donderdag 15 oktober 2015

Lieve kerstman ...

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Doe je mee met mijn candy? Deze kun je hier vinden :)

Vandaag wil ik jullie een kerstkaart laten zien. De kerstman en Rudolph hebben de slee ingepakt met cadeaus, maar voordat zij vertrekken willen zij nog even gezellig op de foto :) Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Slee Dutch Doobadoo Card Art Slee
Paperbloc Eline's Silver Stars (binnenkant slee) PB7048 en Eline's Woodland Christmas (buitenkant slee en cadeaus)
Kerstman COL1391
Rendier COL1369
Beer COL1376
Cadeaus LR0328
Bloemen en bladeren COL1394
Takjes met blaadjes COL1393
Kraftpapier PK91114
Glitterpapier CA3104
Kerstbelletjes JU0930
Rode bessen JU0859
Mulberry papier wit RB2219
Mulberry papier rood RB2232
Mulberry papier lichtgroen, donkergroen en roze RB2224
Rood een groen lint JU0951
Tule JU0924
Scrappers rope touw JU0949
Tekst EC0151
Glitterparels JU0954
Treintje LR0308
Jute zak Action
Doorzichtig rood lint Rayher
Glitterlijm Stickles Diamond
Papicolor hagewit, anjerwit, metallic, nootbruin, chocoladebruin, rood en kerstgroen
Overige kleuren cardstock Action

Met deze kerstkaart doe ik mee aan de challenges bij:
- 52 weeks to christmas ... Week 42: Rendier op je kaart;
- Marianne Design Kreadivas challenge #15: Anything goes with Marianne Design + Option autumn (Dit is mijn tweede inzending.

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers Joanne, Sabine, Regina, Roelie, Lisbeth en Tina! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij wil volgen en ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties :)

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

50 opmerkingen:

  1. Schitterend Chantal ! Alles past zo perfect bij elkaar! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig zo bij elkaar! Echt een supertof geheel!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal. Dit is echt weer een Chantal creatie met die leuke mallen van Eline die je hebt gebruikt. Alles past weer zo leuk bij elkaar . zo'n prachtig tafereel op deze slee. Leuke details. Top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw....wat een schitterende kaart, Chantal. Een heel werk, maar het resultaat is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Wauw, Das prachtig gedaan. Heel mooi en leuke details. super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toppertje is dit toch weer! Super de super gaaf!
    Dit word vast een mooi pronkstuk in je huis!
    Ik vind het weer geweldig mooi gemaakt! Knap werk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. kerstkaart? Kerstkunstwerk! wat ziet dit er mooi uit! super gedaan zeg! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat weer leuk gedaan Chantal.....prachtig en de cadeautjes lijken wel echt! Het is een echt pronkstuk hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Marvelous creation Chantal! I love this Christmas creation with such wonderful elements! Totally adorable!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal,ik vind dat kerstmannetje zo schattig,je hebt hem veel werk bezorgd met zo'n volle arrenslee,gelukkig heeft hij zijn diertjes bij zich om te helpen! Prachtig gemaakt weer meid. Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtig project heb je gemaakt Chantal heel mooi bewerkt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een prachtige slee geworden. heel mooi met alle dieren en de kerstman erop. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dit weer geweldig leuk gedaan, wat een werk zeg! Je zult zoiets maar op je deurmat vinden als kerstkaart, daar zou mijn dag helemaal goed van worden!! Helaas krijg ik vrijwel geen zelfgemaakte kaarten met Kerst ik verstuur ze uiteraard zelf wel!!!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zitten er veel kado's in je slee Chantal, haha Je hebt weer enorm geknutseld....hou je nog wel wat over voor zaterdag, haha Het is een top creatie weer, ik weet gewoon niet waar ik allemaal naar moet kijken Chantal, hihi er is zoveel moois te zien!!! Tot zaterdag meis, dan gaan we ook met sneeuw aan de slag, haha ( sneak peakje )
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi wat een ontzettend leuke creatie weer zeg top gedaan!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ein wundervoller Schlitten!Mit so vielen Überraschungen!
    Liebe Grüße deine Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat ziet dit er helemaal top uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zoooooo leuk, krijg toch zo'n zin in Kerst als ik dit super tafereeltje bekijk enne..ik ben ook heeel lief geweest dus op ook op een slee vol presentjes hihi!
    Wens jou zaterdag heel veel plezier bij Gerie, echt zo jammer dat we elkaar net mislopen Chantal!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend!!!!! Wat een leuke slee heb je ervan gemaakt Chantal - geweldig!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Toppertje is het weer Chantal, echt super...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende slee Chantal. ...super! !!
    Er is zoveel op te zien je blijft erna kijken.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Very cute creation, Chantal!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Stunning design and details Chantal.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattig kaartje Chantal.
    Mooie details ook.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige slee !!! Wauw !!! Het is weer een super creatie !
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt met de leuke dutch doobadoo mal. Het ziet er weer zo gezellig uit echt weer super gedaan Chantal
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig gemaakt Chantal!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Waw Chantal! Hoe graag ik je vorige kaartje ook zag, met de 'klassieke ' mal, dit is toch echt wel jouw dada hé! Zo superformidastisch mooi weer! Je blijft er maar naar kijken hoe je alles er op verwerkt hebt! Prachtig!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow, uit de kunst!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Chantal,
    echt super is deze slee, volgepakt met leuke cadeautjes.. de kerstman en het rendier zijn weer prachtig, een gave creatie.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een feestje heb je er weer van gemaakt.
    Laat de kerstman maar komen .....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wauw wat een prachtige slee heb je gemaakt meid met al die mooie details de kerst man rudolf er bij prachtig voor straks met de kerst

    lieve gr roellie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige arreslee,Chantal.Het is een vrolijk tafereeltje geworden met de kerstman en het rendier.Er weer heel veel op te zien en super leuk gedaan met de belletjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een hele mooi slee met die schattige kerstman erbij en al die leuke cadeautjes...SCHITTEREND gemaakt Chantal...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh-ho-ho wat is dit weer ontzettend leuk. Zo mooi uitgewerkt tot in de kleinste details. Ik blij er maar naar kijken. Klasse! Eén vraagje, wat gebruik jij voor stift/pen om het wit zo helder in de oogjes te krijgen?
    Ik heb al verschillende soorten pennen/ stiften gebruikt, maar alles droogt erg in.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Chantal,
    ik heb eerst de foto maar eens even vergroot om goed te kijken wat je allemaal in de slee hebt gestopt aan cadeautjes. Volgens mij gaat de kerstman langs bij een heel braaf en lief kid. Wat een leuke cadeautjes zitten er in. En wat heb je dit ontzettend leuk gemaakt. Ze poseren ook echt voor de foto, de kerstman en het rendier, hihihi, zo gaaf bedacht!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Super super super creatie! wat een gaaf tafereeltje ... lijkt net of er een verhaaltje verteld wordt.. hihhihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik dacht... moet weer eens eventjes bij Chantal op haar blog gaan kijken en wat een feest is het weer om je nieuwste werkstuk te bekijken. Echt helemaal geweldig Chantal!!!
    Wat heb je dit weer fantastisch mooi gemaakt.
    Super leuk gedaan met alle kerstcadeautjes in de slee, echt helemaal te gek. Alles klopt ook weer bij elkaar, de kleuren, rudolph en de kerstman voor de arrenslee en de bloemen zijn ook schitterend mooi.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een schitterende kerstkaart Chantal. Zo met de kerstman en Rudolph. Echt weer een geweldig Chantal werkstuk :-)

    Btw...ik maak sinds kort ook ATC kaartjes om ze te ruilen. Ik kreeg er met de post een gestuurd waarop ook de belletjes verwerkt waren...kapot gegaan dus. Mocht je zoiets willen versturen doe er dan wat bubbelplastic omheen zodat ze niet stuk kunnen gaan. Dat zou toch zo jammer zijn.


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh wauw Chantal wat is dit een SuperGeweldigeFantastische arrenslee! Echt helemaal Chantal! Ik zie zo ontzettend veel details. Schitterend! Alles past zo mooi bij elkaar. Ik ben er echt helemaal weg van! Als je hier niet mee in de prijzen valt dan weet ik het ook niet meer. Maar van mij krijg je in ieder geval een dikke dikke 10!!

    De groetjes aan de kerstman ;) . En... Ik ben ook heel braaf geweest. Hihi.
    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat maak je er toch iedere keer weer een feestje van, Chantal.
    Ook hier is weer zoveel op te zien.
    Ik blijf kijken en nieuwe dingen zien.
    Het is weer een toppertje.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Leuk weer Chantal met al die details. Ik zag dat je 2e was met dat superschattige roodborstje. Dik verdiend!! ('k zag hier net nog een echte in de tuin)
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een schattige kerstkaart Chantal. Super mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Chantal
    Wat een geweldige creatie is dit weer, de slee zit volgepakt met cadeautjes en als ik die leuke kerstman met het rendier zie moet ik steeds aan de MacDonalds reclame denken met die garnalen, het is al een oudere reclame maar zo leuk.
    Geniet morgen van je dagje bij Gerie, heel veel plezier meis.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat is dit weer supergaaf Chantal...alles klopt weer..
    Veel plezier morgen ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Schitterend Chantal, wat heb je er weer een prachtig werkstuk van gemaakt. zoveel prachtige details te bekijken. Jij bent echt niet te evenaren, superssss !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een prachtige slee heb je gemaakt. Echt heel erg leuk met Rudolph en de kerstman. Weer super gedaan!!
    groetjes Angelique
    Oh ja en bedankt voor je tips voor het inkleuren van geëmboste delen

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een gezellige slee en zo te zien heeft de Kerstman heel wat cadeautjes af te leveren!!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wonderful! I love that idea! Thanks for joining us at MD Kreadivas.

    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!