woensdag 4 november 2015

Vintage kerstlabel

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Vandaag start er een nieuwe challenge op het Scr@p Cards Challenge Blog! Challenge #79 luidt: Een kerst kaart of kerst creatie met daarop sneeuwsterren/vlokken en kerstbelletjes. 

Vandaag wil ik jullie een vintage kerstlabel laten zien. Deze heb ik gemaakt samen met Gerie op ons knutseldagje :) Zonder Gerie had dit label niet tot stand gekomen. Dank je wel Gerie! Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Labelkaart Dutch Doobadoo Dutch Card Art label spiegel
Sneeuwvlok LR0185
Half ronde sterrenrand CR1293
'Winter Wonderland' CR1347
Tekst EC0151
Frame 6002/0356
Tule JU0924
Kurk JU0948
Sterren (kurk)CR1280
Glitterpapier CA3104
Rozen Wild Orchid Crafts
Sneeuw Aleene's True Snow
Ribbelkarton uit Gerie's voorraad
Kerstbelletjes uit Gerie's voorraad
Houten sterren uit Gerie's voorraad
Dennenappels uit Gerie's voorraad
Witte glitterbessen uit Gerie's voorraad
Diverse linten en kantjes uit Gerie's voorraad
Glitterlijm Stickles Diamond
Plaatje hert Studio Light

Met dit vintage kerstlabel doe ik mee aan de challenges bij:
- AnMa Creatief challenge #50: Kerst/winter;
- Hobbyvision challenge #43: Kerst;

Onze sponsor 't Scrap-Ateljeetje heeft een prachtige prijs beschikbaar gesteld voor deze challenge! Doen jullie gezellig mee?

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn vintage kerstlabel vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

57 opmerkingen:

  1. Wat schitterend Chantal. Je hebt zo te zien goed les gehad van Gerie. Ik vind hem supermooi. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Chantal wat is deze vintage label mooi! Mooi? Hmm... Nee dat is eigenlijk niet het goede woord. Want ik vind hem echt helemaal SuperGeweldigFantaschMooi! Wat een plaatje zeg! Je hebt weer heerlijk gebruik gemaakt van super veel details. Steeds weer zie ik iets wat ik eerder nog niet had gezien. Oh en kijk dat schattige hertje nou eens... Verder vind ik je kleurencombi ook prachtig en de nepsneeuw maakt het natuurlijk extra winters. Een applausje van mij!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is je vintage label geworden is ook echt gerie haar ding zag ook net op haar blog het leuke mandje dat je hebt gekregen. Ben wel benieuwd of we nu vaker vintage creaties van jou gaan zien Chantal.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chantal zoals je weet zijn vintage kaartjes echt mijn ding .... Deze is .... oogverblindend mooi ! Wat een leuke opbouw zeg ... en dan al die prachtige details ... ik ben er helemaal weg van ... De strikken zijn ook fantastisch mooi ! Super, super, super !!!
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vintage gaat je dus echt ook wel heel goed af hé Chantal, goeie leermeester heb je gehad aan Gery, ha ha! Supermooie crea! Fantastisch mooi gemaakt!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onwijs mooi gemaakt Chantal!!!
    Hij is echt helemaal super.
    Wat gaaf ook met het bruin en roze in combinatie met het wit, ik vind het echt helemaal geweldig.
    En... zie ik daar het tekstje 'WinterWonderland'. Haha, ook ik vond het super gezellig op de KreaDoe hoor en het malletje hij past perfect bij je tag.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creatie,Chantal. Mooi afgewerkt met het kant ,strik,belletjes.
    Super leuk plaatje.Heel mooi gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Chantal, een mooie tag met mooie malletjes, papier en plaatje. het Gesso randje geeft er zo'n heerlijk winters sfeertje aan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, hij is echt mooi geworden!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig is ook jouw kerstlabel voor die leuke challenge Chantal...hele mooie accentjes erop...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig! wat mooi en fijntjes! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. AAAAAAH daar is ie dan eindelijk en wat is het mooi geworden Chantal! Leuk he zo eens iets totaal anders dan je normaal doet en dan ook nog met zo'n lieve juf !! Nog even over mijn blogpost: de "lintenwinkel" is gewoon op mijn zolderkamer hoor. Niet alleen een giga glazen pot vol knopen maar ook onwijs veel lint in alle breedtes/materiaal en kleuren van de regenboog en dan is het dus nog heel moeilijk om het juiste te vinden!! Zal voortaan niet meer in raadseltjes schrijven hihi!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantal,
    wat heb je een schitterende vintage creatie gemaakt, de -juf- heeft alles heel goed uitgelegd zie ik..mooi plaatje en stansjes en helemaal boordevol..toppie
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Chantal,
    Wat heb je een prachtige vintage creatie gemaakt zeg....heeeeeeeeeeel erg leuk gedaan. De details zijn super leuk op elkaar afgestemd.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bijzonder mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een leuk label heb je gemaakt. De lintjes zijn erg mooi.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige label heb je gemaakt, Chantal. Alles past zo mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een supermooie kaart Chantal.
    Mooi kant heb je gebruikt.
    Het is een plaatje om te zien.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een schitterende kerstlabel Chantal, prachtig bewerkt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supersss dat je meedoet met onze 'Kerst' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

  22. Ik ben zo gek op die label, en je hebt er echt een hele
    mooie kaart van gemaakt, woww ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "KERST" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtig label, heel mooie details en schitterende afwerking. Alles past zo mooi bij elkaar en zo'n lief plaatje. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, wat een super gaaf label heb je gemaakt.
    Zo'n mooie details heb je gebruikt ....
    Je wordt op deze manier wel heel erg veelzijdig ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat supergaaf geworden Chantal!!! 'k Had de creatie van Gerie al gezien en was benieuwd naar die van jou. Leuk zo met al die details en mooie kleuren. En wat veel verschillende materialen als je het zo opschrijft!! Misschien doe ik ook nog wel mee met jullie challenge als ik tijd heb.
    Fijne week!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie vintage tag Chantal. Fijn dat je zo met Gerie hebt kunnen freubelen, het is een beauty meis. Die besneeuwde randjes, mooi kant, echt alles is top. Jij bent ook mooi verwend met dat lieve mandje wat Gerie had gemaakt...leuk hoor.
    En leuk dat je meedoet aan de november-challenge van de Egel...
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, wat een prachtige kerstlabel. Fijn dat Gerie je even een handje hielp want vintage is toch een moeilijke stijl. Wat heb je een hoop materialen gebruikt maar dat resulteert wel in een prachtige kaart.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Yes... eindelijk kunnen we het resultaat van het knuseldagje zien.
    Gezellig dat Gerie en jij zo genoten hebben. Jij hebt een prachtige label gemaakt Chantal en lief dat Gerie je zo geholpen heeft.
    Nu gaan we vast vaker een vintage/shabby creatie zien van je!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een geweldige creatie Chantal en weer zoveel details. Iedere keer zie je weer wat anders! Wat leuk dat je dit samen hebt kunnen doen!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat romantisch!! Erg mooi!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig vintage kerstlabel heb je gemaakt Chantal, en wat zijn er veel leuke details te zien.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Je hebt je vintage kerstlabel prachtig gemaakt Chantal, je hebt er weer mooie details op verwerkt, het is een plaatje om te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Haha, ik heb natuurlijk ook de reacties even gelezen...zo leuk!! En je hebt het echt allemaal zelf bij elkaar gezocht en zeker je eigen draai eraan gegeven, prachtig!!! Ik had het eind resultaat nog niet gezien, want het was nog niet helemaal af, maar jij weet wel met geschuif en een beetje puzzelen om er een prachtige label van te maken! Sjappoo voor jou!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtig kerstlabel Chantal! Erg mooi gemaakt blijf erna kijken is zoveel op te zien..
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ontzettend mooi,prachtige kleurtjes en prachtig gepimpt,super!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Chantal!
    Jeetje wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt!
    Mooie subtiele kleuren papier en die dan weer prachtig bewerkt!
    En wat een details, echt prachtig mooi!
    Het is een plaatje om naar te kijken!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Chantal. Daar is het label dan in de vintage stijl........ Prachtig gemaakt hoor. Je hebt goede lessen gehad! en dan nog een gezellige dag op de koop toe. Het leuk kan het zijn. We gaan vast meer van dit soort creaties van je zien? groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Chantal,
    wat een super mooie Labelkaart heb je gemaakt
    alles past zo mooi in zijn geheel
    super toppie !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Zo, dat is een precies werkje geweest als ik kijk naar de randjes. Wat een beauty!!!Alles klopt en alles is zo mooi van kleur. 10 met een griffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtige label heb je gemaakt.
    Mooi is die afgewerkt en mooie details gebruikt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Good Morning Chantal

    Wow what a gorgeous vintage style label and love all the fabulous details.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtig kerstlabel chantal! Echt supermooi gedaan en heerlijk in die vintage sfeer! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtige kaart, heel mooi met alle detail die er gebruikt zijn.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Chantal
    Ik ben er helemaal weg van, er zit zoveel mooi's op en de kleuren zijn ook zo mooi bij elkaar......vintage zullen we dus vast wel vaker zien bij je denk ik.
    Een heel fijn weekend, liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wow Chantal, echt mooi! Hiermee laat je ook echt weer zien dat je in een DT thuis hoort :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi,

    Heel mooi kaartje. En toffe kleurtjes.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ha Chantal,
    zoals je ziet loop ik wat dagen achter ;(
    Erg druk momenteel. Peter zegt net tegen me: dat jij de hele dag kunt bloggen!!! Nou heb ik ook wel wat andere dingen gedaan hoor, maar ik wil graag bij zijn en bij al mijn trouwe blogdinnen op bezoek gaan. En de werkweek staat weer voor de deur, dus wat doe je dan op een vrije zondag behalve lekker 15 kilometer fietsen gezellig samen koffiedrinken, knutselkamer opruimen en koken? Juist: bloggen.
    Leuk dat ik nu je creatie zie die je bij Gerie hebt gemaakt! Het is een geweldig moei label geworden. Wat zitten er veel mooie dingen op! De kleuren zijn geweldig! En het plaatje is ook heel mooi!
    Ik ga eens kijken of ik mee kan doen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Prachtige kerstlabel. En met de tips van Gerrie is ie super geworden. Maar de volgende x keer kan jij het ook zelf creëren. Dat weet ik zeker. Mijn complimenten, het is een hele gave label geworden, Chantal met mooie kleuren en heel veel mooie details erop ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Gorgeous creation, so lovely !
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  51. schitterend!! en alles past goed bij elkaar. super!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Awesome! I love everything about your tag card!

    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi Chantal,

    Bedankt dat je mijn volgertje geworden bent.
    Ik sta ondertussen bij jou er ook bij.
    Je maakt hele mooie creaties. Ik kan hier nog wat ideetjes komen opsteken.
    Groetjes en tot ziens.
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Chantal,
    dat was een dag met een goud randje hé, supoer leuk lijkt me dat!!!
    Je tag vind ik geweldig mooi!!!! Welkom in vintage wereld, super mooi!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een prachtige vintage kerstlabel! Er zijn heel veel leuke details te zien.
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Schitterende creatie Chantal, je kunt blijven kijken en dan zie je iedere keer weer wat anders!
    Dank je wel voor het meedoen bij de kerst/winter challenge van AnMa Creatief.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!