zaterdag 15 augustus 2015

Sneak peak Papier Plezier

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Toen ik de vraag kreeg of ik de spits af wilde bijten als gastdesigner vond ik dat waanzinnig leuk! Ik doe graag mee met Papier Plezier en sla geen kans over om de diertjes uit de kast te trekken :)

Het thema voor de maand september is herfst. Het patroon is de paddenstoel van Marleen. De Collectables zijn egel(s) en/of vosje(s).

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ZO lastig vind om enkel een 'stukje' te laten zien van wat ik heb gemaakt .... Ik wil het jullie meteen laten zien maar dat is tegen de regels van Papier Plezier, dus dat doe ik maar niet ;) Mijn sneak peak:
Wat denken jullie dat ik heb gemaakt? Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

Nemen jullie ook een kijkje bij Mandy en Marleens blog?

26 opmerkingen:

  1. Hey Chantal,
    Natuurlijk kom ik gelijk even bij jou kijken... onze allereerste gastdesigner!! Je maakt met gelijk ontzettend-enorm-gigantisch nieuwsgierig naar jou werkstuk.
    Ik zie volgens mijn twee egeltjes, wat blaadjes en een stukje hark maar verder maak je het wel heel spannend met deze sneak-peak. Super gedaan!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat jij het spits af mag bijten als gastdesigner .....
    Ik ben reuze nieuwsgierig naar je creatie, maar het komt vast wel goed (jou kennende).
    Het is jammer dat je niet in de buurt woont ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal,
    als ik al jouw creaties zie denk ik dat Marleen en Mandy geen betere 1e gastdesigner hadden kunnen kiezen. Ten eerst natuurlijk omdat je zelf een aardig aantal van die diertjes hebt, maar ook omdat je er steeds weer van die leuke kaarten en creaties van maakt.
    Ik ben benieuwd naar wat jullie alle drie laten zien straks. Het ziet er veelbelovend uit. En ik zou hetzelfde hebben: graag laten zien wat je gemaakt hebt....en nu moet je nog 2 weken wachten..Wil je mij je e-mail adres sturen. Ik kan die van jou niet vinden op je blog.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je gekozen bent als gastdesigner voor PapierPlezier! Ben erg benieuwd naar je complete creatie!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o, wat super spannend, het lijkt wel of er diertjes boven op de paddenstoel zitten! Leuk dat je mee doet met papier plezier ;)
    Ik kom zeker naar je gehele creatie kijken als het zo ver is!
    Groetjes, Mariama (moeder van Marleen.)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk voor je om gastdesigner te mogen zijn!
    je maakt er gelijk een spannend iets van......het zal vast en zeker een fris herfstkaartje zijn geworden met mooie diertjes erop....egeltje misschien?
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat spannend, ben heel benieuwd wat je gemaakt hebt, leuk dat je de 1ste GD mocht zijn,
    fijn weekend,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is in ieder geval herfstig bij je, haha We wachten geduldig met je mee hoor Chantal en kom zeker bij je langs tegen die tijd! En natuurlijk hebben ze jou gevraagd als 1ste gast designer! Jij weet met je diertjes zo enorm goed raad....papier plezier hè?! Fijn weekend meis,
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat maak je ons nieuwschierig het zal vast heel mooi zijn wat een eer dat jij de eerste gast designer mag zijn groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk 1ste gastdesigner!!! Wat het gaat worden ? Geen idee...
    Maar het gaat vast weer super zijn !!!
    Prettig weekend !!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh verdorie...ik word alleen maar nieuwsgieriger bij het zien van jullie sneak peak...en vooral die van jou Chantal. Gefeliciteerd dat jij als GD de spits afbijt...verdiend hoor...

    En gefeliciteerd met de mooie COL die je kadoo krijgt...ook weer zo mooi. Nou...ik ga even nakijken of ik het red mee te doen aan deze Papier Plezier van Mandy en Marleen..

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hoor dat je GD mag wezen en de keuze van Marleen en Mandy snap ik helemaal. Jouw creaties zien er altijd prachtig uit. Wat de kaart betreft denk ik dat het kaart met een 'knipoog' naar de herfstbladeren is. De egel houd zijn hand voor zijn ogen...teveel bladeren om weg te harken???

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Chantal,

    Leuk dat je gastdesigner mag zijn voor papier met plezier. Ja, haha het moet zogenaamd spannend zijn om alleen een klein stukje te tonen met een sneak peak. :) Ben benieuwd naar het vervolg.

    Een heel fijn weekend en een compliment voor je altijd trouwe reacties op mijn blog.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zie iets van een egeltje en een hark, je maakt me wel nieuwsgierig hoor!
    Super leuk dat je de spits af mag bijten als GDT!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Volgens mij een herfstkaartje Chantal...ik ben wel nieuwsgierig ernaar...


    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,

    Ziet er leuk uit. Ben benieuwd.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Chantal dat je eerste gast mag zijn, ben benieuwd naar je kaartje...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Congratulations Chantal on your guest designing can't wait to see what lovely design you have created.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd dat jij de eerste gastdesigner mag zijn. Ben erg nieuwsgierig naar je creatie
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn... Volgens mij is het een herfstige creatie met 'n egeltje.. Benieuwd! Liefs, Sarah,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. jullie maken ons weer erg nieuwsgierig hoor! wordt zo te zien een fantastisch mooi herfstkaartje ! Hoop om deze keer ook weer eens mee te doen, heb deze mallen, moet kunnen lukken, maar het werk start dinsdag ook weer...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Mandy, Marleen en Chantal, omdat ik designer of the month bij Marianne Design was, was ik al met zo iets bezig, dit gaat niet helemaal volgens jullie beschrijving, maar kijk maar even, http://roosje25.blogspot.nl/2015/08/designer-of-month-5.html#comment-form, jullie maken me wel nieuwsgierig naar jullie creaties, ik ben benieuwd, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. spannend hoor, kan helaas niet meedoen,want heb geen egel of vosje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het ziet er alvast veelbelovend uit met zo te zien schattige beestjes. Ben benieuwd naar je volledige creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat hebben jullie weer een leuk onderwerp gekozen voor jullie nieuwe papier-plezier creatie, ik heb geen idee wat je gemaakt hebt, dus ik ben heel nieuwsgierig. ;-)
    Ik doe deze keer ook gezellig mee, en heb ook een leuke herfstkaart gemaakt, kom maar gezellig even kijken ;-)
    http://lindatimpers.blogspot.nl/2015/08/een-vos-in-het-bos.html

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd! Ook dik verdiend je maakt ook zulke mooie creaties ben benieuwd wat je precies hebt gemaakt.
    Groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!