donderdag 13 augustus 2015

Workshop voor MD

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers Antoinette en Marianne! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen en ik hoop dat ik jullie kan inspireren :)

Vandaag wil ik een workshop met jullie delen die ik mocht maken voor Marianne Design (MD). Deze workshop en het patroon kunnen jullie downloaden onder het kopje: gebruikte materialen

Ik heb de workshop en het patroon met heel veel plezier gemaakt :) Ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden om te maken en dat ik het eindresultaat mag zien :)





Gebruikte materialen:

Paperbloc Shabby Chic PK9121
 en Eline's Flowerz PB7032
Paarden CR1297 
Swirls LR0271 
Uiltjes COL1357
Roze glitter parels JU0937
Papicolor hagelwit, anjerwit en mocca
Zilverkarton uit eigen collectie
Scrapper’s rope Karen Foster Design

Bedankjes en inspiratiebron
Ik wil Antoinette van MD ontzettend bedanken voor de professionele uitwerking van mijn patroon op de computer! Ik had namelijk een handgetekend patroon ingescand en gemaild naar mevrouw Perlot ter illustratie. Ik wil Marianne Perlot en haar team ontzettend bedanken dat ik deze workshop en dit patroon voor MD heb mogen maken en deze te downloaden is op de website van MD!

Neem voor meer koets inspiratie eens een kijkje op het blog van Thea Wildeman. Thea heeft veel prachtige koetsen gemaakt en is ook mijn inspiratiebron geweest voor dit patroon! 

Inspiratie?
Misschien herinneren jullie de koets die ik in april maakte met het patroon dat je aan kon vragen op de club De Schatkist? Klik hier voor deze post en de materialen. Het dak, het draagvlak tussen de paarden en de paarden had ik zelf gemaakt en horen niet bij dit patroon. Dit werd mijn resultaat:
Het idee voor een koetspatroon is niet nieuw!

30 opmerkingen:

  1. Complimenten, gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WHOOP WHOOP er komt geen eind aan hihi! Dikke proficiat meis, dit is ook te leuk bedacht en gemaakt! Ik moet altijd aan het liedje "de koningin van Lombardije denken", ken je dat of ben ik nu echt de dame op leeftijd en jij piepjong???

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Chantal, wat een mooie koets is dit geworden, een heel mooi geheel, super, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG Chantal! Its toooooooo cute and fabulous!!!!!! Love the design, color conception and end result is just fantastic, totally love it:)
    Hats off to your creativity!
    Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh....wat heb je dat leuk gedaan Chantal....PRACHTIG!
    Alles zo netjes gemaakt en afgewerkt......een dikke TIEN hoor!
    het ziet er geweldig leuk uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dik verdiend Chantal!!! Wat zul je ongelooflijk trots zijn, en terecht!!!
    Geweldig hoe jou hand getekend patroontje,dit mooie patroon is geworden! En je koets is nog mooier als de vorige, met sierlijke Swirls, maar daar zat weer een mooi rozen kantje aan! Hoe dan ook je hebt vast bloggers geïnspireerd met je patroon en wie weet mij ook wel??? Top meis, geniet van dit alles!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende koets Chantal ....Daar mag je best trots op zijn ,heel mooi gemaakt en afgewerkt SUPER!!!
    Denk dat je hier veel mensen mee hebt geinspireerd...
    Ook nog bedankt voor je lieve berichtjes die je altijd bij mijn kaarten achter laat ,vind het heel leuk om ze te lezen
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh waaaauw!! Volgens mij heb jij met de vallende sterren van gisteren avond een hele mooie wens gedaan en hij is nog uitgekomen ook!! Ik vind je koets werkelijk SUPERGEWELDIGFANTASTISCHE!! Ik ga hem zeker te weten maken! Want laten wij nou net bruiloften in het najaar hebben! Oh Chantal ik ben zo enthousiast :) sorry hihi. Maar wees er maar heel erg trots op! Ontzettend knap dat je deze koets geheel zelf ontworpen hebt!! En nog in opdracht van Marianne notabene! Een dikke vette 10 voor jou!

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute creation, Chantal. Love how the owl siting at the window.
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend geworden Chantal en leuk dat je een uitnodiging hebt gehad van Marianne Perlot om hem in een workshop te verwerken.
    Ziet er heel mooi uit, mijn complimenten.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Onwijs gaaf Chantal, super leuk dat je dit project mocht doen voor MD.
    En terecht, je maakt mooie creaties. Ook al is dit een bestaand patroon, JIJ maak er wat mee. En wat, wauw zo mooi! Ik doe het je niet na!
    En wees trots Chantal, je verdiend het!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend mooi gemaakt Chantal en wat gaaf dat je dit project mocht maken voor MD. Je uitwerking ziet er tiptop uit...helemaal top met die zilverkleurige versieringen e.d.. Echt genieten dit..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Chantal !!! Wat ontzettend gaaf. Ik gun je dit zo van harte en je verdiend het ......
    Je koets is echt super.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige creatie Chantal .
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Chantal,

    Prachtige koets,Chantal. superleuk gedaan met de paarden.Grappig met de bruid en bruidegom. Heel mooi afgewerkt met de bloemen, swirls en het roze kant.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat heb je een schitterende koets met paarden gemaakt en wat is het een prachtig patroon geworden, zo mooi uitgewerkt door Antoinette.
    Je mag supertrots zijn op je gave creatie,
    groetjes,
    ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Chantal, wauw wat een prachtige koets en superleuk dat je dit via MD mag delen. Een hele eer, dik verdiend!
    lieve groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Chantal wat een geweldig leuke creatie en wat supermooi gemaakt een hele eer dat dit voor MD hebt mogen doen. Superleuk voor je! groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Woooow Chantal wat een gave koets is dat ...met zoveel leuke details erop ....GEWELDIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowwwww, wat een prachtig kunstwerk heb je ervan gemaakt. Echt heeeeel erg gaaf gemaakt Chantal. Hele mooie details heb je erop verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Absolutely fabulous Chantal.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Sapperdeflap, wat lees ik nu voor gaafs Chantal...
    Van harte gefeliciteerd met deze eer en je laat ons een prachtig pronkstuk zien.
    Ik ga de link in iedergeval opslaan ;-)

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Chantal
    Wat gaaf dat je dit voor Marianne mocht maken en ik zou je nu wel eens in het echie willen zien stralen hihihi.
    Je koets is schitterend, echt een pronkstuk.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat geweldig leuk dat je dit mocht doen hij is super geworden!! Vind je uilenkoetsier helemaal leuk!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Erg leuk dat je een workshop mocht maken.
    Deze koets is ook weer erg mooi geworden.
    Je creaties zijn stuk voor stuk prachtig.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Chantal,
    Wat heb je een schitterende koets ontworpen super leuk en helemaal te gek dat je hem voor een workshop van Marianne mocht maken.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Chantal,
    ik had nog geen tijd om even bij jou een reactie achter te laten. Ik had alles uitvoerig bekeken in de nachtdienst en toen werd het meteen daarna heel druk en ben nergens meer langs geweest. Dus voor ik reageer op je sneak peak hier ook nog even. Ik denk dat mijn huisgenoten blij zouden moeten zijn dat ik in de nachtdienst jouw koets bekeek, want ik heb de hele tijd met open mond zitten kijken. Wat een schitterende creatie. Al de details, de pareltjes, de leidsels, de aankleding van de uiltjes en de mooie binnenkant. Het is allemaal even mooi afgewerkt. En dan nog de eer dat Marianne je dat vroeg! Ontzettend leuk. Ik kan me indenken dat je een poosje hebt gezweefd....
    Leuk dat je Turks spreekt, ben je Turks of heb je je roots daar? Willemijn wil er in het najaar weer heen!
    Nu ga ik je bericht lezen van de sneak peak! Doei doei,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super gaaf is je koets geworden...erg vrolijk.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jemig Chantal, hoe krijg je het verzonnen! Geweldig.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!