zondag 18 oktober 2015

Kerst in een fotolijstje

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Doe je mee met mijn candy? Deze kun je hier vinden :)

Gisteren heb ik mijn DT maatje Gerie in het 'echie' ontmoet! Ik heb zo ontzettend genoten bij haar :) Het was super gezellig en Gerie had een prachtig project voor ons verzonnen om samen te knutselen! Ik zal het later nog op mijn blog laten zien. Ik heb technieken van haar geleerd, heerlijk gegeten bij haar, prachtige spulletjes gekregen ... echt het is teveel om op te noemen :) Gerie dank je wel voor deze bijzondere dag die ik altijd zal blijven koesteren!

Vandaag wil ik jullie een kerstkaart in een fotolijstje laten zien. Dit patroon is het maand kado op de club De Schatkist. Mijn kaart is geïnspireerd door Marleen van der Most :) Het stempeltje heb ik ingekleurd met mijn Promarkers. Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Paperbloc Don & Daisy PK9107
Snoesje en uiltje HM9475
Glitterpapier CA3104
Denneboompjes LR0370
Sparren LR0379
'Winter Wonderland' CR1347
Tekst EC0151
Sneeuwheuvels DF3421
Sneeuwvlokken CR1335 
Touw JU0949
Linker Roodborstje LR0204
Rechter Roodborstje LR0205
Wit Scrappers rope Karen Foster Design
Glitterlijm Stickles Diamond
Papicolor hagewit, anjerwit, mocca en kerstgroen

Een warm welkom voor mijn nieuwe volger San! Ik vind het ontzettend leuk dat je mij wil volgen en ik hoop dat ik jou kan inspireren met mijn creaties :)

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn fotolijst kerstkaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

42 opmerkingen:

  1. Wat stijlvol en mooi. Zelfs de kleinste details zoals de vogeltjes zijn mooi. Een genot om naar te kijken. Blijft leuk om iemand in het eggies te zien en een dagje dan samen te knutselen. het is gelukt hoor om een goede gel pen te vinden, bij Pipoos in Zoeterwoude Rijndijk. Ander merk maar hij doet het prima. Wel weer meer meegenomen dan alleen een pen...oeps. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een kunstwerkjes! Heel mooi gedaan! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi het is zeker een leuk schilderijtje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GAAF Chantal!!! Heel leuk met een lijstje, dan krijg je altijd een mooi diepte gezicht! En wat heb je die boompjes op een speelse en creatieve manier verwerkt! en die roodborstjes springen er zo mooi uit! En Snoes staat lekker in de sneeuw, beter dan de vieze regen die wij hebben! Moeten we van ellende maar knutselen hè! Kom je volgende week weer, hihi
    Fijne zondag verder! en liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal super zo'n kerstlijstje...erg gaaf.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie leuk Chantal, prachtig het landschapje in het raampje en de bomen op de rand zien er helemaal bijzonder uit! Gaaf hoe je de vogeltjes in roodborstjes hebt gemetamorfoosd (is dat wel een woord ???). Dat je genoten hebt bij Gerie geloof ik maar wat graag, ook ik vond het enig haar te ontmoeten en dnek er met veel plezier aan terug! Ook ben ik heel benieuwd naar jullie gezamenlijke project (ik heb een sneak peek gehad van het mooie materiaal) dus niet te lang wachten met afmaken hoor!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi Chantal, dit stempeltje is ook zo schattig en het idee van het lijstje is ook super. Wat fijn dat het zo gezellig was bij Gerie, wie weet kunnen we een keertje allemaal samen afspreken? Ik kom niet zo vaak uiteraard maar wie weet. Fijne zondag en geniet maar lekker even na. Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gezellig dat je een dagje naar Gerie bent geweest. Gezellig samen aan de knutsel en aan de klep.......
    Mooie schilderij-kaart heb je gemaakt.
    Mooi ingekleurd hoor, en je vogeltje is zo mooi ....
    Groetjes Hety

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is een mooie frame kerstkaart geworden Chantal.
    mooi afgewerkt van binnen en buiten.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waw Chantal, wat is dit weer een supermooie crea! mooi ingekleurd, tof met de bomen, leuke vogeltjes, ...
    Leuk dat je een gezellige dag had bij Gerie!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi Chantal !! Bedankt voor je reactie de laatste dagen , deed me deugd . Ik hoop morgen tijd te vinden om achter de pc te zitten zodat ik je candy op mijn blog kan zetten ! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw....wat ontzettend GAAF is dit Chantal. Dit heb je echt heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Chantal
    Wat heb je dit prachtig gemaakt, alles past zo mooi bij elkaar, ook de diepte die je ziet vind ik prachtig.
    Een héle mooie creatie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och Chantal, jij ook al bij Gerie....ik word nog eens jaloers. Dat moet wel weer supergezellig zijn geweest. En je maakt me ook nieuwsgierig naar wat juli hebben zitten maken. Het lijstkaartje of kaartlocatie is super!!! Wat een mooi effect heeft dat zeg.
    En altijd zo leuk als je inspiratie bij elkaar op doet.
    Dat maakt het bloggen ook zo leuk.
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart. Mooie kleuren en details heb je gebruikt. Alles past perfect bij elkaar ☺ leuk model kaart ook
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk lijstje Chantal. ..het snoesje zo mooi ingekleurd het is weer een Toppertje!!!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Stunning shadow box Chantal, your details are just fabulous.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat fijn dat je zo'n gezellige dag hebt gehad met Gerie ben benieuwd naar jullie creatie. Jou schilderijtje is prachtig geworden ik moet ook nog iets bedenken om hem af te maken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Chantal,
    gezellig zo'n dagje met Gerie, hadden jullie wel tijd om te knutselen? ben heel benieuwd naar je projectje..
    Ik vind deze creatie prachtig, leuk om het in een lijstje te zetten, de bomen zijn gaaf,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Helemaal tof!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw Chantal ! Heel mooi geworden. En wat een fijn handwerk om die minivogeltjes zo mooi in te kleuren! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Chantal
    Wat is dit een prachtige kaart zo in de disputed. Heel leuk tafereeltje en snoesjes die blijven mooi. Wat Fijn dat Jullie het zo gezellig hebben Gehad. En ook nog leerzaam. .leuk om Elkaar zo te kunnen inspireren. Same knutselen kan heel leuk Zijn... Mijn moeder en ik genie ten ook Altijd van onze vrijdag! Ben wel nieuwsgierig Wat Jullie voor moois hebben gemaakt..... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig Chantal, een heus wintertafreeltje in een mooi lijstje. De bomen aan de zijkanten vind ik prachtig, maar het stempeltje/ plaatje staat ook zo schitterend in het winterlandschapje. Petje af hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat is dit leuk gedaan zeg ! Wat schattig die volgeltjes in de boompjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Chantal, wat is dit een snoesje! Leuk het lijstje er om heen en het snoesje en de vogels (wat een idee!!) erg leuk ingekleurd.
    Wat fijn dat je een gezellige en ook leerzame dag hebt gehad bij Gerie. We kunnen altijd iets van elkaar leren!!
    lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je maakt me wel héél erg nieuwsgierig Chantal... Ik ben zo benieuwd wat Gerie en jij gemaakt hebben!!
    Leuk dat jullie samen zo genoten hebben, en zo te lezen heeft Gerie je enorm verwend met van alles en nog wat..
    De kaart die je hier laat zien is ook weer Supers!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende fotolijst kaart Chantal, heel erg leuk.

    Ook erg leuk om te lezen dat je één van je DT maatjes hebt ontmoet en ze je zo verwend heeft. Weet je...als iemand het verdiend ben jij het :-)
    Ook erg leuk om te lezen dat het zo gezellig was. Voor herhaling vatbaar dus ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk leuk leuk Chantal! Het is een prachtig geheel en dan die vogeltjes die zo mooi bewerkt zijn! Ik vind het weer een plaatje om te zien!

    Leuk om te lezen dat je zo'n gezellige dag hebt gehad bij Gerie!
    Ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk dat je bij Gerie langs bent geweest.
    Leuk schilderijtje heb je gemaakt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. o wat mooi dit foto lijsje met snoesje en de lieve vogeltjes een prachtig winters geheel en leuk dat je een dagje bij gerrie bent geweest meid altijd gezellig

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig schilderijtje,Chantal.En weer zo mooi afgewerkt.Superleuke vogeltjes en plaatje.Heel mooi ingekleurd.Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad bij Gerie.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh wat heb je dat weer leuk gemaakt. Erg mooi verwerkt in verschillende lagen, ik krijg er zelfs al zin van in de winter en dat wil al wat zeggen! :) Het snoesje heb je mooi ingekleurd en het glitterpapier past perfect bij het sneeuwlandschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Chantal,
    Wat een prachtige kaart,inderdaad net een schilderijtje. Een heel mooi model kaart.
    Prachtig hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw, wat een geweldig mooi schilderijtje Chantal!!! Echt superleuk. Schattig met het snoesje en de vogeltjes.
    Gezellig dat je bij Gerie in de leer bent geweest!!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een gaaf schilderijtje Chantal...mooi gemaakt hoor. Wat leuk dat je zo genoten hebt van het bezoek aan Gerie, dat zal vast wederzijds zijn ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie creatie heb je weer gemaakt, heel gaaf dat kerst schilderijtje. De vogeltjes zijn zo lief, en wat geeft het geheel een mooi effect. Leuk om je DT maatje Gerie in het echt te ontmoeten en samen zo'n supergezellige dag te hebben.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtig gemaakt !!! Ik vind de afbeelding ook heel lief en knap gekleurd !
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Chantal
    Dat was een dag met een gouden randje voor jullie beiden, nu lekker lang nagenieten ervan en ik ben benieuwd naar je vintage creatie hihihi.
    Dit is echt weer een schitterende creatie, heel leuk om dat in een fotolijstje te doen, lekker winters.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat gaaf dat je samen met Gerie zo heerlijk hebt zitten knutselen. Ik heb haar creatie al gezien en ben erg benieuwd naar de jouwe. Deze is ook super leuk weer Chantal!!!
    En weer zo'n vogeltje omgetoverd in een roodborstje. Maak je dat gewoon "rood" met terra distress inkt??
    Fijn weekend en tot een volgende keer.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Deze is ook super mooi Chantal!!!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  41. gezelligheid en samen freubelen. Genoten van je dag dus!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!