dinsdag 8 december 2015

Vrolijk kerstfeest!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Vandaag mag ik eindelijk op mijn blog delen dat ik het nieuwe design team lid van Papicolor ben! Ik vind dit zo waanzinnig leuk want ik werk altijd met het prachtige karton van Papicolor :)

Gisteren was deze kaart al te zien op het Papicolor blog en vandaag mag ik hem ook op mijn blog met jullie delen :) Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Basiskaart Dutch Doobadoo Shape Art Boek
Kerstman COL1391
Egel COL1368
Rendier COL1369
Kerstboom CR1224
Denneboom LR0370
Kraftpapier PK9114
Kersttoef CR1343
Sterren CR1280
Sneeuwvlokken CR1335 
Sterren en achtergrond DF3408
Glitterpapier CA3104
Kerstbelletjes JU0930
Groen lint JU0951
Sneeuw Aleene's True Snow
Glitterlijm Stickles Zilver en Goud


Papicolor Original kaartenkarton: 
anjerwit (903) 
hagelwit (930)
mocca (953) 
nootbruin (939) 
chocolade bruin (919) 
lichtrose (923)
grasgroen(907) 
legergroen (954) 
donkergroen (622)
kerstrood (943)
rood (918)
zalmroze (925)

Met deze kerstkaart doe ik mee bij de challenge van:


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

34 opmerkingen:

  1. Zoals altijd: schitterend en natuurlijk gefeliciteerd met je DT-schap!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart Chantal met een knipogend rendier!! En weer zoveel om te zien! Geweldig! Gefeliciteerd met je DT-schap, ik ga zeker kijken op dit blog!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een leuke kaart met de kerstman en al de beestjes. Jij kunt die altijd zo leuk verwerken op een kaart ..geweldig!
    Gefeliciteerd met je DTschap!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met het dtschap! super leuk! En wat een kunstwerk laat je zien. erg mooi en leuk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk kaartje. De kerstman en dieren blijven geweldig! En het papier van papicolor is altijd zo mooi, ik werk er ook altijd mee. Gefeliciteerd met je DT-schap Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd en wat een leuk nieuws. Je hebt ook een prachtige kaart gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal,
    wat een ontiegelijk leuk nieuws! Van harte! Je maakt geweldige creaties, dus aan jou hebben ze zeker een goeie! Ook deze kerstkaart is weer een plaatje! Zoveel te zien en het ziet er altijd weer gezellig uit. Het egeltje is mooi, met zijn naalden en het knipogende rendiertje is schattig.
    Groetjes en veel plezier in jet DT's.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super lief en prachtige gemaakt Chantal heel mooi design. super weer.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal,

    Ik heb je al gefeliciteerd maar ik doe het nogmaals ik vind het echt super leuk voor jou en vooral genieten dat is het allerbelangrijkste dat je plezier blijft houden in alles wat je doet.
    Je kaart had ik al bewonderd op het blog van papicolor en het is weer een super leuke creatie geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee hoor, echt niet leuk meer !!!
    wat heb je weer een super leuke kaart gemaakt. Jij weet echt van elke kaart die we mogen zien een feestje te maken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een spetterend begin bij papicolor Chantal...wouw!!! Het is zo gaaf je Fabeltjes boek! En ook zo knap hoe je de grote kerstboom mal hebt gebruikt!
    Je weet zo ontzettend goed je diertjes op een hele leuke manier te gebruiken en blijft een lust voor het oog!!!!SJAPPOO.....wat een werk is het vast geweest!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woowwwww, wat een prachtig kunstwerk heb je ervan gemaakt. Weer prachtig met al die dieren, die je erop hebt verwerkt. Gefeliciteerd met je DT schap.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig Chantal!!
    Wat heb je ook dit weer geweldig mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantal,
    wat heb je een gave creatie gemaakt, zó leuk al die beestjes op je kaart en alles weer supermooi afgewerkt, gefeliciteerd met je DT-schap..succes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dacht ik toch dat de grond weer aan het beven was hier in Groningen maar dat was jij met je mega happy dance.....dikke dikke proficiat Chantal!! Je kaart is echt weer super-geweldig-fantastsch leuk en zo gan we er vast nog veel meer zien, heel veel plezier en succes met deze nieuwe job!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Chantal!
    Ik had je werk gisteren natuurlijk al bewonderd op het papicolor blog.
    Wat een toppertje heb je toch weer gemaakt! Knap werk en waar haal je toch altijd de fantasie vandaan? Volgens mij komen er 's nachts in je dromen allemaal van die diertjes voorbij in steeds andere pakjes die een avontuur beleven. Ik blijf ze geweldig leuk en verrassend vinden!

    Heel veel plezier als DT lid bij het papicolor team!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat Chantal.
    Je hebt al meteen een supermooie creatie gemaakt om te laten zien.
    Hier kunnen we weer wat inspiratie uit halen.
    Gaaf gemaakt hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super gewerkt met stansen! mooie creatie.
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super mooie creatie,Chantal.Zie weer heel veel leuke details.Enig met het konijntje dat boven het boekje uitkijkt.Gefeliciteerd met je DT-schap.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi gemaakt Chantal! Gefeliciteerd dat je DT lid van Papicolor bent geworden!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldig mooie creatie Chantal. Leuk begin bij papicolor. Dat is mijn favoriete merk. Mooi kleuren en de kwaliteit van het papier is ook heel fijn. Je merkt het borduren ook erg goed!. Weer superleuk gemaakt. Mooie kleuren. Leuke mallen ook. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige boekkaart, hele mooie kleuren en malletjes, en vooral die leuke kerstman springt eruit !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een heerlijke kaart!! Zo gezellig met al die diertjes erop en wat leuk dat sommige een kerstmuts op hebben gekregen! Je tekst verteld helemaal het sfeertje op je kaart!
    Nog bedankt voor je tip op mijn sint ATC'tjes, heb van Copic ook een blender maar dan moest ik iets te veel "weggummen", hihihi.
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superformidastisch mooi Chantal! Kon je schitterende crea gisteren al bewonderen, nu geen straf om em hier ook nog eens te mogen zien! Wondermooi weer! Leuke knipoog geeft het rendier...
    Je zal een reuzegoeie aanwinst zijn als designteamlid!
    lieve groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Chantal
    wat is je creatie weer prachtig met zoveel mooi's erop te zien heb ook die mal van het boek maar nog niet gebruikt
    wens jou een fijne dag
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat loop ik weer achter, zoveel gemist maar ik heb even teruggekeken en alles weer even mooi wat je hebt gemaakt. Dit is toch ook echt wel een topper hoor! Wat een leuke kaart en wat valt er veel op te zien, TOP!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Congratulations on joining the Papicolor team!

    And of course today's card is super cute. These guys are vrolijk alright :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Waanzinnig mooi Chantal!!!
    Ze boffen maar met jou als dt lid, net zoals wij!!
    Prachtig project heb je gemaakt, een echte "Chantal" project, gaaf!!!
    Veel plezier bij het nieuwe team van papicolor.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schitterende creatie, echt super mooi.
    Groetjes van Marian.













    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd dat je nu Papicolor meisje geworden bent!!! Als je het altijd al gebruikt dan verdien je het ook wel dat je nu bij het team hoort. Je modelletje is super. Leuk dat jouw creatie zo gaaf is zonder gebruik van design papier. En wat is er weer veel te zien!!!!
    Fijne week!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart, Chantal. Het is idd heel mooi papier waar mee je mag werken En dat zie ook wel aan deze kaart. Heel gaaf ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. What an adorable group of holiday characters you have created Chantal.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd! Super leuk als je het papier al gebruikt, dat je nu deze eer krijgt. Hele leuke, grappige kaart heb je gemaakt! Het knipoogje van het rendier doet het 'm. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd met je DTschap,dit is wel aan jou besteed!
    Schitterende kaart is dit ook!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!