zondag 25 oktober 2015

Pay it Forward 3

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!


Vandaag wil ik jullie een herfst mixed media canvas laten zien. Deze heb ik gemaakt voor een lieve blogvriendin en zal binnenkort bij haar in de bus vallen :) De bruine verf op de vlinder is op de foto nog nat en is na opdrogen veel lichter. Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Canvas Action
 Achtergrond bladeren CraftEmotions Mask 
stencil Autumn Woods Bladeren 
Achtergrond tekst CraftEmotions Mask stencil tekst 
Achtergrond houtnerven CraftEmotions Mask 
stencil Autumn Woods Houtnerven 
Herfstblad Dutch Doobadoo Dutch MDF art bladeren 
Structuurpasta Dutch Doobadoo 
Gesso Action
Embellishments AnMa Creatief
Bladeren Scrap-Unlimited
Tekst CraftEmotions
Verf in verschillende kleuren Creall Parelmoer 
Viva Inka Gold Goud

Met dit herfst mixed media canvas doe ik mee aan de challenge bij:
AnMaCreatief challenge #49: Herfst.

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers Hermien en Jeanet! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij wil volgen en ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties :)

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn herfst mixed media canvas vinden vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

47 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk mixed media project heb je gemaakt, ik weet zeker dat die blogvriendin dit super leuk gaat vinden! Ik vind hem in ieder geval super geslaagd.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow...wat gaaf. En wat een mooie warme kleuren heb je gebruikt. Prachtig, dat gaat zeker in de smaak vallen bij je blogvriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What lovely background colors, embossing and leaf design Chantal.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat mooi gemaakt zeg.
    Daar zal je vriendin blij mee zijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat MOOI Chantal....heel erg leuk gedaan.....grappig dat de vlinder nog nat was bij het fotograferen!
    Daar maak je je vriendin vast heel erg blij mee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt,Chantal.Mooie warme kleuren en details.Heel mooi geheel.Hier zal je blogvriendin blij mee zijn.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het wederom een prachtig werkstuk Chantal Weer hele mooie warme kleuren en materialen mix en prachtige mask stencils! (ik ga weer verder, haha) Ik vind het super knap gedaan en schitterend geworden!! En een gave houten tekst! Die blogvriendin is maar een bofferd Chantal, ik weet dat ie er in het echt nog mooier uitziet!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh kun je dat ook al?? Ik heb zoiets nog nooit gedaan en heb er helemaal niets voor in huis maar dit ziet er echt prachtig uit Chantal, echt de mooie warme herfsttinten zoals we ze ook buiten zien!

    xx Irene

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kleuren Chantal daar zal je blog vriendin heel blij mee zijn want het is prachtig.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Chantal, je bent toch ook van alle markten thuis zeg. Prachtig gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een schitterende mixed-media heb je weer gemaakt.
    Zo'n mooie kleuren heb je gebruikt ...
    leuk dat je je hier ook weer in verdiept hebt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waw, wat ziet deze er wondermooi uit! Lijkt me leuk om te doen, lekker je handen vuil bij maken... Fantastisch! Zal ergens in blogland bij iemand vast een ereplekje krijgen!
    lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook dit kan jij dus , wat ontzettend mooi gemaakt. Dit herfst stukje krijgt zeker een ere plaatsje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer ontzettend gaaf gedaan Chantal!
    Mooie warme kleuren heb je gebruikt echt prachtig weer!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Chantal wat gaaf zeg jouw mixed media ... Een super mooie achtergrond en dan die geweldig mooie kleurtjes ... Echt heel erg knap gemaakt ... Je vriendin zal het koesteren hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Chantal,
    wat heb je een prachtige canvas gemaakt. Heb je dit bij Gerie gedaan? Of was dat juist het vintage wat je met haar gemaakt hebt? Ergens staat me iets bij van Mixed Media. Ook dat kun je echt heel goed! Die kleuren, beeldschoon!!
    Wat leuk dat het zo goed gaat met je volgers! Maar ja, dat is ook geen wonder, je maakt zulke leuke dingen, die het waard zijn gevolgd te worden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, wat is dit een prachtig canvas Chantal, prachtige warme herfst tinten, je hebt dit prachtig gemaakt, mijn complimenten .
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Chantal,
    je hebt een gave canvas gemaakt,prachtige kleuren, alles mooi bewerkt,
    knap gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi gedaan Chantal, staat ook nog op mijn to do lijstje mix media!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat práchtig gemaakt Chantal...mooie warme kleuren en ik heb in de vergroting goed mijn ogen de kost gegeven want er valt veel meer te zien dan je op het eerste zicht zou zeggen. Diegene die dit mag ontvangen is een echte bofferd...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig in die mooie herfsttinten!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow wat mooi!!! ....dat het je erg mooi gemaakt ,warme herfsttinten heb je gebruikt en er is zoveel op te zien...Daar zal je blogvriendin blij mee zijn.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Waaw wat knap zeg Chantal ! Wat een leuke embellishments heb je gebruikt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind hem prachtig!! Mooi gedaan!
    Een fijne week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wauw! wat mooi gemaakt! Het is een prachtig geheel! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw Chantal. Je bent ook van alle markten thuis hoor. Weer iets heel anders maar super mooie kleuren en afwerking! Alles perfect op elkaar afgestemd!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow Chantal, je hebt iets moois van de Pay it Forwards gemaakt. Schitterend en wat zal de ontvanger hier blij mee zijn. Ook je andere PiF waren al zo mooi maar deze overtreft (mijn mening) de andere echt.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige creatie deze canvas,daar zal je vriendin bij mee zijn!!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het is prachtig hoor, lijkt me erg moeilijk.
    Je hebt het schitterend gedaan.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooi heb je deze canvas gemaakt Chantal...prachig hoe je alles mooi verwerkt hebt, daar zal je vriendin vast wel blij mee geweest zijn..een .prachtige decoratie is het geworden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wowww...prachtig zeg!!! Heel mooi van kleur ook.
    Super!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig is je canvas. Vind hem goed gelukt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel erg mooi geworden Chantal, die kleuren zijn top.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh Chantal wat is deze Mixed Media weer schitterend gemaakt zeg! Prachtig in de herfstkleuren. Echt helemaal van nu natuurlijk want de bladeren kleuren buiten ook zo mooi aan de bomen. Ik kan er echt van genieten! Maar wat boft die blogvriendin met zn mooie creatie zeg! Ze zal er vast ontzettend blij mee zijn. En het blijft natuurlijk een erg mooi initiatief :) .

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ziet er supermooi uit Chantal!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Chantal,
    wat is je canvas heel mooi en die kleurtjes prachtig !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Super knap Chantal!
    Weer ontzettend mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw, wat een prachtige creatie. Heel mooi in al die herfstkleurtjes.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtige creatie Chantal ! Een echt kunstwerkje! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een geweldige creatie Chantal! Ik ben zo benieuwd hoe je dit gemaakt hebt! Het is met recht een kunstwerk, kan zo aan de muur!
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtige mixmedia. Met mooie kleuren en details ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heel gaaf! Krijgt vast een mooie plek in huis bij je vriendin. Leuk dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtig werkstuk, daar zal de ontvanger wel blij mee zijn!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Chantal,

    Leuk om eens weer wat anders te zien. Dat mixed media is gewoon heel erg leuk. Ook weer gaaf gemaakt. Leuk dat je het zelfs verstuurd.
    Fijn weekend!!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi,

    Supertoffe canvas. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Chantal
    Wat is dit schitterend gemaakt in de warme herfstkleurtjes.....heel gaaf gewoon.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!