maandag 14 december 2015

Winter birds

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik een serie ATC's met jullie delen. Gisteren was deze serie al te zien op het Papicolor blogATC is een afkorting van Artist Trading Card. Je maakt een serie van kleine kaartjes die je dan kan ruilen met andere ATC makers. Er zijn veel verschillende ATC Facebookgroepen waar dit kan.

Ik krijg telkens zoveel complimentjes over mijn vogeltjes dat ik dacht: ik maak een serie ATC's met de vogeltjes :) Dit is mijn resultaat: 

Gebruikte materialen:

ATC mal PL6501
ATC stempel (achterkant kaart) PL1522
Vogeltjes en takje COL1392
Blok hout CR1348 
Sneeuwvlokken CR1335 
Kersttoef CR1343
Tekst EC0151
Sneeuw Aleene's True Snow

Papicolor Original kaartenkarton: 
azuurblauw (904)
hagelwit (930)
mocca (953) 
nootbruin (939) 
grasgroen(907)  
legergroen (954)
donkergroen (622)
rood (918)
ravenzwart (901)
metallic pearlwhite (330) 

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaarten vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

42 opmerkingen:

  1. Leuk met al die vogeltjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldig mooie serie ATCtjes, Chantal. Wat zijn ze toch schattig al die vogeltjes zo op een rij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie ATC's heb je gemaakt! Die vogeltjes zijn ook superschattig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUPER, vind ze geweldig!! Heb helaas op het moment niks te ruilen.
    Een goed begin van de week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, ze zijn prachtig, ik dacht net van had ik ook maar zo iets gedaan, ik heb voor de aanvulling maar kaarten uit de winkel gehaald, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal,
    ze zijn prachtig met hele mooie vogeltjes, zag je post gisteren al op het Papicolor blog..Ik gebruik dat cardstock ook graag, alleen verkoopt onze boekhandel het niet meer..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze stuk voor stuk beeldig Chantal!! De schattige vogeltjes in de hoofdrol maar alle andere dingetjes er om heen maken het helemaal af!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatjes Chantal!!
    Liefs uit Italie en wie weet tot snel, Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve atcjes met die leuke vogeltjes erop.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaartjes Chantal.
    Je kunt er ook mooi al je restjes op kwijt ;)
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 8x Gaaf!!!! En die vogel blijft zo leuk om te zien...dus helemaal leuk!
    De sneeuwvlokjes mooi gebruikt Chantal en Aleene's sneeuw is een prachtige touch! Ze zijn nu al blij met jou bij papicolor, hihi Well done!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn 8 prachtige kaartjes geworden ik denk dat ze snel geruild zijn!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. No wonder you get complements! The birds are SUPER cute!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gedaan en bedankt voor de uitleg op papicolor, maar de ATC maat is 8,9cm.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was een typefout. Dank je wel dat je mij hierop attendeerde. Ik heb het aangepast

      Verwijderen
  15. Oh wat zijn deze schattig zeg !
    Heel mooi met de sneeuw-accentjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja... helemaal leuk Chantal!!!
    Echt super-de-super.
    Je hebt ze ontzettend mooi gemaakt en ben blij dat ik er een heb bemachtigd, haha!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super mooi! Zo leuk die vogeltjes! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt een prachtige serie, de vogeltjes zijn zó mooi gemaakt! En de rest van de ATC kaartjes zijn ook al zo mooi versierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn echt heeel erg leuk geworden Chantal!!
    Ik ben blij dat ik er eentje heb:):)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke ATC geworden Chantal, ruilen zal wel hard gaan...hihihi
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende ATCkaartjes Chantal! Zo te lezen ben je ze ook al weer kwijt!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Chantal wat zijn ze toch mooi gemaakt deze kleine kaartjes met de schitterende vogeltjes. Ze zijn zo leuk en je kan zulke verschillende vogeltjes maken. Jij hebt ze erg mooi gemaakt. De kaartjes leuk afgewerkt met het hulstblaadje. top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Chantal,
    Wat een mooie atc kaartjes heb je gemaakt leuk zijn die vogeltjes.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. schitterende ATC kaartjes Chantal prachtig met verschillende kleuren vogeltjes.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige atckaartjes, chantal. Met mooie kleuren en details.De vogeltjes blijven heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuke kaartjes Chantal, en de vogel die is idd heel leuk

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. prachtige ATC-reeks! Die zal vast snel 'uitgevochten' zijn (hopelijk is dit ook een gekende uitdrukking bij jullie)
    supertof! Ik zal hier maar niet aan beginnen, denk dat dit nog verslavender is dan kaartjes maken...
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een geweldige serie ATC kaartjes Chantal....zooooo leuk met die vogeltjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Woww prachtig Chantal, 8 kaartjes en dan toch allemaal verschillnd met steeds weer vogeltjes die er weer anders uitzien. Ook de hulsttakjes erbij vind ik super gedaan. Mooi hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Die heb je erg leuk gemaakt Chantal!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Erg leuk gemaakt. Leuk al die verschillende kaartjes.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hele mooie serie ATC's kaartjes,Chantal vogeltjes zijn inderdaad superleuk.Heel veel leuke details er omheen.Mooi kleur gebruik.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat zijn deze schattig, iedereen moet ze echt even aanklikken om in de vergroting te zien!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige ATC-tjes. Allemaal zo mooi en fijn gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  35. What adorable little bird designs Chantal.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Beautiful little cards and the birds are so pretty!
    Greetings!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Super mooie kaartjes Chantal! Een heel leuk idee en schitterend uitgevoerd. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw prachtig Chantal. het lijken wel gedrukte plaatjes!
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wow Chantal wat een toffe vogeltjes! In alle soorten en maten. Ik ben een beetje vastgelopen in mijn ATC's. De focus lag even op het afronden van mijn kerstkaartencollectie :). Binnenkort maar weer gauw een paar sets maken. Ik laat ook hier even mijn reactie op jouw berichtje achter. Je gaf aan dat je Eline's knipvellen had liggen en niet meer gebruikt. Weet je dat zeker? Je zou me er erg blij mee maken! Ik gebruik de knipvellen van Eline graag! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Vond ik je andere vogeltjes al mooi met dat kooitje....hier smelt ik helemaal van!
    Prachtig gemaakt! Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!