zondag 20 september 2015

Pay it Forward

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik iets heel speciaals met jullie delen. Pay It Forward! Lees meer hierover op het blog van Petra! Ik reageerde op Petra's oproep en de lieve schat heeft mij schandalig verwend met zulke prachtige cadeau's en ook nog een prachtige kaart! Lieve Petra zo ontzettend bedankt!!!

Ik heb een aantal mensen uitgekozen die ik zal verassen met een eigen gemaakt cadeau. Wie het zullen zijn verklap ik nog niet, maar het zijn volgers van mij en ik van hen ;) Ik wil jullie wel vast verklappen dat het allemaal Mixed Media creaties zullen zijn en dat het heel diverse creaties zullen zijn. Ik houdt namelijk ook ontzettend van Mixed Media!

Marianne Design brengt voor de oktober collectie cardboard uit dat gebruikt kan worden voor Mixed Media! Ik mocht er al mee werken en alle stansen zijn met dit cardboard gemaakt :) 

De eerste twee Mixed Media projectjes heb ik gemaakt voor dames die houden van zachte kleuren en volgens mij niet van drukte. Daar heb ik mijn Mixed Media technieken op aangepast :) De dames hebben de schortjes inmiddels ontvangen. 

Het weer is heel grauw dus de kleuren en het parelmoer komen niet mooi over op de foto's :( Dit zijn mijn resultaten:

Gebruikte materialen eerste schort:
Schort Dutch Doobadoo Dutch MDF art mini album schort
Bakstenen Dutch Doobadoo Dutch Mask Art stencil bricks
Structuurpasta Dutch Doobadoo 
Gesso Action
Chipboard CB5501 
Klokken CR1234
Border CR1330
Vogelkooi en vogel JU0874
Roze rozen JU0849
Paarse rozen RB2216
Groene rozen RB2217
Overige bloemen Wild Orchid Crafts
Bladeren Scrap-Unlimited
Verf bloemen, wijzers en charms Creall Parelmoer 
Kant Hobbykaarten Petra
Parel AnMa Creatief

Gebruikte materialen tweede schort:
Schort Dutch Doobadoo Dutch MDF art mini album schort
Bakstenen Dutch Doobadoo Dutch Mask Art stencil bricks
Structuurpasta Dutch Doobadoo 
Gesso Action
Chipboard CB5501 
Raam CR1259
Border Stitch CR1250
Roze rozen JU0849
Paarse rozen RB2216
Groene rozen RB2217
Overige bloemen Wild Orchid Crafts
Bladeren Scrap-Unlimite
Teksten CraftEmotions
Verf bloemen, bladeren, teksten 
en sleutel Creall Parelmoer 
Kant Hobbykaarten Petra
Vellum Hobbykaarten Petra

Met het tweede schort doe ik mee aan de challenge bij:
Scrap Plezier challenge: Vintage;

Met het eerste schort doe ik mee aan de challege bij:
- Marianne Design Kreadivas challenge #14: Anything goes with Marianne Design + Option new dies (het raam is mijn nieuwe stans);
- Dutch Card Lovers challenge #239: Stencils.

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers Corrie en Martine! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij wil volgen en ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties :)

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn schortjes vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

36 opmerkingen:

  1. Och wat ontzettend leuk Chantal mooi gemaakt en een super idee!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjee, Chantal, wat een enig idee is dit! Hoe kom je er weer op. Ik vind ze zo gaaf. En prachtig met die structuur achtergrond. Zo ver ben ik nog niet...maar wie weet komt dat er ooit van. Je hebt ook heel mooie kleuren gebruikt, dat zachte is heel mooi...
    Ik heb nog niet bij Petra gekeken, maar ga dat zo even doen. Soms lees je de leukste ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chantal, wat heb jij hier iets moois mee gecreëerd! Prachtig gewoon. In zulke mooie kleuren. Wat zullen die 2 dames hier blij mee zijn. Ik ga ook eens bij Petra kijken. Wat een leuk initiatief.
    Ik wens je nog een hele fijne zondag!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Chantal wat heb je er weer iets moois van gemaakt.....super!!!!
    Hele leuke kleuren heb je gebruikt .
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend en die pasteltinten zijn zo mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat super mooi gedaan, leuk met de klok en al de mooie bloemetjes erbij.
    Je gaat vast meer van deze leuke projectjes maken want het is echt leuk om met structuurpasta ed te werken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige creaties,Chantal. Zulke mooie kleurtjes en hele mooie bloementoef. Super afgewerkt met het kant.Een heel mooi geheel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. this is so beautiful! someone is going to be VERY happy indeed to receive it in the mail. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk gedaan Chantal....en de kleurtjes zijn super gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt geweldig mooie creaties gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Chantal, wat heb jij je heerlijk uitgeleefd met de mixed media. Jij hebt geen workshop meer nodig hoor !!!
    Jij bent echt van alle markten thuis ..... behalve breien dan maar dat komt vast ook nog wel eens goed ;)
    Wat een lieve zachte kleurtjes heb je gebruikt, echt super !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Chantal wat zijn die mooi! Heel mooi uitgewerkt! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wooooow Chantal wat een mooi schortjes zijn dat...prachtige kleurtjes en details hele leuke gedaan..... ja ik vind mixed media ook een hele leuke techniek waar je hele mooie creatie mee kan maken...nog nooit gedaan ...wil graag wel eens een workshop volgen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wist helemaal niet dat jij ook van mixed media hield Chantal!!! Wat goed dat je deze actie tegen kwam bij Petra en er op hebt gereageerd! En Wouw, wouw, wouw je hebt echt talent zeg! Het is enorm veel werk, maar als het resultaat dan zo goed is gelukt, geeft dat wel een kik hè!!! Je hebt jezelf flink uitgedaagd Chantal en wat is het gaaf! en wat zullen de ontvangers het prachtig vinden!!! een dikke tien!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gemaakt Chantal,
    jij bent ook van alle markten thuis, je hebt 2 gave creaties gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Chantal, wat mooi je schortjes, wat heb je die prachtig gemaakt.
    Mooie tinten en een lieve kleur bloemen, ik ben er weg van, zo mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauww schitterende creaties Chantal
    dat heb je prachtig gemaakt en de kleurtjes zijn ook al zo mooi
    fijne maandag liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig mooi gemaakt Chantal, ze zien er beide echt schitterend uit!!! Echt tot in de kleinste details helemaal af en gemaakt met Mixed Media... echt heel knap, ik wist eigenlijk niet dat je hier wel eens mee werkte. Maar zo te zien is het vast niet de eerste keer, hihi.
    Het is echt super super mooi geworden.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn erg mooi en prachtig opgebouwd! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw super de super mooi Chantal!! Het gaat je goed af om steeds meer andere technieken toe te passen. Knap hoor!!
    Daar zullen de ontvangers vast blij mee zijn.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi gebaar, en prachtig gemaakt, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Chantal
    Wat MOOI is dit in die zachte kleurtjes en mixed media is inderdaad heel erg leuk. We zien steeds meer verschillende technieken bij je wat ik erg leuk vind en het mooie van mixed media is dat je het nooit kan verprutsen.......ik ben er weg van Chantal.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. *slik*....graag gedaan lieve Chantal, ik ben ook met heel veel plezier aan de slag gegaan voor jou Pay it Forward. Het is dan ook erg leuk te lezen dat je er zo blij mee bent. Dubbelop verdiend hoor :-)

    Jou mixed media werken zijn heel mooi en volgens mij is dit niet je eerste keer met mixed media. Erg leuk om te maken al heb ik deze ervaring alleen op doek en wat niet is...kan nog altijd komen. Erg mooi Chantal.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige, stijlvolle schorten! Zo eentje zou ik in 't echt wel willen dragen. Hihi.. Heel mooi met de roosjes erbij en de zachte kleurtjes. Jouw mixed media projecten vind ik altijd kunstwerkjes om te bekijken. Je bent er erg goed in!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Chantal wow zeg ... super mooi heb je dit weer gemaakt ... Een prachtige techniek is het, ik ben er ondertussen ook weg van ... je creaties zijn echt heel erg mooi geworden ..
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Amai Chantal, eens iets helemaal anders! Maar wat een prachtschortjes in Mixed Mediatechniet! Zo mooi weer! Héél tof gemaakt!
    Chapeau, petje af!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kleuren!! Het zijn schitterende creaties geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk, wel heel iets anders dan een kaartje. Leuk dat je zo ook de stansen kan gebruiken.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een hele mooie creatie. Met mooie kleuren en details ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Chantal!
    Wat super gaaf wat je weer hebt gemaakt! Zelf lijkt me dat zo ingewikkeld mixed media, dat ik me er nog nooit aan heb durven wagen.
    Voor jou is dit zo te zien niet je eerste keer want het resultaat is prachtig!!!!
    Knap werk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow gaaf gedaan hoor zulke mooie details. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw dit is echt zo ongelovelijk mooi, de kleuren lekker Shabby...prachtige details. Bedankt voor je deelname at Scrapplezier.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow ,such a gorgeous work,full of beautiful details!Thank you so much for sharing this wonderful card idea with us ,at MD Kreadivas challenge this month ! Good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gratulerer så mye med 1. plassen, Chantal! Det var et utrolig fint forkle-kort! Helt nydelig! Tusen takk for hyggelig hilsen på Skrap plezier sine nettsider! :)

    Klem fra Alexandra/Nordavind-scrapbooking

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!