woensdag 21 oktober 2015

Christmas shopping

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Doe je mee met mijn candy? Deze kun je hier vinden :)

Vandaag wil ik jullie een eenvoudige, ronde kaart laten zien. Ik heb Daisy ingekleurd met mijn Promarkers. Helaas zie je de kleuren in de roze tas, het oranje pakje, het jasje en de schoenen van Daisy niet op de foto. Het lijkt nu op een egale kleur terwijl zij in het echt donkere, schaduwdelen hebben! Heel vaag dat deze niet op de foto te zien zijn, maar goed ik zie de glitters op de bloembladeren ook niet! Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Silver Stars PB7048
Kerstbloemen (Poinsettia), takken en bladeren COL1393
Daisy DDS3346 
Ronde stich frame CR1248
Roos LR0256
Kraftpapier PK9114
Glitterpapier CA3104
Kerstbelletjes JU0930
Glitterparels JU0954
Tekst EC0151
Mulberry papier wit RB2219
Mulberry papier rood RB2232
Glitterlijm Stickles Diamond
Vellum Hobbykaarten Petra
Papicolor hagelwit en rood

Met deze kerstkaart doe ik mee aan de challenge bij:
- Don & Daisy Blog challenge #26: Ronde kaart;
- Marianne Design Kreadivas challenge #15: Anything goes with Marianne Design + Option autumn (Dit is mijn derde inzending.

Een warm welkom voor mijn nieuwe volger Lisanne! Ik vind het ontzettend leuk dat je mij wil volgen en ik hoop dat ik jou kan inspireren met mijn creaties :)

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn ronde kerstkaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

53 opmerkingen:

  1. Wat een superkaartje is het geworden Chantal! Erg leuk vindt de kleuren ook erg leuk en dat grijs maakt dat hij heel erg strak oogt erg leuk!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een mooie kaart Chantal. Prachtig ingekleurd en vind je kerstbloemen erg mooi gemaakt ... het is weer een Toppertje! !!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful colored image Chantal and love the circle frame, die cuts and fun embellishments.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart heb je er weer van gemaakt en ook zo lief ingekleurd.
    Ik vind het ook altijd moeilijk om mijn kaart goed op de foto te krijgen doe het altijd met mijn telefoon en in het echt zijn de kleuren altijd veel mooier als op de foto.
    Maar deze is echt weer super leuk Chantal!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend kaartje heb je gemaakt....nooi in die ronde vorm...
    .heel grappig...kijk morgen ook maar eens op mijn blogje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal,
    Ik zie de schaduwrandjes en glitter randje bij je bloemen wel hoor als je de foto vergroot! En wat is je kaartje zo prachtig geworden!!! En wat een leuke takjes steken er uit...achter je poinsettie's! Het is een schattig kaartje om te zien en alles past perfect bij elkaar zo!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal. Wat prachtig deze mooie ronde kaart met Daisy met haar boodschappentasje. Die afbeeldingen blijven snoezig! Leuke details in de afwerking. Prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal,
    je kaartje is echt prachtig, ook ik zie de schaduwen en de glitters wel op je kaartje..mooie bloemen zitten er op en de takjes zijn ook heel erg leuk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toppie kaartje Chantal en soms is het heel moeilijk bepaalde items of kleuren goed op de foto te krijgen...maar hij is prachtig...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Chantal,
    Een prachtige kaart hoor, en mooie kerstige glitters.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal,

    Topkaartje. Zo mooi en die bloemen, prachtig!!!

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi lief kaartje weer, Chantal!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Chantal wat een mooi en lieve kaart heb je gemaakt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. tjonge, wat maak jij mooie kaarten. prachtige ronde kaart.
    precies goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Mooie bloemen heb je erop verwerkt met de takjes/besjes ertussen. soms heb je dat , dat je de kaart niet goed op de foto krijgt qua kleur. In het echt is het altijd beter te zien, daar doe je niets aan.

    Misschien zie ik je volgende week dan wel op de KreaDoe en hopelijk heb je nog tijd over, om aan te kunnen schuiven. Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een supermooie kaartje Chantal!
    Mooie bloemen heb je erop gemaakt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een dot van een ronde kaart Chantal. Op de foto is het eigenlijk nooit zo mooi als in het echt en al helemaal niet nu het zo grijs is buiten. Op sommige pakjes zie ik de donkere schaduw wel heel goed, misschien moet het contrast nog groter zijn bij de andere kleuren??? Je bloementoef en die takjes zijn ook echt schitterend!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Totaal niet leuk meer .......
    Nee hoor hij is weer super gaaf geworden. Mooi ingekleurd en wat zijn je bloemen mooi geworden !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Chantal,
    wat een prachitge kaart ! Als ik op de foto klik, dan zie ik het toch wel hoor ! En ook de glitter op de bloemen, die zijn trouwens prachitg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. adorable card with great coloring and lovely accents!
    Regina*

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Chantal
    Wat een prachtige kaart zo in het rond en ik zie de glittertjes en verloop van kleurtjes wel een beetje als ik het vergroot, je hebt Daisy heel mooi ingekleurd.
    Ik denk dat ik ook een aantal ronde kaarten ga maken want ik vind ze zo mooi........volgende week ofzo hihihi, op dit moment heb ik het nogal druk.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een super schattig kerstkaartje Chantal...wat een leuk shoppende daisyplaatje....weer een TOPkaartje erbij!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hartstikke leuke kaart. Heel mooi ingekleurd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind je ronde kaart heel erg leuk Chantal....jij noemt het een eenvoudig kaartje....nou ik vind hem super!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie, ronde kaart !!! Wat een leuke afbeelding !!
    En de bloemen zijn prachtig.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat leuk deze ronde kaart. Is zo anders! Jammer als een foto dan niet helemaal kan vangen hoe het in t echt is... Maar ik vind het zo al een plaatje! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leukerd zeg,jammer dat de foto niet gelukt is naar je zin,maar ik vind hem desondanks toch super hoor!!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schi-tte-rend Chantal, echt schitterend! Ik kan niet meer zeggen.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterend kaartje heb je gemaakt Chantal - mooi gekleurd en je poinsettia bloemen zijn zo mooi - een beauty is het!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kerststerren! Leuk kaartje, Chantal.
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Chantal, deze kaart is weer heel goed gelukt hoor! En als ik op de foto klik zie ik echt wel schaduw en heel veel glitters! Dus mooi ingekleurd en echt weer een Chantal kaart!!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig Chantal ,mooi plaatje vorm en bloementoef, knap werk hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Supermooie kaart Chantal!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel mooi vrolijk kaartje. Ik zie de kleuren en de glitters wel hoor!

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik vind dit een prachtige ronde kaart. Als je heel goed kijkt zie je de kleurschakering toch een beetje in het jasje ;) Maar of je het nu ziet of niet op de foto, het plaatje is zéér mooi ingekleurd! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Superleuk en mooi rond kaartje. Leuk zijn de gems in verschillende kleurtjes.Mooi plaatje en leuk gedaan met de glitterlijm.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Supermooie kaart, wat heb je het plaatje mooi ingekleurd en de kaart is prachtig opgebouwd. Echt een plaatje!
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Super leuk gedaan en hele mooie kaart zowel de uitwerking als het model vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Chantal,
    wat een super leuk en lief Kerstkaartje
    prachtig gemaakt !
    lieve groetjes van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtige kerstkaart ☺
    Groetjesj, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Mooie kaart, de bloemen zijn schitterend gemaakt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wauw wat mooi deze ronde kaart met lieve daisy en de prachtige bloemen er bij de ronde mal ook heel mooi er bij

    g roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke kaart, en super gezellig dat je mee doet aan de challange op het Don en Daisy blog.
    Heel veel succes en bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Irma
    Dt lid Don en Daisy blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wow...wat een prachtige kaart is dit, Chantal!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een bjoetie van een kaartje is dit weer Chantal.
    Weer eens wat anders een ronde kaart.
    Mooi detail de bloemen aan de rand.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oh! Wauw... Chantal!!!
    Wat een geweldig mooie kaart heb je met Daisy gemaakt.
    De bloemen zijn ook echt prachtig.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Such a beauty, how lovely the stamp is and your flowers looks awesome! Great work!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Another wonderful card! Thanks again for joining us at MD Kreadivas.

    Jay Jay

    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi, hoi, een hele late reactie. Maar je "eenvoudige"ronde kaart staat hier te pronken hoor. Ik vind hem prachtig! Dank je wel!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!