donderdag 22 oktober 2015

Uitslag Suprise Candy!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Wat leuk al jullie berichtjes! Ik heb ze met veel plezier gelezen en ik wil jullie ontzettend bedanken voor alle lieve en warme reacties! Dat doet mij goed :)

Ik had zo graag iedere deelnemer verrast met het wenslijstje maar ik kan helaas nog steeds de geldboom niet vinden :( Wel ga ik twee lieve volgers verassen! En dat zijn: ... Tromgeroffel ......

1. Sylvia! Jij wenst de COL1357 (Family owl) en deze krijg jij van mij :)
2. Rimmie! Jij wenst de COL1393 (Eline's Poinsettia) en deze krijg jij van mij :)

Dames gefeliciteerd met jullie prachtige Collectables! Willen jullie mij een mailtje sturen? 

31 opmerkingen:

  1. herzlichen Gl├╝ckwunsch den beiden Gewinnerinnen!
    Regina*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke cadeaus geen Je weg Chantal. Rimmie en Sylvia gefeliciteerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations to the winners.
    Chantal, thak you for the chance.
    Valerija x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames gefeliciteerd met deze mooie prijzen, Chantal heel lief dat je deze prachtige snijmallen weggeeft,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sylvia en Rimmie gefeliciteerd en Chantal bedankt voor de kans onze favorieten te winnen ­čĹŹ

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had dit bericht met mijn telefoon geplaatst en zie nu dat de duim omhoog als 2 vraagtekens geplaatst word. Goed om te weten ;-)

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd dames. Geniet van jullie superprijs.
    Chantal nogmaals bedankt voor deze kans, erg leuk om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd Rimmie en Sylvia....en bedankt Chantal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 bofbipsen,gefeliciteerd! Echt keilief van jou Chantal!!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 Winnaars nog wel. Gefeliciteerd Sylvia en Rimmie. En Chantal, kei-lief dat je dit gedaan hebt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf!!!!!!
    Jeetje wat leuk, ik ben helemaal blij!!!!
    Ik ga je snel een mailtje sturen!

    Jij ook gefeliciteerd Sylvia!

    Super lief van je Chantal!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Sylvia en Rimmie en dank je wel Chantal voor het geven.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Chantal, jij hebt er weer 2 superblij gemaakt! Zo lief van je!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Sylvia en Rimmie met jullie collectables! Hartstikke leuk!
    Bedankt Chantal voor deze kans!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd dames en jij heel veel dank Chantal!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gefeliciteerd dames, veel plezier met het kado!
    Dank je wel Chantal voor dat je dit hebt gedaan.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Sylvia en Rimmie met die mooie stansjes...veel plezier ermee
    en Chantal bedankt voor de kans om mee te doen..

    ..groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Rimmie en Sylvia!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd dames ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Chantal
    Wat ben je toch een lieverd, gefeliciteerd dames.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Chantal,

    Wat lief dat ik deze prijs heb gewonnen.En dan ook nog uit zoveel deelnemers.Ik ben heel blij met mijn uiltjes.Eeen heel mooi verjaardags cadeau :)

    Rimmie ook gefeliciteerd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd dames!!!
    En Chantal: bedankt voor deze kans!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd dames ....
    En Chantal, op naar het volgende blogjaar.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd Sylvia en Rimmie!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Sylvia en Rimmie gefeliciteerd met jullie prijs en Chantal dan k je voor de kans.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. gefeliciteerd sylvia en rimmie

    geniet vaan jullie prijs meiden

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Chantal, this is super cute!!!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  27. dames gefeliciteerd en chantal op naar je volgend blogjaar ik vond heel leuk om mee te doen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Chantal,
    wat leuk dat je ons allemaal wel wat zou willen geven. Dat gevoel herken ik zo! Sylvia en Rimmie veel plezier met de gewonnen prijzen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoera voor de gelukkigen !!
    Lief van je Chantal ! Ook je reactie op mijn blog deed me deugd . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!