donderdag 27 augustus 2015

Have yourself a merry little christmas!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers Ilse, Marianne, Misseke en Sarah! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen en ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties :)

Vandaag wil ik jullie een bendi fold kerstkaart laten zien. De kerstman is alvast begonnen met de kerstboom optuigen ;) Dit is mijn resultaat:




Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Woodland Christmas PB7044 
en Don en Daisy PK9107
Kraft papier PK9114
Glitterpapier CA3104
Dennebomen LR0370
Kerstman COL1391
Rendier COL1369
Ster op de grote kerstboom COL1385
Andere sterren CR1280
Tekst COL1368
Blauwe glitter parels JU0938
Rode en groene glitter parels JU0954
Kerstbelletjes JUO0930
Papicolor Hagelwit, anjerwit, mocca en nootbruin
Overige kleuren cardstock Action
Doorzichtig rood lint Rayher
Goud en zilver glitterlijm Pipoos 
Goud karton uit eigen collectie

Met deze kerstkaart doe ik mee aan de challenges bij:
Craftyhazelnut's Christmas challenge: #243: use some gold;
- Christmas Cards Challenges cchallenge #38: Anything Goes.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

46 opmerkingen:

  1. Chapeau!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    PS: ik moet het elandje nodig uit de verpakking halen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt ...super mooi !!!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, heel erg mooi! Alles klopt gewoon, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind hem prachtig Chantal!!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje van een kaart. De vrolijkheid van springt van de kerstman af, maar wat wil je ook als je zo mag schitteren.
    Groetjes Hetty
    Nog 2 nachtjes slapen .....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje, wat een leuke kaart heb je gemaakt. Die vrolijke kerstman en gezellig opgetuigde boom zijn helemaal te gek.
    Wij zijn weer terug uit Roermond. Lekker geshopt. We zijn nog even binnen geweest bij Dolce en Gabana, maar ook heel hard weer uitgelopen. Geef mijn geld liever aan hobbyspulletjes uit....hahahaha.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Chantal,

    Wat een geweldige leuke kerstkaart. mooi model en super leuke indeling met de kerstbomen,eland en de kerstman.Leuk afgewerkt met de strikjes op de grote boom.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw dat is nog eens een kerstkaart !!!
    Prachtig !! Het rendier en de kerstman zijn zo lief ...
    En die details zijn super !!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een schitterende creatie.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal,
    Iedere keer als ik dit model zie vind ik hem zo leuk, heb hem zelf nog niet gemaakt! Je hebt er weer een gaaf tafereel van gemaakt met prachtig opgetuigde bomen met de kerst belletjes en de glitter steentjes! De collectables zijn natuurlijk weer enig! Een hele toffe kerst kaart Chantal een hele dikke 10!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In December is die arme man natuurlijk razend druk dus groot gelijk dat jij met zijn trouwe Rudolph (zooo leuk die belletjes in zijn gewei!) al is begonnen en het ziet er super knus uit...................krijg er bijna zin in Chantal!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat heb je een schitterende kerstkaart gemaakt in een mooi model,
    prachtige boom en de mallen weer erg mooi gebruikt, super gedaan,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt. Dit model blijft ook leuk en je kan er lekker veel op kwijt. Volgens mij kan jouw kerst al beginnen, met de opgetuigde kerstboom. Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kerst kaart heb je gemaakt. leuk die stansjes die je hebt gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gezellige kerstkaart en zo'n vriendelijke kerstman!
    Voor zo slaap lekker,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij hebt blijkbaar een voetje voor bij Santa dat hij bij jou de boom komt versieren, en dan nog zo bijzonder mooi! Ik hou niet van slingers in de kerstboom maar op je kaartje is het wel tof!
    leuk kaartmodelletje, staat ook nog op mijn to-do-lijstje. Ooit...
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow wat een super MD bendi kerstkaart! Fantastisch Chantal, vind de kerstman ook zo mooi hij staat op mijn wishlist. Fijn dat je meedoet bij Marianne Design Kreadivas en Marianne Design Divas, veel succes!
    Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Chantal,
    Supermooi vind ik hem,wat heb je hem prachtig opgebouwd,een genot om te kijken! Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow Chantal, jij weet wel hoe je binnen moet komen met zo'n mooie creatie.SCHITTEREND...en wat heb je alles mooi versiert. De belletjes wilde ik ook al gaan gebruiken bij mijn creatie voor deze challenge. Helaas heb ik nog niet alle spulletjes binnen en weet ook niet of k het wel red mee te doen bij hobbynu.

    Je zou in ieder geval een verdiende winnaar zijn!

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw Wauw Wauw Chantal! Wat een super gave creatie heb je gemaakt! Echt een toppertje! Zo mooi met de prachtig versierde kerstboom, de goedlachse kerstman en het schattige rendiertje!
    Knap werk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a lovely Christmas creation you made!
    greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow....wat een SCHITTERENDE kaart Chantal!
    Jij hebt je echt uitgeleefd op deze kaart....heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige kerstkaart Chantal. Hele mooie vorm en mooie kleuren en stansjes heb je gebruikt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een hele mooie kerstkaart.
    Leuk model!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow wat een leuke zeg .
    Knap werk .
    Groetjes,

    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Daar is weer veel aandacht en tijd aan besteed Chantal. Wat een mooie kaart, leuk model én gaaf opgebouwd. Die kerstboom zoals je die gedecoreerd hebt en de rest...meis ik kom niet uitgekeken. Zo'n kerstkaart kan niet vroeg genoeg op de deurmat vallen want daar wil je toch heel lang van genieten...?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 243 - you could also enter this into my CHNC challenge extra for August - I'd love to see it there too. x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat heb je weer een super creatie gemaakt Chantal. Zoveel leuke details en mooi verwerkt! Zo'n kaart wil iedereen wel ontvangen!
    lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Amai, wat een apart ontwerp. Ziet er schitterend uit! Knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig kaartje weer Chantal, super leuk...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel leuk is dit kerstkaartje Chantal...wat een mooie accentjes erop gemaakt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schitterende creatie, de kerstman is erg grappig.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kaart. Met mooie kleuren en detals. Alles past perfect bij elkaar. ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Absolutely fabulous Chantal.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw leuk Chantal, ik ben helemaal weg van het kerstmannetje
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  37. WOW Chantal!! Wat is die geweldig leuk!!
    Echt super mooi gemaakt, het is gewoon geen kaart meer maar een kunstwerkje.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een schitterende kerstkaart heb je ervan gemaakt Chantal - mooi modelletje heb je gebruikt en je hebt hem supermooi samengesteld - hij is helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een gave kaart is dst geworden zeg!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Chantal wat een geweldig kaartje is dit weer ... prachtig model en hele leuke spulletjes heb jij gebruikt ... een kanjer van een kaartje weer !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een mooie creatie.
    Hele mooie details.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ha die Chantalleke,
    wat heb je weer een enorm leuk kaart gemaakt! Ik zit hier vaak met open mond te kijken hoor, naar wat jij maakt. Het is ook geen wonder dat de volgers blijven komen. De kerstman is erg leuk! Je kunt het ook maar beter klaar hebben, die boom!
    EN je hebt het rendier weer van stal gehaald. Past er zo perfect bij.
    Ik heb nog steeds niet kunnen vinden wat ik bedoelde..nou ja, komt vanzelf, he?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Helemaal geweldig ook weer Chantal.
    Zo komen we goed in de kerstsfeer, wat we ook moeten...kerst kaarten maken, hihi. Nou ja moeten, leuk om te doen. Zeker als ik hier naar kijk....wauw super! Dat kerstmannetje heb ik ook laatst aangeschaft, zo leuk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wow Chantal, was für eine grandiose Karte ,die ist ein Traum und sehr inspirierend! Vielen Dank das du diese schöne Karte bei der Mariannne Kreadiva´s challenge zeigst ,wir freuen uns sehr darüber und wünsche dir viel Glück.
    Liebe Grüße deine Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een mooie kaart ziet er moeilijk uit die bendi fold .
    Verder wens ik jou en je gezin een zeer Gelukkig Nieuw jaar en een goede gezondheid toe .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!