zondag 19 juli 2015

Wat een eer!!!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Ik kreeg net zo'n leuk mailtje van Mandy! Kijk nou een crea van mij in de nieuwe catalogus van MD!! Samen met prachtige voorbeelden van Mandy (De Hobbydroom) en Boukje! Hoe leuk is dat?!


Met deze crea (rechts bovenin) sta ik in de catalogus:

Hij zal eind augustus in de winkel liggen samen met de september collectie! Ik vind dit een waanzinnige eer :) En ik wil alle medewerkers van Marianne Design en mevrouw Perlot hier ook heel hartelijk voor bedanken!

Op het moment zien jullie geen grapjes van mij, maar .... dat komt door de warmte ;) Daarom ben ik aan het kleuren.

Binnenkort zullen jullie weer veel diertjes en MD producten gaan zien, want de diertjes hebben mij al verteld dat zij zich verwaarloosd voelen hihi :p

42 opmerkingen:

  1. Wat super stoer. Het is ook een erg leuk canvas.
    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Chantal, dat is idd een hele eer. Het is dan ook wel een prachtige kaart hoor, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend gaaf voor je Chantal....wauw....wat een eer zeg!
    Het is dan ook een prachtig kaartje.....net als je kaartje van gisteren....ook heel erg leuk!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal,
    gefeliciteerd en wat een eer, super om je kaartje gepubliceerd te zien.
    ik miste je diertjes ook al..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat zeg, wat leuk voor je! Ik kijk alvast uit naar je nieuwe diertjes creaties. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is verdiend, het kaartje is ook zo leuk. Vooral dat de baby`s op de dieren zitten. Top en proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Chantal, het is ook een prachtige creatie, veel succes gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOOPWOOP HAPPY DANCE en GLIM GLIM van trots en terecht Chantal, dikke proficiat met je publicatie!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Chantal,

    Wat een leuke verrassing voor je. Het is dan ook een prachtige kaart.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een grote eer chantal ...mag je best trots op zijn. Is ook een hele leuke kaart !!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw , wat pronkt je kaart daar prachtig in de catalogus ! Proficiat !!!
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Chantal! Het is dik verdient hoor, je maakt schitterende kaartjes !!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw !!!!!! Wat super .... Echt een Chantal-kaart en dan zo'n ereplekje.
    Gefeliciteerd hoor
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je ere plekje in de MD Catalogus!
    Dik verdiend!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is super leuk voor je Chantal om met dit schitterende kaartje in de catalogus te komen..dik verdiend... ennnnn....gefeliciteerd ermee...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is zeker een eer! Superleuke kaart ook! Ik heb de hele set vlak voor de vakantie besteld en hij kwam vrijdags binnen, dus nog geen tijd gehad om ermee aan de slag te gaan.
    Ik kan me er nu al op verheugen, dat snap je.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig leuk Chantal dat Marianne jou mooie werkstuk in de catalogus heeft gezet!! Dik verdient hoor, hij is ook echt prachtig :D
    Kan niet wachten tot hij uitkomt, hihi.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd, een mooie bekroning op je werk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat een ontzettend grootte eer zeg! Hoe cool is dat! gefeliciteerd!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ontzettend leuk Chantal, het was ook een superleuke creatie vind ik. Meteen de hele oplage aanschaffen..LOL.. Geniet er van meis..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd Chantal maar het is dan ook een geweldig mooi kaartje ... en de diertjes zijn allemaal zo super mooi en lief ... ik ga er binnenkort ook mee aan de slag hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat gaaf Chantal en zeker een eer! Geweldig mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd Chantal, je verdiend het!! Zie er na uit de catalogus in handne te krijgrn..
    lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd Chantal, is zeker leuk als je erin staat. Daar mag je zeker trots op zijn.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat was ook wel een hele mooie van jou met heel die verzamelde collectables-bende!
    Superleuk dat dit in het team van MD dan ook gapprecieerd wordt en dat je een plekje krijgt in de catalogus! Die ga ik zeker kopen hoor!!!
    lieve groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd zeg! Het is ook echt een mooi project!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ohh, wat leuk!! Iets om trots op zijn!!
    Een fijne week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh leuk!! Hier mag je echt heel erg trots op zijn!!
    Ik kijk nu al uit naar de nieuwe catalogus!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Congratulations Chantal, how fun. This adorable baby design is too cute.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk Chantal om jou creatie in de catalogus te zien en zo dik verdiend! je creaties zijn gewoon supergaaf en kei-leuk. Ik zal 'm gisterenavond bij thuiskomst al op facebook (volgens mij op Eline's pagina) en kreeg al een big smile op mijn gezicht bij het zien van jou naam bij de creatie. Echt superdik verdiend. Top Chantal en gefeliciteerd :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super leuk Chantal en terecht, dik verdiend! Je maakt prachtige creaties en kaarten! Je canvas schilderijtje was een top afsluiter toen als maand designer, dat weet ik nog!
    Wie weet zien we vaker van jouw iets bij MD in bladen staan, zou ik niet raar van opkijken! Echt een hele leuke eer! Geniet ervan, om trots op te zijn.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Proficiat !!!! Maar wat een prachtige kaart ook weer ...
    Super leuk met al die diertjes !!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Chantal, ik zie nergens een mailadres dus doe het maar even zo. Dank voor je leuke reactie, we whoopen er wat af haha!! Ik wist niet in welke Doe het zou komen en heb zelf geen abonnement dus toen ik gisteren wat mailtjes kreeg heb ik maar snel de blogpost geplaatst!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  34. super in de nieuwe catalogus met je prachtige kaart!!
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een schattige kaart heb je gemaakt heel mooi.
    en wat leuk dat je met je kaart in de catalogus staat..

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat super joh!!
    Erg leuk dat je in het magazine staat.
    Je kaartje is super leuk.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat gaaf, Chantal. Ik geloof graag dat je super trots en blij bent. Hij is ook prachtig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Verdiend Chantal erg leuk...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Really awesome creation, I love all details about it!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Beetje late reactie, maar wat een leuk kaartje is het geworden. Je staat naast mijn orchideetjes. Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!