dinsdag 1 september 2015

Op een grote paddenstoel ...

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.
Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers Francisca, Plony, Renate en Vicky! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen en ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties :)

Het is de eerste van de maand. Vandaag mag ik mijn bijdrage laten zien als gastdesigner van Papier Plezier! 
- Thema: herfst. 
- Patroon: paddenstoel. 
- Collectable(s): egel(s) en/of vosje(s). 

De egels zijn het dak aan het schoonmaken maar zij zijn niet zo aardig voor het vosje! Het arme vosje heeft alle bladeren over zich heen gekregen! Ik heb ook mijn zelfbedachte speentje weer verwerkt :) Dit is mijn resultaat:

Enkele details (klik op de foto's om hen te vergroten):

Gebruikte materialen:

Patroon paddenstoel The collection #31
Paperbloc Eline's Winter Pastels, 
Eline's Woodland Christmas PB7044 
en Rustic Wood PK9124
Vos COL1355
Egeltjes COL1368
Bezem LR0374
Kleine bladeren CR1336
Gras LR0360
Linker vogeltje LR0204
Rechter vogeltje LR0205
Takjes LR0256
Eikeltje en eikenbladeren LR0373
Kraft papier PK9114
Wit handgeschept papier RB2219 (hals paddenstoel)
'Vrolijke groetjes' EC0147
Groene en rode glitter plakparels JU0954
Touw JU0949
Wit scrappers rope Karen Foster Design
Papicolor hagelwit, anjerwit, zilvergrijs, 
muisgrijs, metallic, mocca, nootbruin en lente groen
Overige kleuren cardstock Action

Met deze kaart doe ik mee aan de challenges bij:
- MD Kreadivas challenge: #13 Anything goes with Marianne Design + Option holidays (Dit is mijn tweede inzending);
- MD Divas challenge: anything goes (Dit is mijn tweede inzending);
- KIC challenge #67: Alles mag met bling bling (glitterplakparels verwerkt);
- De Egel challenge #9: Three of a kind (drie egels verwerkt).

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn uitwerking van de paddenstoel vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

Nemen jullie ook een kijkje bij Mandy en Marleens paddenstoelen?
Sneak peak Mandy:  Sneak peak Marleen:
 

46 opmerkingen:

  1. Wow, helemaal te gek!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chantal dat ziet er fantastisch uit zeg, gezellig herfst project.
    Je komt gewoon ogen te kort!
    Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PS Te gek dat je nogmaals meedoet bij Marianne Design Kreadivas en Marianne Design Divas ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chantal hoe krijg je het toch voor elkaar om die egels zo ondeugend te krijgen? Volgens mij zijn ze normaal gesproken heel erg lief hoor .....
    Dit brengt weer een glimlach op mijn gezicht, een hele brede !!!!
    Leuk dat ik je afgelopen zaterdag weer heb ontmoet, echt voor herhaling vatbaar.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat heb jij een rijke fantasie en nu gaat die nieuwe challenge nog niet verder, jammer eigenlijk, je kaart is geweldig, hier is zoveel leuks op te zien, super! Eline`s mallen past precies bij jou, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahaha...hij is geweldig Chantal!
    Wat een leuk tafereeltje heb je ervan gemaakt.

    Maar eh..ik las bij Mandy en Marleen dat de diertjes winterslaap gaan houden. Misschien dat de egeltjes bij jou daarom niet zo vriendelijk zijn voor het vosje ;-)
    Hij is echt schitterend leuk!


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is helemaal fantastisch geworden Chantal!!! Echt zo gaaf... en echt helemaal 'Chantal', haha. Alles is weer even mooi, alle kleuren, de details en je hebt ook weer overal over nagedacht. Zo knap!!
    Echt geweldig leuk zoals het baby-egeltjes uit het raampje kijkt, de giegelende egeltjes bovenop, de kleine vogeltjes en het vosje dat lekker speelt in een berg met blaadjes!
    Helemaal super!!!
    Bedankt voor je super-geweldig-fantastische bijdrage als gastdesigner Chantal :D
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig wat heb je er een vrolijke paddestoel van gemaakt.
    Heerlijk dat vosje tussen al die bladeren.
    Mijn herfstkaart had ik al onder je vorige " sneak-peak" blogbericht gezet, maar hier alsnog een keer. http://lindatimpers.blogspot.nl/2015/08/een-vos-in-het-bos.html

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende creatie heb je gemaakt Chantal - fantastisch mooi en helemaal gaaf en te gek - een dikke WAUWWWWWW!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Chantal, dit overtreft niemand je. Jeetje meid wat kan je toch prachtige creaties tevoorschijn toveren. Geweldig!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je met onze challenge van KIC meedoet. Veel succes, maar het zou zomaar kunnen dat je een winnaar bent !!!
      xx Wilma

      Verwijderen
  11. Super leuk, Chantal! En wat zijn die stekels van de egels mooi. Zelfs een baby egel. En dat vosje onder de bladeren, enig!
    Groetjes, Mariama.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is ook zo super! wat geweldig dat kleine verhaaltje dat erin zit, grappig!
    echt mooi gedaan.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wooooow Chantal wat een schitterend herfsttafereeltje...prachtig al die diertjes in het paddestoelenhuisje....heel KNAP gedaan!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf zeg, wat leuk om naar te kijken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je meedoet met de uitdaging Three of kind van de Egel. Groetjes, Nelleke

      Verwijderen
  15. Geweldig Chantal! Dit is toch echt super mooi gemaakt! Leuk zeg dat je gastdesigner mocht zijn voor papier plezier! Je maakt ook altijd van die spektakelstukken, ik vind dat altijd zo knap! Petje af hoor!!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele grote WOUW Chantal! Alles weer zo ondeugend en ontzettend vrolijk en tot in de details afgewerkt! De stiksteekjes om de stippen en de egels hebben prachtige stekels! Zeeeeeeer knap gedaan!!! Er zit zoveel moois op, ik blijf maar kijken, hihi Een super inspirerend voorbeeld als gast DT voor papier plezier! Je kan heel trots zijn op dit kunstwerk!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Chantal,
    prachtig en je verhaaltje is ook weer zo leuk, de egeltjes zijn echte boefjes en och dat arme vosje..een échte Chantal creatie!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Chantal,
    wauw, wat geweldig mooi!!!!!! Leuk bedacht met een grappig verhaal, arm vosje. Je raakt niet uitgekeken, hoe leuk en grappig je dit bedacht heb! Toppie hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Chantal,

    Wauw wat een supermooi creatie, Kei mooI, Leuk dat je meedoet met onze challenge bij KIC en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Grappig tafereeltje! Prachtige creatie, Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow wat een prachtige creatie !!!! Heel leuk gemaakt met al die diertjes
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super gaaf gedaan Chantal, goed bezig...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ooh....Chantal wat heb je dat GAAF gedaan! Een prachtige paddenstoel heb je gemaakt. Alle details zijn keurig bij elkaar gezocht en je hebt er een prachtig geheel van gemaakt.....een echt herfstkaartje! Je kunt er naar blijven kijken en telkens zie je weer wat anders....gaaf hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schattig!!!! Die egeltjes op het dak van de paddestoel hebben wel lol met z'n tweetjes al vind ik het wel sneu voor het vosje. Je hebt er een supermooie creatie van gemaakt!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

  25. Wat een te gekke paddenstoel zeg, wowww, heel erg gaaf gemaakt,
    en ja hoor 3 egeltjes hihi ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "3 of a kind" Challenge !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een leukerd weer Chantal! Zo grappig met de egeltjes die roet in het eten (lees: blaadjes in het rond) komen strooien...Je zou echt medelijden krijgen met het vosje, maar die ziet er wel hemels leuk uit met al die blaadjes!
    Mooi gedaan met de stippellijntjes op de paddestoelenhoed en de egelprikkers!
    Ik was ook blij om je te zien zaterdag, had gehoopt jullie op de beurs dan nog tegen te komen, zouden vast nog heel gezellig kunnen babbelen hebben, maar heb jullie dan niet meer gezien! We moeten zeker nog eens afspreken!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow wat een supermooie creatie heb je ervan gemaakt Chantal! zo leuk hoe je het vosje onder de blaadjes hebt gezet wat zeg ik ...alles is gewoon leuk!! Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Chantal, wat heb je dit weer supergaaf gemaakt. En dat verhaaltje erbij...wat een ondeugende egeltjes..hihi en dan zit dat vosje zo beteuterd te kijken onder al die bladeren...Ik blijf kijken meis, ik ben er helemaal verliefd op.
    Gaaf dat je met deze creatie meedoet aan de september-challenge van de Egel. Ik vond het superleuk om je zaterdag gesproken te hebben en wie weet ..wordt vervolgd?
    Lieve groetjes Miranda (dt-de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Chantal,

    Het is een prachtig tafereeltje.Mooi hoe je de blaadjes hebt verwerkt.Het vosje en het egeltje met speentje zijn zo leuk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een enige creatie Chantal!! Super!

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jeetje, wat leuk! Je ziet het vosje ook echt balen dat hij alle bladeren op zijn koppie krijgt, haha. En wat een gave details, je blijft kijken, zoveel te zien!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hihi, wat een deugnieten zijn die egeltjes toch. Ik hoop maar dat ze zich rustig houden tijdens de winterslaap ;-)
    Je hebt een prachtige bijdrage als gastdesigner geleverd. Ik hoop dat Marleen & Mandy na hun "winterslaap" weer inspiratie hebben opgedaan voor een nieuwe papier plezier!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Supersss dat je meedoet met onze '3 dezelfde' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoe kan ik dit nu gemist hebben??????? Chantal je hebt jezelf weer helemaal overtroffen, zooo leuk die paddestoel en al die enige -ondeugende- egeltjes. Slecht voorbeeld voor baby-egel om het vosje zo te plagen hihi!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hier word ik even stil van. Zo`n leuke kaart met een knipoog. De dieren komen bij jou tot leven en alles klopt....de kleurtjes van de bladeren, vogel. Kortom werkelijk waar een plaatje.
    Mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. HoiChantal ik had deze Geweldige creatie ook bijna gemist. Maar wat weer crea met al die beestjes op en rond de mooie paddestoel. heel erg mooi gemaakt. De egeltjes zijn inderdaad erg mooi. Wat fijn dat je gd mocht zijn. Je maakt het zeker waar. Complimenten voor deze creatie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hij is super leuk! Daar ben je wel even mee bezig geweest!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  38. En kijk ze een lol hebben die ondeugende egels!!!!
    Geweldige creatie met een mooi verhaal.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw Chantal wat is dit gaaf, ik blijf ernaar kijken want er is zoveel te zien en dan die leuke ondeugende egeltjes....wat zijn ze grappig, echt een geweldige creatie meis.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Totally fabulous!
    Thanks for playing along with us at Kreadiva´s and good luck,
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Fabelhaft! Bestes Futter für die Bastelaugen,die vielen niedlichen details begeistern mich!
    Liebe Grüße deine Gudsrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  42. OMG! I LOVE it!!! So many details. Thanks for joining MD Kreadivas.

    Hugs,
    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Heel veel leuke details Chantal super mooie paddestoel🍄

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!