woensdag 7 oktober 2015

Happy Halloween!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Doe je mee met mijn candy? Deze kun je hier vinden :)

Vandaag start er een nieuwe challenge op het Scr@p Cards Challenge Blog! Challenge #78 luidt: Een herfst kaart / creatie met een pompoen of Halloween kaart / creatie met een pompoen! Ontzettend leuke challenge toch ladies ☺ ?

Het is Halloween in Dierenland :) Verkleed gaan de diertjes langs de deuren en roepen: trick or treat!! Ik heb de kostuums voor de diertjes zelfgemaakt. Ook de tekst, de drietand en de vleermuizen :) Mijn DT maatjes hebben weer prachtige voorbeelden voor jullie gemaakt. Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Pompoenen (basis) Let's get Bizzee 
Achtergrond spinnenweb Dutch Doobadoo 
Mask Art stencil spiderweb
Zwart spinnenweb en spinnen Dutch DooBaDoo 
Paper Art Black Spider 
Uiltjes COL1357 (het kleine uiltje hiervan)
Vos COL1355
Egeltje en paddenstoelen COL1368
Bezem LR0374
Grote herfstblad en boom LR0375
Kraft papier PK9114
Tekst 'Oehoeeee!' EC0147
Kat CS0914
Verf Creall Parelmoer diverse kleuren
Herfstbladeren en kleine pompoen Xenos
Papicolor mocca, rood en anjerwit
Overige kleuren cardstock Action

Met deze Halloween creatie doe ik mee aan de challenges bij:
- Knutsels en Kadootjes challenge #27: Dierendag (Dit is mijn tweede inzending);
- MD Divas challenge: Dieren (Dit is mijn tweede inzending);
Marianne Design Kreadivas challenge #14: Anything goes with Marianne Design + Option new dies (Dit is mijn derde inzending).

Onze sponsor Het Hobbypaviljoentje heeft een prachtige prijs beschikbaar gesteld voor deze challenge! Doen jullie gezellig mee?

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers Ank, Annemarie en Nicolette! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij wil volgen en ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties :)

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn Halloween creatie vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

50 opmerkingen:

  1. Ik heb eigenlijk niets met Halloween, maar oooooooooooooo chantal, wat heb je er een prachtig Halloweentafereel van gemaakt! De grappige pompoen, de fantastisch uitgedoste diertjes, ... SUPERS!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pompoentastisch...:-), het egeltje vind ik toch zóóó leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwww geweldig Chantal!!1 Wat super leuk en fantastisch bedacht.... gave kostuumpjes hahaahha...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat heb je er weer iets leuks van gemaakt Chantal. Geweldig leuk de egel en het vosje. Met de juiste kleding aan passen ze echt goed in het halloween decor van je creatie. Heel erg leuk Chantal :-)

    Lieve groet, Petra L

    Ps: bedankt voor je tip op mijn blogbericht gisteren. Ik ga ermee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat is dit leuk, erg mooi gemaakt.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeeeeee......super, wat een creatie heb je gemaakt. Prachtig Chantal!
    Dank je wel voor je 2e deelname bij K&K.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Halloween is niks voor mij maar dit werkstuk van jou vind ik super! Wat leuk bedacht en zo prachtig uitgewerkt. Die uil in skeletpak vind ik helemaal geweldig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Chantal wat heb je toch een fantasie! Complimenten hoe jij het uiltje en egeltjes hebt omgedoopt tot Halloween figuren, prachtig geheel.
    Succes ook bij beide Marianne Design (MDKD en MDD )challenges,liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUW ! Schitterend hoe je al die MD-figuurtjes hebt omgetoverd in Haloween figuranten! haha! Weer een heel leuke creatie! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend leuke creatie heb je gemaakt Chantel - schitterend hoe je er een tafereeltje van hebt gemaakt - SCHITTEREND!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit super-geweldig-fantastisch creatief én origineel gemaakt Chantal. Ik zit met mijn neus in het scherm om nietste missen. Die vleermuisjes bij die maan en dat spookje..super hoe je dit allemaal omgetoverd hebt in Halloween-sferen. Ik hoop dat Marianne Perlot het ziet dan mag je meteen in een boekje denk ik..;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS...dank je voor je deelname aan de challenge bij deEgel (vergeet ik in mijn enthousiasme..;p)
      Groetjes Miranda (dt de Egel)

      Verwijderen
  12. Wow.....SCHITTEREND Chantal! Wat heb je dat gaaf gedaan zeg.....en je pompoen is werkelijk enig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Chantal,
    nu snap ik dat je schreef dat je Halloween wel leuk vond en het ook jammer vindt dat het in Nederland niet gevierd wordt. Maar gelukkig wordt het in Dierenland volop gevierd. Kun je er daar een beetje van genieten!
    Het is een super leuke en mooie creatie.
    Daar heb je echt over nagedacht. Alles tot in de puntjes verzorgd.
    En natuurlijk helemaal leuk dat je meedoet aan de challenge van ons bij de Egel! En ook bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig Chantal! Alle dieren verkleed en de pompoen is schitterend!
    Mooie herfstkleuren. Je krijgt al zin in halloween!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterend werkstuk Chanta, zoveel te bekijken en ook zoveel moois erop, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Woww echt te gek gemaakt, onwijs mooi ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "herfstkleuren" Challenge !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Chantal,
    wat een gave creatie en wat een werk, ben je wel naar bed geweest?
    Ik maar frutten met één zielig schaapje en jij zorgt dat heel Dierenland aanwezig is, mijn grote complimenten!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Chantal,

    Wat een prachtige herfst en dieren tafereel.Dat is een werk geweest.Zoveel mooie details en zo'n enig spookje.Super leuk met die lichtjes erbij.Het is een toppertje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hier ben ik eens even echt voor gaan zitten want oh oh oh wat is er weer veel te ontdekken en te bewonderen Chantal!! Hoe lang heb je hier wel niet aan zitten werken, al die Halloween details en die keigave pompoen.....echt genieten en ik hou niet eens van Halloween hihi!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een supergaaf idee om die schattige dieren van Marianne Design om te toveren naar Halloween-dieren! Ik vind het een mooie creatie geworden. Leuk dat je meedoet met de Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Esther DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat schitterend Chantal!
    Geweldig hoe je alle diertjes in een kostuum hebt gehezen echt weer fantastisch leuk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw je hebt jezelf overtroffen Chantal! Wat een kunstwerk, mijn complimenten, ik vind je creatie een plaatje!
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi gedaan! Leuk dat je mee doet met de challenge van KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Sjonge jonge wat heb je er weer iets geweldigs van gemaakt,elk dier spat eruit zo mooi?
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Waar haal je het weer vandaan ...
    Ik wordt er bijna bang van, of dat toch van dat enge uiltje.
    Super gaaf is het geworden.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wauw Wauw WAUW!! Wat een ongelofelijk mooi Halloween tafereeltje heb je gemaakt Chantal! Ik kijk werkelijk mijn ogen uit... Zoveel mooie details. Steeds zie ik weer iets wat ik eerder nog niet gezien had. Oh en tja de diertjes zijn natuurlijk ook weer helemaal fantastisch vermomd in hun mooie pakjes! Echt helemaal geweldig vind ik ze! Ontzettend knap gedaan. En wat is die pompoen gaaf! Het lichtje wat je erin hebt gedaan maakt het echt helemaal af. Gewoon weg: SuperGeweldigFantastisch!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat heb je dit lekker griezelig gemaakt knap hoor groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw...wat een geweldig gave Halloweencreatie heb je gemaakt, Chantal. Super mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zoals jij de diertjes omgetoverd hebt in een Halloween outfit is weer keigaaf Chantal! Bedenk het maar om de egel een heksenhoedje te geven ook de aangezette lijntjes zijn gaaf op zijn vacht, zo ook bij het uiltje! De vos is nog sluwer gemaakt, haha Het zit geweldig in elkaar allemaal meis! het mag Spooky zijn, maar we worden er ook vrolijk van om dit allemaal te bekijken!
    Een creatieve week en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een ongelofelijke mooie Halloween creatie, ik heb de foto's even op m'n gemakje bekeken. Zo gaaf dat de diertjes verkleed zijn.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow zeg, wat een schitterende creatie! Alweer zo'n prachtig tafereel en heel mooi uitgewerkt met al die fantastische Halloween details. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wowwww, wat een prachtige Halloween creatie heb je ervan gemaakt. Leuk ook dat je het licht erin hebt verwerkt. Zoveel mooie details ook en erg grappig het spookje. Bij jou kan Halloween al wel beginnen zo.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Absolutely wonderful Halloween design Chantal. Love all the wonderful details and characters.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  34. halloween kaart chantal haha het is een waar art creatie geworden superrrrr
    gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Chantal
    Jij zou een hele goede knutseljuf zijn denk ik en alle kindjes zouden dan het liefst de hele dag knutselles krijgen.......wat is dit weer een super de super gave creatie waar zoveel op te zien is en helemaal tot in detail uitgewerkt......ik ben er weg van.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Chantal.
    Je zei al dat je ook een pompoencreatie had geplaatst.
    Maar dit had ik niet verwacht..... of eigenlijk wel hahahaha.
    Hij is geweldig , wat mooi zeg.
    Er is zoveel te zien ....super.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi Chantal,i´m speechless such a amazing idea to bring Halloween to the animals!Bravo ,Bravo!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een gave halloween creatie heb je gemaakt met de diertjes van Eline. Ik ben zo blij dat de kaars geen vlam heeft gevat op je projectje Chantal. Je hebt ons weer verrast met je creativiteit!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Al hou ik zelf niet van Halloween, je creatie is schitterend leuk Chantal!!! Wat heb je het leuk gemaakt!
    Ook gezellig dat je weer meedoet bij MD Divas. Succes meid!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wow! This is gorgeous!!! Thanks for joining the MD Kreadivas Challenge.

    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo Chantal,
    Op verschillende plekken heb ik al deze geweldig mooie creatie voorbij zien komen, maar heb nog helemaal niet gereageerd hier op je blog.

    Dit is toch echt te gaaf! Waar haal je de fantasie vandaan? Super om te zien hoe iedereen diertje een metamorfose heeft ondergaan en helemaal halloween-proof zijn!
    Ik kan niets anders zeggen dan: toppie!!!! Knap werk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. hoi,

    Supergave Creatie. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij KIC en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ben ik dan eindelijk om te reageren hierop....
    Ik vind het een mega groot project, waarmee je mega gaat scoren, op de clubs zag ik hem al voorbij schuiven, niet gek!!!
    Het is echt wauw!! Niet te geloven zo mooi!! Wat een pracht van een details en hoe je alles in Halloween sfeer gebracht heb, om te griezelen dat skelet pakje van het uiltje enz. Je raak niet uitgekeken.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Fabulous work, I love all details :)
    Thank you for playing with Marianne`s Design Divas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Supersss dat je meedoet met onze 'herfstkleuren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!