woensdag 9 september 2015

Pas getrouwd!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volger Nicolette! Ik vind het ontzettend leuk dat je mij wil volgen en ik hoop dat ik jou kan inspireren met mijn creaties :)

Vandaag start er een nieuwe challenge op het Scr@p Cards Challenge Blog! Challenge #77 luidt: Een trouw/ of jubileum kaart/creatie Super leuke challenge toch ladies ☺ ?

Mijn DT maatjes hebben weer prachtige voorbeelden voor jullie gemaakt. Ik heb het bruidspaar ingekleurd met mijn Promarkers. Ik heb het geheel in 3D gemaakt dus de paarden ook aan beide kanten. 

Door het slechte weer zijn de foto's niet zo mooi. Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Patroon Workshop koets
Paperbloc Nanny Memories PK9122 
en Vintage Romance PK9104 (binnenkant koets)
Kraft papier PK9114
Paarden CR1297 
Bladeren COL1394
Roze glitterparels JU0937
Don en Daisy DDS3303
Stempel EC0138
Roze rozen RB2204
Gele rozen RB2217
Overige bloemen Ribbon Girl
Mulberry paper RB2224
Zilveren Scrapper’s rope Ribbon Girl
Papicolor hagelwit
Glitterlijm Stickles Diamond

Met deze koets doe ik mee aan de challenges bij:
MD Divas challenge: anything goes (Dit is mijn vierde inzending);
MD Kreadivas challenge: #13 Anything goes with Marianne Design + Option holidays (Dit is mijn vierde inzending).

Onze sponsor Hobbyshop Agnes heeft een prachtige prijs beschikbaar gesteld voor deze challenge! Doen jullie gezellig mee?

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn koets vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

41 opmerkingen:

  1. Wat een kei-leuke en gezellige trouwkaart Chantal. En zo leuk met Don & Daisy als bruidspaar. Echt zo ontzettend mooi.
    De paarden staan nog niet op mijn verlanglijst maar dat betekend niet dat ik jou patroon niet ook eens kan proberen te maken. Ik vind 'm schitterend :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SCHITTEREND!!! Het lijkt zo écht allemaal...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een blikvanger Chantal. Deze springt er echt uit. Superleuk gedaan. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal,
    de foto's vind ik wel goed gelukt hoor!
    Prachtig is je koets, geweldig om te zien, zoveel mooie details.
    De bloemen zijn prachtig, het bruidspaar is super mooi van kleur.
    Prachtig bedacht!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet te geloven wat je nu toch weer hebt gemaakt Chantal, echt ALLES er op en aan is wel zoooo beeldig. Ik vraag me af hoe lang je hier wel niet mee bezig bent, lijkt me een heel precies priegelwerkje maar oooooh wat is het mooi!..hoezo de Gouden Koets voor miljoenen opknappen, ze kunnen beter jou vragen *lol*!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal, wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt, echt super schitterend geweldig fenominaal............. Meer kan ik ff niet verzinnen!!
    Maar ik wil wel zeggen...je bent een knutselkampioen!!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Chantal eine tolle Kutsche ,sieht grandios aus !
    Liebe Grüße deine Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Chantal,

    Wat een pronkstuk weer.Het bruidspaar is mooi ingekleurd en fantastisch hoe je de paarden hebt afgewerkt.Super leuke bloemetjes op de koets.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Chantal,
    wat is je creatie geweldig mooi ...........schitterend gedaan!!
    mijn complimenten hoor !!
    ook ben ik jou blog gaan volgen
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende creatie is het geworden zo mooi hoe je de koets hebt versierd en de paarden met hun glinsterende tuigjes echt supermooi gedaan.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal,
    wat heb je een schitterende koets gemaakt, alles klopt en ook de paarden zijn geweldig..je bruidspaartje is schattig, wat MOOI..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend!!!!! Wat een mooie creatie heb je gemaakt Chantal - zo fantastisch mooi en zo geweldig mooi gedaan - wat een pronkstuk!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal, wat gaaf dat je voor deze challenge zo'n mooie bruidskoets hebt gemaakt. Het is een plaatje en heel romantisch met Don & Daisy erop . Toppie hoor....en lukt het breien al ;)
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie koets heb je gemaakt. Echt super !!!!
    Mooi ingekleurd hoor.
    Net als Miranda, ben ik ook erg nieuwsgierig of je al aan het breien bent geslagen......
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super gaaf geworden Chantal..echt een toppertje.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. How awesome you made this work, I love it!!!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een beautie weer!
    Je zou die zo bovenop een bruidstaart kunnen zetten, zo'n pronkstuk!
    lieve groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha Chantal,
    ik zag hem natuurlijk al bij Scrapcards en ik vind het weer een super creatie. Wat enig die Don en Daisy. En alles is weer zo mooi afgewerkt. De bloemen op de koets zijn helemaal mooi!
    Ik vind het erg leuk om Gastdesigner te zijn.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie stukje werk laat je hier zien. mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer helemaal super Chantal!
    Ontzettend mooi gemaakt :D een dikke 10+
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldig leuke creatie!! Vind de bloementoef zo mooi!
    Geniet van het zonnetje vandaag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik had hem al gezien, maar Chantal wat heb je weer een super mooie creatie gemaakt! Petje af hoor! Alles is weer perfect afgewerkt en past uitstekend bij elkaar!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wauw wauw!! Supermooi Chantal!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super de supergaaf is jouw creatie Chantal!!! Een echte koets met paarden ervoor! Don & Daisy treffen het met jou ;-)
    Ook gezellig dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Weer een super fantastische creatie, wat een werk zal daar in zitten. Al die details, echt prachtig.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Chantal
    Je bruidskoets is zo gaaf en romantisch en tot in detail uitgewerkt, je hebt echt overal aan gedacht en verrast ons steeds weer.
    Wat zal je volgende creatie zijn???
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. De koets is schitterend gedaan. Wat een werk zul je hier mee gehad hebben.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw Chantal, dit is zo'n ontzettend gave koets die je gemaakt hebt. Don & Daisy zijn helemaal in love!!
    Op naar het stadhuis om in de echt verbonden te worden ;-)
    Fijne zondag toegewenst!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. a fabulous wedding creation with Don and Daisy, and love the house and carriage! thank you for sharing with Marianne Design Divas.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw....wat een super mooi kunstwerk! Echt zo ontzettend gaaf gedaan zeg! Dit moet echt een mega klus zijn geweest met heel veel gepriegel....zo super knap!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi,

    Wauw, supermooie creaties. Kei tof.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow zeg, wat een schitterende creatie! De romantiek & liefde spat ervan af! :) Heel knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat heb je dit weer gaaf gemaakt ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Chantal
    Wat heb je dit prachtig gemaakt, wat een liefde hier op je blog, ik vind je creatie schitterend.
    Ik ga je nu gelijk maar eens volgen hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooie koets met paarden heb je gemaakt, kunstig hoor, een prachtig geheel, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hij is weer helemaal super fantastisch geweldig Chantal!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Chantal,
    Heb ik toch helemaal je kaart niet gezien....sorry....maar wat heb je dat schitterend gedaan zeg! Daar zitten vele uurtjes werk in denk ik....hij is supergaaf! Wij hebben vorige week een aantal dagen gewandeld....dus vandaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Absolutely fabulous and what a keepsake you have created Chantal.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oohh Chantal...Wat prachtig zeg.
    Een echte trouwkoets.
    Super.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een prachtig werkstuk. Echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!