woensdag 12 augustus 2015

B-day dress

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Het einde van de zomervakantie komt in zicht en dat betekent dat wij weer met een nieuwe challenge beginnen op het Scr@p Cards Challenge Blog! Challenge #76 luidt: Een vrouwelijke kaart of creatie met kant! Super leuke challenge toch ladies? 

Mijn blogdinnetje Anita was afgelopen maandag jarig en voor haar heb ik deze kaart gemaakt. Zij heeft hem inmiddels ontvangen. 

Mijn DT maatjes hebben weer prachtige voorbeelden voor jullie gemaakt. Komen jullie kijken? Ik heb onderaan de jurk en aan het decollet√© gedeelte een stukje kant bevestigd. Dit is mijn resultaat:


Gebruikte materialen:

Paperbloc Twinset en Pearls PK9110 (jurk) 
en Noir and blanc PK9103
Banner CR1299
Tekst EC0147
Bloem COL1323
Fotolijst LR0268
Borders CR1330
Tekst EC0147
Cardstock Action
Kant uit eigen collectie
Plakparels Action
Parellint Ribbon Girl
Wit scrappers rope Karen Foster Design
Zilverfolie tape uit eigen collectie

Onze nieuwe sponsor De Hobbykaart heeft een waanzinnig mooie prijs beschikbaar gesteld voor deze challenge! Doen jullie allemaal gezellig mee?

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

22 opmerkingen:

  1. Oh Chantal wat heb je een supergave kaart gemaakt.Zo leuk bedacht. Een plaatje om te zien. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooie kaart. De jurkjes zijn schattig. Het is een schilderijtje op zich.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart Chantal, ik hoorde het al van mijn zus, maar hij is echt gaaf!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een plaatje om te zien Chantal en super vrouwelijk!
    Je jurk is echt prachtig en wat mooi dat het al een bestemming heeft gekregen! Zwart met roze is een hele mooie combi en die borders vind ik prachtig!!! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card with such a delicate and adorable dress!!!
    Greets,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi kaartje, het kant onder aan de jurk en de parels zien er goed uit. Gefeliciteerd met je gast designer schap bij papier plezier.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal. Wat prachtig deze kaart super met deze mooie jurk!. die is vast in de smaakt gevallen bij Anita! Weer superleuk gemaakt. Top! Ik kan niet beloven dat ik mee doe.....Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een supermooie kaart Chantal. Hier zal Anita heel erg blij mee zijn geweest. Ik ga mijn best doen ook een creatie te maken maar ook ik kan niet met zekerheid beloven dat het me lukt.

    Lieve groet, Petra L

    Ps: gefeliciteerd met je GD bij Mandy & Marleen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart chantal ...leuk dat kantje onder aan de jurk mooie kleuren combi ...toppie!!
    Hoop dat ik tijd heb om mee te doen vind het een hele leuke challenge ...maar hier begint vrijdag de vakantie blijven wel thuis dus hoop af en toe nog even te kunnen freubelen
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige gala-jurk!!!
    Dank je wel voor al je lieve en lovende zeer uitgebreide reacties op mijn blog, telkens weer!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Chantal,
    heel mooi en vrouwelijk, schattig is het mooi kantje, toppie..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt Chantal
    Echt heel erg vrouwelijk !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een chique feestelijke jurk heb je ontworpen Chantal! Prachtig!
    lieve groetjes, Nancy
    (eindelijk weer eens wifi - na zowat 5 dagen zonder...Een ramp voor onze puberzoon, maar vond het zelf ook lastig om zolang zonder blogger te moeten...)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart Chantal,
    Een schattige jurk heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi Chantal!! Vind het een super sierlijke jurk! Een enorme vrouwelijke kaart van mooie kleuren, top idee.
    Dankjewel voor je lieve woorden op mijn blog.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart met die prachtige jurk. Zo mooi in detail afgewerkt! Top hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Chantal,

    Wat een prachtige kaart.Het jurkje is heel mooi afgewerkt met het kant en de pearls. Wat een bofferd is Anita om deze kaart te mogen ontvangen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Chantal
    Je kaartje is schitterend met die mooie zelfgemaakte jurk en de kleuren combinatie is zo mooi met het roze en zwart en hij is super vrouwelijk.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is die leuk!!! Mooie combinatie zo met het zwart!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heeeel vrouwelijk, wie wil er nu niet zo'n beeldige jurk???

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje !!! Echt chic!!!
    Mooie kleuren combinatie.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuke kaart en errug leuk die jurk!!
    Mooi gemaakt Chantal.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!