de vogeltjes toch mooi ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het zijn twee schitterende kaarten Chantal!!
    Prachtig gedaan met de vogeltjes, winterse bloemen, dennenappels en de kleine sneeuwvlokjes. Alles past en kleurt weer perfect bij elkaar.
    Zo gaaf dat je weer aan de slag bent gegaan met een van mijn patronen, bedankt.
    En.... zo lief van jou om een van deze twee prachtige kaarten naar ons te sturen! Hij hangt hier gezellig in de woonkamer :D en genieten er elke dag van.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend Chantal, mooie kleurtjes, met prachtige vogeltjes bloemen en decoraties. Daar zul je de komende dagen heel veel plezier aan beleven!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige creatie heb je weer gebruikt leuke details gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat zijn die weer prachtig!!!Ik zie dat Marleen er blij mee is, dat kan ook niet anders zo mooi!!! en dat volgens haar patroon, alles is prachtig bij elkaar. En ja die vogels.....schitterend.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige lantaarns heb je gemaakt,Chantal.Mooie kleurtjes en vogeltjes.Hele mooie kerststerren met het vellum.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi,

    Kei tof kaartje. Heel leuk.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooie lantaarns Chantal ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat mooi Chantal! Het zijn weer plaatjes om naar te kijken.
    Mooi hoe je ze beide anders hebt aangekleed. Er zitten weer een boel details op om naar te kijken. Knap werk weer!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Your work is always cute, this time the same.
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ohh super leuk zijn je lantaarns en zo mooi afgewerkt

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sorry foutje in vorig berichtje...

      Heel mooi deze lantaarntjes Chantal....heel leuk met die vogeltjes...

      groetjes
      Rosina

      Verwijderen
  31. Prachtig Chantal! Je hebt met Marleens patroontje 2 heel schitterende lantaarns gemaakt! Leuk met de vogeltjes en de supermooie poinsettia's!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super mooie lantaarns. Die vogeltjes zijn zo leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige lantaarns , Chantal
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Twee schitterende lantaarn kaarten Chantal. Een heel leuk model, mooie details en een leuke vrolijke uitstraling, super!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Chantal,

    'k Schaam mij diep, ik ben al zolang niet bij je geweest. Net nu je zoveel leuke dingen hebt gepost.
    Superleuk die ATC's, stuur je die ook op als kerstkaart of ruil je ze echt. En dan al die XXL projecten, je kerstklokjes, de lantaarns echt superleuk allemaal. Ik zie zo ook de kurken dennenappels van Gerie voor mij, die passen perfect op jou reminder project. Misschien een idee.
    Ik wens je hele fijne feestdagen toe en alvast de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar 2016!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Het zijn weer schitterende creaties Chantal.
    Fijne feestdagen en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Chantal wat een schitterende lantaarntje heb je gemaakt met de super leuke vogeltjes.
    Fijne dagen.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Chantal,

    Ik heb al op deze creatie gereageerd.Maar ik wil je toch graag fijne feestdagen wensen met je gezin en familie.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Chantal ,
    wat een mooie creatie is jou lantaarn geworden
    en schitterend afgewerkt !!
    ook wens ik jou een heel warm en gezellig eindejaar prettige zondag vandaag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi,

    Kei tof lantaarntje. Heel leuk.

    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ook al zo mooi deze winters lantaarns met de schattige vogeltjes er bij mooie bloemen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!