woensdag 16 december 2015

Reminder challenge #80 Scr@p Cards

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Vandaag is het mijn beurt voor de reminder op het Scr@p Cards Challenge Blog! Challenge #80 luidt: Winterse kaart (geen kerstkaart) met kleuren challenge. Het is best een pittige kleuren challenge maar wij hopen natuurlijk dat jullie allemaal gezellig meedoen :)


Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Silver Stars PB7048
Vogeltje met takje COL1392
Dennenappels en takken LR0286
Tekst EC0151
Bloem en bladeren COL1394
Takjes met blaadjes COL1393
Mulberry papier wit RB2219
Mulberry papier lichtgroen RB2224
Roos RB2218
Kraftpapier PK91114
Kersttoef CR1343
Glitterpapier CA3104
Groen lint JU0951
Tule JU0924
Sneeuw Aleene's True Snow

Papicolor Original kaartenkarton: 
hagelwit (930)
mocca (953) 
nootbruin (939)
grasgroen(907) 
donkergroen (622)
abrikoos (924)
rood (918)

Onze sponsor De Egel heeft een prachtige prijs beschikbaar gesteld voor deze challenge! Doen jullie gezellig mee?
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn reminder vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige reminder hbe je gemaakt. ook heel mooi met het vogeltje wat natuurlijk speciaal zo gekozen is. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie reminderkaart.
    Leuk gemaakt Chantal.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woww Chantal, wat een prachtige reminder, mooi kooitje en je hebt het vogeltje zo'n mooi kleurtje gegeven. De bloementoef en de hulst bovenaan is helemaal top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Chantal,
    het is weer een prachtige creatie! Dat kooitje is toch wel super met de vrijgelaten vogel! EN de sneeuw zorgt voor een heel mooi effect.
    Ik heb geen idee of het nog lukt mee te doen, hij staat wel op mijn lijstje, dus wie weet.
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een beeldige reminder Chantal, knap hoe je naast je hippe dierenkaartjes nu ook van die heel romantische maakt!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh...wat is dit ook weer mooi geworden, Chantal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook weer errug mooi gemaakt Chantal!!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal toppie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal,
    Wat een leuk vogelkooitje.
    Mooi gemaakt.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterende reminder Chantal!
    Weer erg mooi bedacht met de vogelkooi en het mooie vogeltje van Eline erbij. Ontzettend knap bedacht want de opdracht is niet makkelijk.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi vogelkooitje heb je gemaakt Chantal het ziet er goed uit.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Chantal,
    wat heb je een gave reminder gemaakt, jij kunt echt toveren met het vogeltje en de kleuren weer erg mooi gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige creatie, ik de mal ook maar gebruik hem eigenlijk nooit1

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je ook een vogeltje hebt gebruikt, nu is past die helemaal bij de challenge!! Trouwens een prachtige kleuren combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwie Chantal!
    Deze is ook alweer zo leuk! Het vogeltje is weer super mooi bewerkt.
    Je hebt de kleuren van de challenge echt heel goed laten terugkomen.
    Ik heb me er nog niet aan durven wagen en als ik dit zie durf ik al helemaal niet meer ;-)

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooo deze vind ik echt helemaal geweldig,ben dol op vogeltjes (heb zelf 3 papegaaitjes).
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk, al die variatie met het vogeltje. Steeds is het weer een ander soort vogeltje. Zo schattig en wat heb je weer een mooie creatie gemaakt :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!