woensdag 16 december 2015

Christmas bells!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie twee kerstkaarten laten zien. Op de tweede kaart zien jullie een halve rand gevuld met plakparels. Nee dat was niet mijn bedoeling maar ik kwam er pas achter dat zij op waren toen ik ze al had vastgeplakt :( Dit zijn mijn resultaten:

Gebruikte materialen:

Basiskaart Dutch Doobadoo Shape Art Christmas bells
DP eerste kaart Sweet Winter Season BASISSWS204
DP tweede kaart Sweet Winter Season BASISSWS205
 Plaatje eerste kaart Sweet Winter Season EASYSWS501
Vintage plaatje tweede kaart VK9533
Tekst EC0151
Sneeuwvlok LR0185
Ventilator standaard LR0266
Roze belletjes JU0939
Blauwe belletjes JU0940
Roze lint JU0921
Blauw lint JU0922
Roze kant rozen FR1125
Bruine kant rozen FR1116
Glitterpapier CA3104
Kraftpapier PK9114
Acht punt 6002/0358
Rozen Wild Orchid Crafts
Embellishments AnMa Creatief
Kant Hobbykaarten Petra
Plakparels Action
Sneeuw Aleene's True Snow
Witte glitterbessen en dennenappels uit Gerie's voorraad

Met de eerste kerstkaart doe ik mee met de challenge bij:
- WLVC challenge #59: roze en kraft (Dit is mijn tweede inzending)


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaarten vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

34 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaarten Chantal. Ik ben echt fan van je hoor. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig deze kerstkaartjes Chantal zo mooi in die klokvorm en ook heel leuk in die roze en blauwe kleurtjes

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn ze mooi deze kerstklokken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt twee prachtige klokken gemaakt Chantal ,jammer dat je parels opwaren. De 1e heeft wel mijn voorkeur ....maar dat komt denk ik omdat het roze is haha.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So beautiful in each details, great job!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allebei prachtig Chantal.
    En als je niets gezegd had van de plakparels, hadden we gedacht dat het zo hoorde. Leuk zo hoor :)
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 prachtige crea's weer Chantal! Echt alle twee om ter mooist, ik zou niet echt kunnen kiezen, er is weer superveel op verwerkt, supers! En had toch gezwegen over die halve parelcirkel... En kijken wie er iets over gezegd had... ha ha!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh...wat een mooie en romantische kaarten, Chantal. Vind ze prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig, en die halve rand...vind het wel leuk zo..:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Chantal. Die halve rand vind ik nu juist leuk bij het geheel passen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schitterende bellen heb je gemaakt Chantal, en op allebei zo mooi bewerkt, super weer.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Chantal,

    Je kerstkaartjes zijn super. En die halve rand met parels maakt het net zo mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn echt schitterend! En de mooie roze staat hier zo prachtig op de kast! Zo mooi hoe alles bij elkaar past en ik vind de dennenappeltjes ook zo kunstig gemaakt! nogmaals dank je wel!
    Super lief!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een plaatjes zijn het geworden.
    Je hebt ze weer zo mooi afgewerkt, ik ben nu al verliefd op het schaapje.
    Mooie kleuren heb je gebruikten de pareltjes zijn je vergeven hoor
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ben jij een snelle en dankbare leerling Chantal want je beeldige klokken hebben een heel hoog Juf Gerie-gehalte! Echt super knap dat je het zo snel hebt opgepikt iets met een vintage uitstraling te maken!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaartjes! Prachtig en ik vind die pareltjes niet storend hoor Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Chantal,
    hier ben ik ook nog een keer, wat heb je 2 gave creaties gemaakt met de klokken,die ene in 't blauw,viel vanmorgen bij mij op de deurmat, ik ben er echt heel blij mee..en het parelrandje is zo ook erg mooi..nogmaals dankjewel,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kerstklokken,Chantal.Prachtig afgewerkt met het lint de mooie strikken.Superleuke plaatjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie vintage kerstklokken!! En die halve parelrand...gewoon net doen of het de bedoeling was, vind het wel leuk zo!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt me verteld dat je wel vaker vintage kaartjes had gemaakt, maar volgens mij overtref je jezelf Chantal! Ze zijn beeldig en zo sfeervol...echt waanzinnig mooi!!! Ik dacht ik ga even reageren op je challenge kaart van vandaag en zie ik dit moois alweer op je blog!!!! Alles is prachtig, maar je strikken zijn super! Ik ga nog even kijken hoor, ik wordt hier zo blij van!!! Ook van je andere maaksels hoor, haha
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat heb ik mooie creatie's van je gemist. Een aantal prachtige vintage kaarten, mooi hoe je alles daarop verwerkt hebt. En je kaart voor papicolor is echt schitterend! En leuk dat je van je prachtige vogeltjes een ATC-reeks hebt gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Chantal je bent helemaal op de romantische stijl, aangestoken door Gerie ???
    Prachtige klok kaarten vol met mooie details, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een schitterende kaarten. Super mooi! En dat het een halve rand met parels is vind ik niet storend hoor. Het is dat je het zegt dat ze op waren. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend Chantal, je verrast ons elke keer weer met zo'n mooie schitterende creatie :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Woww wat ben jij weer prachtig bezig geweest Chanta. 2 Prachtige kaarten laat je hier zien en prachtige kleuren heel mooi gecombineerd met kraft. Mooie plaatjes accenten etc. Toppertjes !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oeps! Hahaha dat zou mij nou ook kunnen overkomen!
    Toch valt het niet op hoor, je had het gewoon niet moeten vertellen, je hebt dit gewoon heel doordacht gedaan hahaha!
    Beide creatie's zijn prachtig. Leuk om te zien dat je echt twee hele verschillende stijlen (MD vs Dutch Doobadoo) kunt maken. Heel knap!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een lieverdjes weer Chantal.....moet wel even lachen om je pareltjes...dat je zo eerlijk bent om te zeggen dat het niet de bedoeling was zo...hahahaha....
    Misstaat helemaal niets hoor.....Fijn dat je ons bij WLVC nog een keer blij komt maken door een tweede inzending te linken. Morgen weer een nieuwe challenge en misschien zit je er wel helemaal lekker in en kom je gewoon met weer een nieuwe vintagekaart.
    Graag tot morgen...xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige xmasbells en weet je het overkomt ons allemaal wel eens jij met pareltjes en ik had pas met glitters waar ze niet hoorde maar het blijft mooi. Gezellig dat je voor een tweede X met onze challenge weer meedoet.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Chantal, wat zijn ze prachtig!! Viontage is ook al echt jouw dingen, wat niet eigenlijk!? Je bent echt super creatief!! En wat betreft de plakparels halve cirkel, ook leuk zo toch!!??
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Chantal,
    Wat heb je weer twee schitterende kerstkaarten gemaakt ...prachtig!
    Bedankt voor je leuke reacties steeds weer!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ze zijn ontzettend mooi en ook die halve rand parels is prachtig! Geslaagde kaarten.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het zijn allebei pareltjes hoor Chantal, eluk dat je nog eens meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Héle mooie vintage kerstklokken Chantal en laat ik nu denken dat dat halve randje gewoon de bedoeling was..;p
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. mooie kerst klokjes in vintage styl en mooie details

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!