dinsdag 6 oktober 2015

Suprise candy!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Dit bericht blijft voorlopig bovenaan staan! 
Voor nieuwere berichten scroll naar beneden!

Hoi allemaal!

Op 30 oktober bestaat mijn blogje 1 jaar :) Om dit te vieren geef ik een surprise candy weg! Waarom suprise? Omdat jij mag kiezen! Hoe leuk is dat?!

Wat moet je doen voor deze candy:
- Je wordt volger van mijn blog (of je bent het al);
- Plaats deze candy met afbeelding in jouw sidebar met een link terug naar dit bericht;
- Plaats een reactie onder dit bericht waarin jij aangeeft wat je graag wil hebben uit de gehele collectie van het merk Marianne Design en waarom? Er zit een maximum op van € 20,-.

Deze candy loopt tot en met 22 oktober 2015 18.00 u. Dezelfde avond maak ik de winnaar bekend.

That's it :)

64 opmerkingen:

  1. Wat een leuke Candy doe jij Chantal!
    Je blogje alweer een jaar...hoeraaaa dat er maar vele jaartjes mogen volgen! Ik heb je Candy op mijn blogje geplaatst!
    Wil graag een kansje wagen...wat ik wil hebben....staat zo hebberig maar wat diertjes zijn erg welkom en de kerstman en het rendier en en haha! Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the die #LR0319 from the 2014 collection. It will be great and useful for adorning photo on scrapbook to enhance the look. Thank you for the chance to win!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tijd gaat heel snel Chantal en ik kom met regelmaat heel graag op jouw prachtig blog naar je creatieve uitspattingen een kijkje nemen...
    en hopelijk kan ik dat nog heel lang ...super leuk dat je daar een leuke candy voor weg gaat geven en doe daarom ook heeeeeeel graag mee
    Ik zet zometeen ook je candy in mijn sidebar...en die schattige diertjes vind ik helemaal te gek...heb er nog geen van///

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Chantal,

    Alweer een jaar je blog,wat gaat de tijd toch snel.En dan ook al zoveel volgers :). Ik doe heel graag mee.Nadat ik zoveel leuke creaties van je hebt gezien met de geweldige diertjes.Ben ik "verliefd" geworden op de uiltjes familie ... COL 1357.

    En aangezien ik 26 oktober jarig ben zou dit een leuk cadeautje zijn :)
    Bedankt voor de kans.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog maar een jaartje, jeetje wat maak jij dan toch prachtige creatie's. Grappig dit weekend ga ik voor het eerst een machine halen en ik heb helemaal nog geen mallen. Ik vind de kerstboom heel mooi en de tekst hoera of gefeliciteerd heel erg leuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast van harte gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog.
    Je maakt het wel moeilijk om zelf iets te kiezen.
    Ik vind eigenlijk alles van Marianne mooi, maar als ik dan toch iets moet kiezen dan kies ik voor het olifantje COL1384 van Eline.
    Deze vind ik gewoon schattig. ;-)

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Chantal, wat leuk dat je Blog al weer een jaartje bestaat! Ik kom graag langs om al je mooie creaties te bewonderen! Ik ben de laatste tijd al zo verwend door MD dat ik het een ander gun! Maar je Candy zet ik op mijn Blog!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer een jaar??? Waar blijft de tijd???
    Ik heb tot nu toe genoten, maar ik ga nog zeker meer genieten bij je...:-)
    Wat een gave candy geef je weg...ik waag graag een gokje.

    Met mooie borders of verschillende dieren, zou je me enorm plezieren.
    De dieren zijn nog niet compleet en met een border maak je je kaart gereed...

    Dank je wel voor deze kans!!!

    Creatieve groetjes, Gaby


    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Chantal, wat vliegt de tijd. Ja je maakt zeker mooie creaties en dat het in de smaak valt kun je wel zien aan het aantal volgers dat je in dit ene jaar al hebt verzamelt.Ga zo door zou ik zeggen.
    Super leuk voor ons dat je een candy weggeeft.
    Ik ga voor de nieuwe creatable van Anja,s oval, het teveel betaal ik graag bij.Zo, en nu maar duimen want vol verwachting klopt m'n hart.,ik hoop dat mijn bloeddruk niet te hoog oploopt.
    Groetjes,Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Chantal,
    dat we pas een jaar mogen genieten van jouw mooie creaties op je blog.
    We hebben al zoveel bijzondere creaties voorbij zien komen !!!!
    Plak er nog maar een flink aantal jaren aan vast hoor ...
    Ik heb momenteel geen wensen qua mallen, dus ik sla de candy over. Ik zal het wel aandacht aan geven op mijn blog
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaat de tijd snel voorbij. Al bijna een jaar. Alvast van harte gefeliciteerd. Wat lief van je dat je een candy gaat weggeven. Volger ben ik al een tijdje bij je. Ik ga het op mijn sidebar zetten en doe natuurlijk graag mee met deze candy. Ik heb pas de LR0383 gekocht, maar ik vind de LR0388 Flower Doily ook wel heeeeel erg leuk, die staat ook op mijn verlanglijstje. Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met jou 1 jarig bestaan van je blog. Als ik mag kiezen zou ik voor de vos of de egel gaan, dat maakt niet uit, die vind ik zo lief. Veel succes, groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Al vast van Harte Gefeliciteerd Chantal en wat ben je gegroeid in dat jaar zeg!!!
    Blijf lekker zo doorgaan.
    Ik doe niet mee, ik gun de candy aan de andere dames.
    Maar wilde je dit graag even laten weten.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is alsof ik je al jaaaaaaaaren ken en kan bijna niet geloven dat we pas sinds 1 jaar van jouw beeldige creaties en leuke/lange/lieve reacties mogen genieten Chantal.
    Zo leuk dat we met je mee mogen vieren met een candy en ja wat zou ik dan het liefst willen????????Pffffffffffff wat is dat moeilijk want er is zo veel leuk maar mocht ik de gelukkige winnares zijn dan ga ik daar eens heel hard over nadenken!!

    xxx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een leuke candy chantal!! Zo lief dat je altijd een berichtje plaatst op mijn blog. Een prachtig creatief jaar geweest waarin ik erg gave dingen op je blog heb mogen lezen en waar hopelijk nog vele blogberichten zullen volgen die ik met veel plezier lees!!
    crea groetjes miranda
    ps de creatables bloemen zou ik graag aan mijn verzameling toevoegen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. H Chantal, ik kan het bijna niet geloven dat je nog maar zo kort in Blogland bent. Hoe bestaat het!? Komt natuurlijk door de gezellige reactie heen en weer.
    Ik vind je candy echt te gek! Als ik iets mag kiezen kies ik creatables, of de egel of het rendier of het uiltje of nog iets anders. Maar ik zou echt moeten kiezen want er is zoveel moois van MD.
    Ik ga hem op mijn blog zetten! Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Chantal,
    Wat is een jaar he....het is net of je er al veel langer bij bent! Je reacties zijn altijd zo leuk op mijn kaartjes en nu geef je zo'n prachtige candy weg....super gaaf!
    Ik waag heel graag een kansje en als ik dan mocht kiezen....dan graag het girafje...of het olifantje....die zijn zo ontzettend leuk!
    Ik zet je candy in mijn sidebar en ga duimen hoor!
    Liefs van Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd! Natuurlijk doe ik graag mee met jou leuke candy!
    Nog maar een jaartje in blogland het voelt al veel langer vind het altijd weer een feestje om naar jou creaties te kijken of je reacties te lezen ik hoop dat we nog lang van je bijzondere creaties mogen genieten.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Chantal
    Dat eerste jaartje is dan wel omgevlogen zeg maar ik ben blij dat jij bent gaan bloggen hoor zodat we al die mooie creaties niet hoeven te missen.
    Super dat je zo'n leuke candy gaat weggeven maar ik doe niet mee want ik ben pas al enorm verwend door je, ik ga hem wel op mijn blog zetten voor je.......enne blijf nog maar lekker lang mooie creaties maken en bloggen:-)
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Chantal,
    Allereerst hartelijk gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan in blogland. en dan al zoveel volgers. Maar dat kan ook niet anders met al die schitterende creaties die je maakt.
    Ik ben al volger van je maar ga je candy in mijn side-bar zetten, en als ik mag kiezen de craftable Basic round of de kerstman collectable.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Alvast gefeli met je 1 jarig bestaan en vind het gezellig om je te volgen! Mooie en leuke creaties Chantal... Ik laat de candy aan mij voirbij gaan ik heb al zoveel van Marianne , ik ben tevreden zo. :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Keigaaf dat je een candy ga weg geven Chantal, maar ik doe niet mee ben zo verwend door je met het mooie schort, daar kan ik jaren van genieten, maar er zijn liefhebbers genoeg zo te lezen! Nog heel veel kaarten maak en blog plezier!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hello Chantal!
    Congratulations on your first Blogoversary! I love all your beautiful projects with full of innovative ideas and you always come up with your unique creations in different shaped projects, love them all!
    And who doesn't love the surprise candy as Marianne Products to fulfill crafters hunger every time! Would love to win, Thanks for the opportunity!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Chantal,
    wat een leuke candy heb je bedacht. 1 jaar dat je blogt.
    Leuk hé dat bloggen. er komen vast nog veel meer jaren bij.
    Mij zie je niet zo vaak reageren, maar dat komt omdat ik beperkt internet heb. er zijn hier in deze omgeving (Nederland) geen voorzieningen. dit geldt ook voor TV en mobiel.
    vandaag is het de negende en ik heb nog downloads over, dat betekent dat ik bij vele langs ga want morgen krijgen we nieuwe downlaods waar we weer een maand mee moeten doen.
    je halloween creatie is prachtig. wat een details!
    en dat egeltje op een bezem...hihi.
    Ik zou graag mee willen doen aan je candy. ik zet je foto op mijn blog.
    mijn keuze zou zijn:
    Creatables LR0388 Flower doily
    Wat is die stans zo mooi. sierlijk en vooral die bloemen. eenvoud.
    je kan ze zo combineren met andere stansen van MD.
    Fijne dag en dank je wel!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, Chantal, doe maar gek ;-)
    Wat een Candy...allereerst alvast hartelijk gefeliciteerd met je 1-jarig blogbestaan. Hoop nog vele jaren te kunnen genieten van jou creaties.

    Ik doe graag mee aan je Candy en zou graag 2 actiepakketten (bij Hobbynu verkopen ze deze) namelijk nummer 14 en nummer 26 willen uitkiezen. Zij maken elke keer als er een Marianne uitkomt een pakket voor 10 euro waarin spullen zitten die gebruikt worden bij betreffende Marianne. Pakket 14 omdat ik toen nog geen kaartjes maakte en ik heel graag met deze mooie paarse kleur iets zou willen maken en pakket 26 omdat ik die vlinder stans (nog) niet heb en dit wel ijn favoriete paperblock is.
    Ik heb net als anderen nog veel meer wensen en die blijven mooi op mijn verlanglijst staan voor de decembermaand ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Chantal.
    gefeliciteerd met je jarige blog, wat gaat het snel..je laat ook altijd zulke lieve reacties achter..gaaf dat je een candy beschikbaar stelt, ik zal het op mijn blog plaatsen..ik doe niet mee voor de candy, dan heeft een ander meer geluk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Chantal ! Wauw, bestaat jouw blog (nog maar) één jaar? Met jouw mooie creaties zou ik denken dat je al vele langer in bloggerland bent! Proficiat alvast met het eenjarig bestaan :)
    Graag doe ik uiteraard mee - je geeft zo'n fantastische candy weg! Zelf kiezen? wauw, knap maar moeilijk...! Wel... ik waag mijn kans voor het lieve kikkertje en de bijhorende stempel met tekst opkikkertje in (EC0152). Bedankt voor deze mooie kans, Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hartstikke leuk, dat je een Candy weg gaat geven, Chantal!
    Hartelijk gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog!
    Op mijn verlanglijstje staan de COL1328 en de COL1395.
    Ik wil heel graag een kerststalletje maken, want dat vind ik mooi :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hartelijk gefeliciteerd met je 1-jarig bestaan van je blog. Heb zelf nog niet zolang een blog maar ben je vrijwel meteen gaan volgen ...je maakt zulke mooie dingen kan ik nog wat van leren haha.
    Heel leuk dat je een candy weg gaat geven.
    Wil ook wel een kansje wagen ...vind het moeilijk om zelf iets te vragen maar ik vind de den of de spar wel heel leuk.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd !! Wat kreeg je veel leuke reacties !
    Ook bij mij liet je een leuke reactie achter . Dank je !! Ik ga je candy op mijn blog zetten . Over wat ik wil daar moet ik nog even over nadenken , ik denk het vosje of zo .... liefs Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat ben je toch een lieverd Chantal om steeds weer een feestje te organiseren op je blog en dan vervolgens iedereen uit te nodigen om mee te genieten!
    Een jaar aktief in blogland... het is alsof ik je al járen ken.
    Je prachtige creaties en je altijd lieve en spontane reacties waardeer ik enorm. En zo te lezen ben ik niet de enige die van jou bloggie geniet Chantal. Ik ben net als jij een groot fan van de MD producten, maar omdat je mij vorige week al zo verwend hebt geeft ik mijn kans graag aan een ander!
    De candy heb ik wel in mijn side-bar gezet ;-)

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met het bijna 1 jarig bestaan van je blog! Lief van je Chantal om een candy weg te geven. Ik wil je wel feliciteren maar doe niet mee met je candy. Elke maand krijg ik een deel van de nieuwe spulletjes van Marianne. Ik geef de kans graag aan een ander.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Chantal, wat is een jaar snel om he. Lief dat je om dit te vieren een candy weggeeft. Ik deed het bij de 100 volgers, maar dit is ook een leuk idee !! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb wel nog een wens op mijn lijstje staan. Ik ben helemaal verliefd op de Creatable 4071 van okt. Ben ik nu heel hebberig? Eigenlijk maakt het ook niet zo veel uit. Ik ben al blij met een klein malletje hoor, ik vind de diertjes van Eline ook erg leuk. Ik doe in elk geval gezellig mee hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow Chantal alweer een jaar! Superleuk, Gefeliciteerd!! Ik doe heel graag mee, en zelf kiezen? Je maakt het ons wel heel erg moeilijk ;) Ik kies dan voor COL1384 en/of CR1328. Deze mallen staan al best lang op mijn verlanglijstje.. dus daar zou je mij echt een heel groot plezier meedoen.. BEDANKT voor deze geweldige kans!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Chantal wat een leuke weg gever Chantal zelf kiezen altijd leuk. Heel fijn dat ik een kans mag wagen. Leuk dat je blog alweer een bijna een jaar bestaat . Jij maakt altijd hele bijzondere creaties. Ik doe graag mee. Verlanglijstje CR 1339 of CR 1341. Die leuke kleine diertjes staan zo leuk op een kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Chantal!
    Alvast proficiat met je 1-jarig blog bestaan!
    Dacht echt dat jij al véél langer aan het bloggen was. Moet je eens zien wat je in een jaar tijd allemaal al hebt bereikt! Ik vind het knap!
    Ik hoop dan ook dat we nog lang van jouw creatieve uitspattingen mogen blijven genieten!!! Ga zo door!

    Leuk zeg een surprise candy, is een keer wat anders hahahaa.
    Op mijn verlanglijstje staat nog de Eline`s Poinsettia; COL1393
    Daar zou je mij heel blij mee kunnen maken!!!!!

    Bedankt voor deze kans!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi Chantale eerst wil ik je feliciteren met het 1 jaar bestaan van je blog.

    Wat een lief en mooi idee om dit tedoen een mooie candy.
    Als ik de winnaar zou zijn zou ik graag voor de prachtige stans gaan
    Creatables - Tiny's tree and leaf LR0375...........deze kun je op zoveel verschillende manieren gebruiken met of zonder achtergrond boom, apart zijn ze allebei prachtig.
    dank je wel voor deze mooie kans

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Chantal
    Allereerst van harte gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog.
    Het is altijd genieten om op je blog rond te kijken, wat maak jij mooie creaties.
    Als ik zou winnen, dan had ik graag de mooie borderrand Lr 0385.
    Bedankt voor deze mooie kans.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Chantal, Gefeliciteerd! Pas een jaar op blogger en ongelooflijk wat jij allemaal maakt! Iedere keer weer een verrassende creatie met een leuk of grappig detail. Je lieve en altijd positieve reacties op mijn en andermans kaarten. Leuk dat je deze candy weggeeft. Ik zou graag een gokje willen wagen en als ik mag kiezen zou ik heel graag voor een dierenmal gaan, want die heb ik niet.
    Ga nog heel lang door met je blog want ik weet zeker dat je mij en heel veel anderen daar een groot plezier mee doet! Succes!
    Lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo chantal gefeliciteerd met je een jarigblog ik hoop dat we nog heel veel jaren er van kunnen genieten geweldig wat voor mooi,s je allemaal maakt ik waardeer het ook dat je altijd zo leuk reageert bij mij en anderen ik weet dat daar heel wat tijd in gaat zitten ik doe graag mee aan je candy en op mijn verlanglijstje staat de col 1379 hartelijke groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Chantal,

    Alvast gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan van je blog. wat vliegt de tijd toch snel voorbij wanneer je zoveel moois ziet.

    Op mijn verlanglijstje staat al een poosje deze stempels:PL1514 - PL1515 - PL1516; Mocht ik de gelukkige winnareres zijn, kan je mij nog steeds verrassen LOL.

    grtjs
    Claudia

    ps. je link staat op mijn blog, scrol maar naar beneden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Allereerst van harte met de bijna eerste verjaardag van je blog! Voor mijn idee ben je er al jaren mee bezig, hihi... dus ik kan alleen maar zeggen ga lekker door, ik geniet van al het moois dat je plaatst.
    Onwijs leuk dat je een candy weg gaat geven ter ere hiervan!
    Zoals je begrijpt gun ik het graag een ander ;D maar wil je hierbij toch van even feliciteren.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. dit noem je met de neus in de boter vallen...hahaha. Wat leuk dat je bijna een jaar blogt en ook ik mag van je mooie creaties gaan genieten! Super! Ik heb al wat rondgekeken op je blog en wat ik gezien heb ik prachtig! Ben benieuwd wat ik nog meer van je ga zien :-)!
    En dan zo'n candy...tjonge... Ik houd eigenlijk heel erg van verrassingen. Maar als ik dan moet kiezen het girafje of olifantje of mooie tekststempels.
    Groetjes, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  44. ook al een jaar aan het bloggen, en zie eens wat je ondertussen al allemaal gemaakt en gerealiseerd hebt! Proficiat met je blogverjaardag Chantal.
    Ik doe niet mee aan deze candy, ik werd in het voorjaar al zo verschrikkelijk verwend door je! Ik plaats de foto wel op mijn blog!
    lieve groetjes en op naar de volgende verjaardag of festiviteit!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Congratulations on the first anniversary of your blog, you make so beautiful creations.
    If I win, I would like to have the beautiful die LR0326.
    Thanks for this opportunity and have a great day,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  46. gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan, leuk dat je daar dan zo'n mooie surprise candy aan hangt. Als ik zou winnen dan zou ik kiezen voor de postzegelkaders CR1223, omdat je daar zo veel mee kan variëren en stempels van Don en Daisy vooral de nieuwe winter stempels vind ik super DDS3353 of DDS3354
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Bijna een jaar alweer, wat gaat het hard maar ik heb eigenlijk het idee dat je hier allang aanwezig ben met zoveel mooie vele creaties! Die er niet simpel uit zien, wat geniet ik van jou!!! Dankjewel hiervoor.
    Wat super lief dat je een candy weg geef! Ik doe niet mee, want ik ben laatst zo verwend door jou! Maar ik zet hem wel in mijn side bar voor je.
    Liefs Anita en veel plezier nog met je blog hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gefeliciteerd met Uw blogs 1ste verjaardag !! U maakt zo'n prachtige creaties... Hopelijk kan ik ze nog lang blijven volgen via Uw blog!!!
    Super lief dat U een candy weg geeft. En dan vraagt U nog wat we willen hebben ? Wel voor mij maakt het weinig uit als ik mocht winnen. Want ik heb nog veel leuke dingen niet.... Bijvoorbeeld ik heb geen enkel diertjes mal van Eline.... Maar ook de ballon mal (PP1401) vind ik leuk.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hi Chantal!
    Congratulations on your first Blogaversary!
    I love all your creations, because I am a total fan of Marianne design products.
    If I win, I would like get LR0388.
    I have my fingers crossed.
    Have a nice day.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog. Je heb al heel veel schitterende creaties laten zien in dit jaar, ga vooral zo door.
    Ik vind het ook altijd erg leuk dat je een reactie achter laat op mijn blog.
    Als candy zou ik graag de LR 0308 willen winnen, het treintje kan je zowel voor een kinder-/babykaart gebruiken als voor een kerstkaart, dus deze staat nog op mijn verlanglijstje.
    Heel erg bedankt voor deze kans.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  51. hallo, Chantal
    Happy One Year in blogland!
    If I win please the little sweet hedgehog COL1368
    Now I'm following your blog and I’ve added your candy in my sidebar. Thanks for the chance to win.
    And thank you for the wonderful opportunity to win such a yummy candy!
    Regina*

    BeantwoordenVerwijderen
  52. hallo chantal omdat jij ook hele mooie dingen maakt ben ik ook jou volger geworden en super een candy altijd erg leuk marianne maakt ook prachtige dingen heb laast net een mooie mal van haar gekocht de vierkante creatables lr0383 en de prachtig bloem col 13 93 er ook bij de klokjes kon ik ook niet laten liggen craftable cr 1343 maar als ik iets magkiezen wat ik nog graag van marianne zou willen ontvangen is dat ronde mal lro383 en de prachtige vogeltjes ook zo mooi col 1392 ben ook gek op bloemen dus col 1394 is ook heel welkom maar gun ook de anderen heel veel sucses

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  53. o dan vergeet ik helemaal je al vast te feliciteren met het 1 jaar en nog vele jaren er bij met het bestaan van je blog we nog lang van jou mooie creatie,s mogen genieten

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Chantal, tjeetje alweer een jaar bijna! Net als iedereen heb ik het idee dat je al jaren op blogland zit. Je creaties zijn prachtig en ik vind het super lief dat je een candy weggeeft. Ook dat siert je, je denkt altijd aan een ander. Ik zet je afbeelding op mijn blog en tja als ik iets mag uitkiezen dan heel graag de kerstman. Ik hoop nog vele creaties van je te zien, lieve groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi Chantal
    Ik zag dat je volger bij mij bent geworden en dan volg ik jou ook
    Leuk dat je een candy doet en graag doe ik mee
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  56. chantal ik doe verschillende pogingen om bij de candy jou blog er bij te krijgen maar het lukt niet en ik weet het niet meer wat nog te doen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een supergave candy heb je bedacht zeg! Ik zou graag het slakje of het typemachientje van Marianne Design willen.
    Enne, wat tof dat je blog alweer bijna een jaar bestaat! Alvast gefeliciteerd met je blogverjaardag!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat leuk dat je ons wil trakteren voor je blogverjaardag!! Gefeliciflapstaart daarmee!!
    Craftable CR1331 de Cirkels staat nog op mijn verlanglijstje.
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hoi Chantal,
    gefeliciteerd met deze mijlpaal zeg !
    Ik kan me best voorstellen dat je er nog geen moment spijt van hebt gehad dat je met je blog bent begonnen !
    Ik doe natuurlijk erg graag mee met deze superleuke candy !
    Je afbeelding staat al in mijn side-bar en iets kiezen van Marianne Design ... dat is moeilijk !
    Ik denk dan een uiltje of het schattige olifantje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hoi Chantal,

    Ik vind dat je voor een bijna 1 jarige blogger een heel professioneel blog hebt, alvast gefeliciteerd! En leuk dat je dit met ons wilt vieren en ons een cadeautje gunt! Ik maak graag kans op deze candy, leuk idee dat je zelf mag kiezen. Ik heb nog heel veel dingen van Marianne Design op mijn verlanglijstje staan hoor ;-) Het zijn ook zulke mooie producten. Mocht ik de candy winnen,dan graag COL1369 het rendiertje of CR1332 basic square (ook heel gaaf). Succes verder.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hallo Chantal,

    Van harte gefeliciteerd met je eerst blogverjaardag!
    Ik volg je al een tijd en geniet van de leuke dingen die je maakt!
    Je hebt ook echt je eigen stijl!
    Wat leuk dat je nu een candy weggeeft!
    En ik mag ook nog zelf kiezen... moeilijk hoor, want alles van Marianne Design is zooooo mooi en ik heb ook al heel veel., maar ik heb toch nog een keus kunnen maken en dat is COL1392 die mooie nieuwe vogeltjes.
    Ik hoop nog jaren van je blog te genieten, ga zo door!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hoi Chantal. Op de valreep toch nog je candy op mijn blog gezet!
    Ik vind je kaarten helemaal super. Leuk dat je een candy weg geeft.
    Gefeliciteerd met je eerste blog verjaardag.
    Ik zou het olifantje wel erg leuk vinden.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hoi Chantal!

    Ik ga je candy snel op mijn nieuwe blog plaatsen. Na 3 jaar is mijn blog 'onbereikbaar' geworden, kan op geen mogelijkheid meer inloggen. Nu heb ik een nieuwe blog en ben ik opnieuw volger van je geworden. Ik sta aan het eind van je rijtje volgers, omdat mijn profielfoto er niet bij komt te staan (raadsel?)... Ga zo door met al het moois maken wat je afgelopen jaar gedaan hebt! Ik blijf je volgen! Op naar nog heel veel mooie, creatieve en gezellige hobbyjaren.

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Gefeliciteerd Chantal met je eenjarig bestaan van je blog!!
    Wat gaat de tijd snel, je inspireert mij altijd heel erg!!

    Voor de uitnodiging van mijn zoon zijn verjaardag staan de CR1281 en CR1282 (mini alfabet en cijfers) op mijn verlanglijstje.
    De Border Stitch (CR1250) vind ik erg mooi en maakt een kaart of doosje helemaal af. Ook de beestjes en kerstman van Eline staan op mijn verlanglijstje, behalve de uiltjes, girafje & olifantje want deze heb ik al.

    Ga zo door met bloggen om vele te inspireren

    Liefs Channzeke (Chantal)

    BeantwoordenVerwijderen