dinsdag 29 september 2015

Pay it Forward 2

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie de andere twee schortjes laten zien die ik heb gemaakt met Mixed Media. Net als de vorige schortjes heb ik het zacht gehouden en niet te druk. De schortjes zullen vandaag in de bus vallen bij de ontvangers. Ik ben heel benieuwd wat zij van mijn schortjes vinden :)

De volgende Mixed Media projectjes die ik zal laten zien worden heel anders! Gelukkig kan je alle kanten op met deze techniek hihi ;) Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen eerste schort:
Schort Dutch Doobadoo Dutch MDF art mini album schort
Bakstenen Dutch Doobadoo Mask Art stencil bricks
Dutch Doobadoo Mask Art Chicken Wire
Structuurpasta Dutch Doobadoo 
Gesso Action
Chipboard CB5501
Border bloemen CR1330
Ovaal frame CR1333
Vlinder LR0357
Kleine vlinders LR0261
Roze rozen JU0849
Paarse rozen RB2216
Groene rozen RB2217
Kammetje (charm) JU0885
Overige bloemen Wild Orchid Crafts
Bladeren Scrap-Unlimited
Teksten CraftEmotions
Verf bloemen en charms Creall Parelmoer 
Kant Hobbykaarten Petra

Gebruikte materialen tweede schort:
Schort Dutch Doobadoo Dutch MDF art mini album schort
Bakstenen Dutch Doobadoo Mask Art stencil bricks
Dutch Doobadoo Mask Art Chicken Wire
Structuurpasta Dutch Doobadoo 
Gesso Action
Chipboard CB5501
Border kant LR0161
Hart CR1225
Wol CR1235
Grote vlinder LR0357
Roze en blauwe rozen JU0849
Paarse rozen RB2216
Groene rozen RB2217
Breinaalden en naaiklossetje (charms) ju0880
Overige bloemen Wild Orchid Crafts
Bladeren Scrap-Unlimited
Teksten CraftEmotions
Verf bloemen en charms Creall Parelmoer 
Kant Hobbykaarten Petra

Met deze schortjes doe ik mee aan de challenge bij: Anreda challenge september/oktober: twee.

Met het eerste schort doe ik mee aan de challenge bij: Marianne Design Kreadivas challenge #14: Anything goes with Marianne Design + Option new dies (Dit is mijn tweede inzending).
Een warm welkom voor mijn nieuwe volger Atbij! Ik vind het ontzettend leuk dat je mij wil volgen en ik hoop dat ik jou kan inspireren met mijn creaties :)

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn schortjes vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

40 opmerkingen:

  1. Het zijn weer twee Toppertjes Chantal, zal wel goed in de smaak vallen bij de ontvangers.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze echt fantastisch! Zo gaaf hoe je dit gedaan hebt!
    Bijzonder als je zo iets moois met de post krijgt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Chantal, een hele mooie schortjes kaart. Maar als ik je gebruikte materialenlijst zo lees dan heeft je tafel wel weer helemaal vol gelegen zoveel!! Net als bij mij altijd, hihi!! Ik schrijf het alleen niet zo uitgebreid op als jij, is dat een beetje lui ??
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Chantal.... deze zijn weer net zo prachtig als de vorige.
    Echt ontzettend knap gemaakt, daar zitten vast en zeker weer een hele hoop uurtjes werk in.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chapeau, ik kijk weer mjn ogen uit...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Chantal,
    Inmiddels sta ik weer met beide benen op de grond en zit nog steeds te genieten van het pakketje wat zojuist door de postbode gebracht werd.
    Wat ben je toch een lieverd om voor je collega DT leden zo'n prachtig schortje te maken!
    Nu begrijp ik waarom je een aantal weken geleden vroeg wat onze lievelingskleur was ;-)
    Ik vind het zo gaaf dat je er een persoonlijke creatie van gemaakt hebt, helemaal op mijn situatie en toekomstplannen!!
    Nogmaals een dikke knuffel Chantal XXX

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga jou initiatief "pay it forward" voortzetten hoor !!

      Verwijderen
  7. Supergaaf Chantal en dan lees ik hierboven Janneke's reactie en denk: ja mooi hé? Ik heb mijn verjaardagskaart, ook van Chantal al een aantal maanden staan pronken. Ze maakt zulke mooie dingen:-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat prachtig weer Chantal. Ik smelt helemaal als ik dit zie. Prachtig gedaan in mooie zachte kleuren...
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb ik allemaal gemist en wat zie ik nu toch weer voor moois op je blog??? Beeldschoon Chantal en ik lees dat Janneke helemaal loopt te glunderen, super super leuk als je iemand zo'n plezier kunt doen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal,
    ik kan het haast niet geloven!! Ikke??! Ja ik kreeg het bovenste mooie persoonlijke schortje van je! Kan je zeggen wat ben ik er super blij mee!! Wat een mooie details! Prachtige mixed media! Gaat je erg goed af, zoals ik al zei bij de andere schortjes.
    Ja in het echt is nog meer super mooi! Hangt dan ook al te pronken.
    Wat ontzettend lief van je.
    Wat geniet ik van deze super momenten!
    Nogmaals dankjewel, ik heb je ook een mailtje gestuurd.
    Liefs Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, Chantal,

    Dit is echt prachtig. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve, lieve Chantal

    Ik zie dat je het hele DT super hebt verrast, ook ik mocht één van deze beaty's ontvangen en heb je een giga lange mail gestuurd!!!!
    We dachten al die Chantal voert iets in haar schild, whaha Nogmaals een dikke pakkerd voor je prachtige kado!!!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooie schotjes heb je weer gemaakt.
    Zo leuk zoals jij iedere keer weer weet te verrassen ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What delightful designs, shaped cards and details.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OH ook deze zijn weer super leuk Chantal! Ik ben nog steeds aan het rondkijken voor een workshop Mixed media bij mij in de buurt zou ik ook nog wel graag willen. Maar jij hebt het al helemaal onder de knie.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig gemaakt Chantal,
    ik lees hier boven dat de dames die de schortjes ontvangen hebben er superblij mee zijn, dan heb je echt eer van je werk, helemaal TOP,
    groetjes,'
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk om te maken
    reuzeleuk om zoiets prachtigs te ontvangen
    en dan vast weer leuk voor jou om hun blije reacties te mogen lezen !
    Ik vind ze supermooi !
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat heb je prachtig gemaakt zeg!! Super om zoiets weg te geven!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Chantal, wat heb je weer schitterende schortjes gemaakt en daarbij ook nog voor iedere ontvanger een persoonlijke noot!! Chapeau hoor.
    Lieve groet, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Chantal,
    wat heb je dit weer ontzettend leuk gemaakt! Stel dat het in je brievenbus valt. Dat zal een verrassing geweest zijn! Je hebt het met zoveel zorg gemaakt. Dat zie je meteen. En ik lees dat je het heel DT hebt verrast. Zo lief van je om dat te doen! En ze zijn er allemaal heel erg blij mee! Geen wonder het zijn schitterende creaties!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo'n prachtige schortjes! Erg mooi en stijlvol met de bloementoef.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super mixed media schortjes weer Chantal, en wat een bloemen pracht ook.
    Succes ook maar weer bij Marianne Design Kreadivas :)
    Fijne dag!
    Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk schort!
    Mooi gemaakt.
    Ben maar gelijk volger geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een ontzettend leuke creatie Chantal, prachtige pastelkleuren en wat lief dat je ze weggeeft,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Chantal,

    Wat een geweldig mooie schortjes heb je gemaakt.Mooie kleuren en superleuke details, zoals het kleine kammetje en het boedha hoofdje.Prachtige bloementoefjes.Jammer dat ik niet in het team zit :)

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige shortje. Met prachtige details.☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooooh Chantal, ik zit hier een beetje te stuiteren op mijn stoel. Wat zijn ze mooi, lief, super, geweldig, fantastisch, etc...De vorige schortjes had ik gemist maar daar geldt hetzelfde voor..I'm in love...kwiel, kwiel..
    Wat ben je toch een creatief talent...wauw..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Chantal
    Hier spuit elf LOL, ik was gisteren ook zo verrast door het beeldschone cadeautje dat door de brievenbus viel en je blijft ernaar kijken want het is echt zozo mooi, heel erg bedankt nogmaals en een hele dikke knuffel voor jou.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw! We hebben hier gewoon te maken met een heus nieuw Mixed Media talent! Ik vind je schortjes echt fantastisch Chantal! Prachtig de zachte tinten, vele details en bloemenpracht. En zo lief dat je ze speciaal hebt gemaakt voor je DT maatjes. Ik ben nu al weer heel erg nieuwsgierig naar je volgende projecten!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige schortjes heb je gemaakt heel mooi die zachte kleuren gebruik.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Chantal,
    Geweldig mooi ......zijn je schortjes
    je zou er blijven naar kijken een streling voor het oog al die mooie spulletjes en kleurtjes
    je hebt je hobbymaatjes echt verwend hoor !!
    het zijn echte top creaties
    hele fijne avond en liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel erg mooi zijn je schortjes
    Leuk om zo'n cadeau te krijgen.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke schortjes zijn het Chantal.
    Ja inderdaad met deze techniek kun je alle kanten op....lekker kliederen hihi
    prachtig gedaan in deze zachte tinten.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Erg leuk gemaakt die schortjes. De kleuren zijn erg mooi gedaan.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw prachtig !!!! Een geweldig idee om schortjes te maken ....
    Ze zijn echt fantastisch !!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een geweldige schortjes,daar zullen de ontvangers erg blij mee zijn. Prachtig hoe jij zoveel mooie details op een creatie maakt en het helemaal niet druk overkomt! Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Fantstisch mooie schortjes heb je gemaakt Chantal - wat supermooi gedaan - echt schitterend!!!!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hi Chantal another gorgeous masterpiece, thank you so much!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!