maandag 28 december 2015

Hatsjoe! Een spetterend Nieuwjaar!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

De kerstdagen zijn weer achter de rug en ik hoop dat jullie een ontzettend gezellige kerst hebben gehad en dat jullie zijn verwend met heel veel mooie cadeaus :) Gisteren was deze kaart al te zien op het Papicolor blog en vandaag mag ik hem met jullie delen op mijn eigen blog.

Voordat de kerstman en Rudolph naar de Noordpool vertrekken willen zij nog even gedag zeggen! Het uiltje, het vosje en zelfs het verkouden egeltje zijn van de partij :) 

Hierbij wil ik jullie een ontzettend fijne, warme en gezellige jaarwisseling toewensen! En natuurlijk de beste wensen voor 2016! Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Lantaarn Patroon
Kerstman COL1391
Rendier COL1369
Uiltje COL1357 (het kleine uiltje hiervan)
Vos COL1355
Egeltje COL1368
Tekst EC0151
Poinsettia's COL1393
Glitterpapier CA3104
Mulberry papier rood RB2232
Lint JU0951
Groene glitterparels JU0954
Glitterlijm Stickles Diamond
Vellum Hobbykaarten Petra
Sneeuw Aleene's True Snow

Papicolor Original kaartenkarton: 
hagelwit (930)
anjerwit (903) 
bloesem (934)
lichtbruin (614) 
nootbruin (939)
donkerbruin (938) 
rood (918)
roze (605)
purper (913)
ravenzwart (901)
zalmroze (925)
metallic (334)

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn lantaarnkaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

53 opmerkingen:

  1. Chantal, wat is je creatie weer super !!!
    Ik hoop dat het egeltje toch snel weer beter wordt ...

    Ik moet even kijken hoe de agenda gaat met de knotsgekke kaartendagen ivm een clubdag het weekend ervoor, ik moet zo af en toe werken .....
    Fijne dag, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OhEmGee!
    Chantal! I always adore all your superrrb creations! Love the cozy and winter feel in this fab creation with all super cute critters and little Santa! Great textures and pretty poinsettia, love all the elements in it!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke kaart. Grappig het verkouden egeltje.
    Fijne jaarwisseling!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig weer Chantal! Had ik gisteren al bewonderd op het Papicolorblog! Toch jammer dat het egeltje zo snipverkouden is, maar je hebt gelukkig toch voor een zakdoekje gezorgd!
    Geniet van de laatste dagen van 2015 en daarna hopelijk van een prachtig en creatief 2016, zonder zorgen!
    liefs, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldige lantaarn Chantal.
    Vooral de kleine details maken het af.
    Heel erg leuk!
    Jij ook een goede jaarwisseling en de beste wensen voor 2016.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had em gisteren al gezien en het is weer een fantastische creatie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende lantaarn ,leuk de verkouden egel met een zakdoekje.
    ook een fijne jaarwisseling en het beste voor 2016!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi creatieveling!!! Je had me al iets ingefluisterd over het verkouden egeltje Chantal, het is weer zooooo cute! Het ziet er zeer schattig en heerlijk winters uit! De kerstmutsjes kunnen weer naar zolder hoor...lol. Heel leuk om je prachtige creatie weer te bewonderen!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer zo'n leuke lantaarn gemaakt leuk afgewerkt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke leuk gemaakt en het egeltje is extra schattig zo Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je er toch en prachtige creatie van gemaakt. Leuk ook, hoe je de zakdoek bij de egel hebt gedaan.
    Ik wens je ook een fijne jaarwisseling en een gezond, gelukkig en creatief 2016 toe.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een schitterend project Chantal, bij jou lukt het altijd en worden ze altijd zo super prachtig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoooooo leuk Chantal! Ik dacht dat jij een snipverkouden Kerst achter de rug had maar het is het arme egeltje..och erruum de kleine prul!!!
    Ook voor jou en je lief een heel fijne jaarwisseling en een heel gelukkig 2016!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er weer super schattig uit, Chantal!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er weer super gaaf uit Chantal!!
    Hele fijne jaarwisseling!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw! Wat weer prachtig gedaan. Je kunt er zo een verhaaltje bij verzinnen.
    Superleuke details.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een erg leuke lantaarn, leuk dat zakdoekje ;-)
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Chantal!
    Hele fijne jaarwisseling!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat zijn prachtige lantaarntjes Chantal....geweldig schattige dierjes erop...
    Ook voor jou een hele fijne jaarwisseling

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige lantaarn,Chantal.Zo schattig alle dieren bij elkaar. Hopelijk is het verkouden egeltje weer snel beter :).Een hele fijne jaarwisseling.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een super vrolijke en prachtige lantaarn Chantal
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Just a wonderful design, Happy Holidays.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Chantal wat een prachtige spetterende creatie heb je gemaakt. Weer zo mooi met al deze leuke kerstmannen, vos, en uil heel leuk bedacht en gemaakt. Super crea. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gave creatie, Chantal! Prachtig al die details! Ik heb een heerlijke Kerst gehad en ben behoorlijk verwend hihi, ook met knutsels :). Jij ook? Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super mooi met prachtige details...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ha Chantal,
    wat heb je een enige creatie gemaakt! Daar zit veel liefde in, dat zie je zo! Het tafereeltje is gewoon te leuk! Hopelijk had jij ook goede feestdagen. Wij vieren kerst zonder cadeaus, dat doen we altijd met Sinterklaas. Maar daarom was het niet minder gezellig!
    Liefs en ik mail je morgen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je die lieve dierenvriendjes weer leuk verwerkt op die prachtige lantaarn!
    Ik wens jou ook alvast een fijne jaarwisseling en wil je bedanken voor het delen van je mooie creaties,je bezoekjes aan m'n blogje en je altijd zo lieve en attente reacties!
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jee wat ben jij knap in het werken met die leuke dierenstansjes,zo grappig hoe je dit weer bedacht hebt!
    Een verkouden egeltje zo leuk, ik zou ze eigenlijk zo allemaal willen kopen!
    Super mooi gemaakt met zoveel leuke details en weer zo perfect afgewerkt!
    Voor jullie ook een gezellige jaarwisseling en een gezond en creatief 2016 gewenst waar we weer veel van genieten van elkaars creaties.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Chantal wat een beeldige lantaarn heb je gemaakt en wat een leuke details: verkouden egeltje, een knipogende rendiertje en een emotionele uiltje haha super grappig. Een hele fijne jaarwisseling gewenst en tot volgend jaar.
    lieve groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh wat is het toch weer mooi Chantal...elke keer weer verbaas je me met je mooie creaties! Echt geweldig!

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt en wat leuk een verkouden egeltje, hoe kom je er op!!
    Ook voor jou en al je dierbaren de beste wensen voor 2016 en dat het maar weer een heel creatief jaar mag worden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het is weer een genot om naar dit tafereeltje te kijken. Elk dier en Kerstman hebben een eigen 'gezicht' gekregen. Zo uniek die verkouden egel. Ook leuk voor een beterschapskaart ;)Dit jaar heb ik genoten van jouw creaties en spontane reacties op mijn blog. Gezellige jaarwisseling en een knutselvol 2016 maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Fantastische creatie!
    Fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2016!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat ongelooflijk schattig Chantal !
    Dat egeltje is zo lief !!!!
    Je moet inderdaad ook proberen om meer mee te doen aan challenges, je maakt ook zo'n leuke dingen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Snif snif, wat ziet het egeltje er verkouden uit, wat grandioos bedacht Chantal!!! Wat leuk dat ze gedag komen zeggen en hopelijk komen ze weer op tijd te voorschijn volgend jaar, want zo gaaf gemaakt!!! Ja we hebben een leuke kerst gehad met cadeau's en vele mooi kerst creaties uit blogland!! Dat zijn voor mij ook steeds cadeau's om open te maken. Zelfs zo leuk, dat mijn dochter er steeds bij kwam staan en zij wacht op mij. We maakten ze om beurten open. Geweldig toch!?
    Ook een fijn jaarwisseling en alle goeds in 2016 gewenst ;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lieve Chantal, wat heb ik de afgelopen weken veel gemist op jou bloggie.... Zoveel mooie creaties heb je weer gemaakt. Wat ben je toch een TOPPER!
    Het is weer een waar feestje om hier te zijn. Prachtige lantaarn heb je gemaakt en we zeggen adieu tegen Santa!!
    Ik wens je een fijne jaarwisseling en een heel mooi, gezond en liefdevol nieuwjaar!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Chantal,
    Een super mooie lantaarn Chantal !!
    Wat geweldig mooi met al die leuke accentjes echt gezellig.
    Fijne jaarwisseling
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Volgens mij heb ik nog nooit eerder iemand met een zakdoek zó leuk gevonden! Ik vind het weer een geweldig leuk en origineel idee. Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Chantal,
    Een schitterende lantaren en ook jou wens ik een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2016.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Chantal,
    heel vreemd, ik heb deze hele post van jou gemist ! Je hebt weer een prachtige creatie gemaakt, met de leuke beestjes, incl. het verkouden egeltje..het is weer tip top afgewerkt..
    wens je een fijne jaarwisseling,
    liefs en groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Je zal deze schitterende lantaarn maar op je kast hebben staan. Dan bof je nog eens ;-) . Ik ben helemaal weg van je oh zo mooie creatie. Zo leuk hoe je alle diertjes weer verwerkt hebt alleen die egel.... die heeft mij stiekem een beetje aangestoken geloof ik. Ik ben bijna de look a like egel met iedere keer een nieuw wc papiertje onder mijn neus haha. Maar verder heb ik mijn haar netjes in de krul ipv stekeltjes hoor. Nee nu zonder gekkigheid: ik beb dol op je creatie en natuurlijk je verhaaltje erachter. Mijn complimenten! En nogmaals bedankt dat ik deze prachtige lantaarn in mijn brievenbus kreeg!

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een top creatie !! Het ziet er fantastisch uit. Veel leuke diertjes en de kerstman staan erop!! Wel super dat zelfs de verkouden egel dit niet wou missen...
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Chantal, wat heb je dit weer origineel bedacht en gemaakt. Dat snotterende egeltje, hoe kom je er op. Zelf zit ik hier ook te snotteren...het hele gezin is al aan de beurt geweest :( maar ik wilde je toch een fijne jaarwisseling wensen. Ook bedankt voor de lieve en leuke reacties het afgelopen jaar en ik hoop komend jaar weer te genieten van jouw creativiteit.
    Dikke knuffel en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  44. prachtige kerst lantaarn met het verkouden egeltje er bij leuk bedacht want iedereen is aan het snotteren ook ik

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Fijne jaarwisseling en een heel gezond en creatief 2016.Tot volgend jaar!

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een mooie lantaarn! De sneeuw is een leuk detail. Jij ook de beste wensen voor 2016!

    Groetjes Dinette

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat en schitterende creatie Chantal....prachtig om het jaar 2015 uit te gaan! Ook voor jou een heel goed en creatief 2016.
    Bedankt voor alle lieve berichtjes die je steeds bij mij achterlaat!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Chantal
    De allerbeste wensen en een heel mooi creatief jaar, ik kijk al uit naar je creaties.
    Hier ben ik weer helemaal weg van......is het egeltje inmiddels al wat opgeknapt hihihi......zo gaaf dat je steeds weer iets nieuws bedenkt met die leuke diertjes.
    Een heel fijn weekend, liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een prachtige lantaarn. Heel vrolijk met al die dieren en gniffelende kerstman. Daar wordt je dubbel vrolijk van.
    Ik wens jou en je familie het aller beste toe voor 2016
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi,

    Kei mooi creatie. Mijn allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en veel knutselplezier gewenst.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Chantal,

    Eindelijk nog eens een reactie van mij.
    Allereerst de beste wensen voor 2016!!!
    En wat een gave creatie weer!! En dat zonder dessinpapier. Maar dat komt door de mooie details denk ik. Mooi zo als je die poinsettias hebt bewerkt. en de stekels van het egeltje. En die vorm is sowieso mooi!!! En ik las al in je reacties dat Mandy er blij mee is. Ik ben benieuwd hoe het met haar is, ik zal haar eens even mailen.
    Fijne week!!! En bedankt voor je leuke reacties!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ondertussen is het al februari maar ik kan het hel jaar wel terugkijken op je blog naar al deze mooie creaties! ! Over de 100 blogposts Wauwie! !!!!!! Bezige creatieve bij.
    Ik wens je al het goede en veel inspiratie voor 2016

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!