zaterdag 18 juli 2015

Veel liefs van mij ...

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volger Marja! Ik vind het ontzettend leuk dat je mij wil volgen en ik hoop dat ik jou kan inspireren :)

Vandaag een kaart voor iemand die heel slecht nieuws heeft gekregen over haar gezondheid. Ik heb er bewust voor gekozen om geen opkikker te maken, maar een kaart puur om te laten weten dat ik het heel erg vind voor haar. 

Ik heb Bestie met mijn Promarkers ingekleurd. Ik hoop dat de foto niet te overbelicht is. Ik heb deze buiten gemaakt. Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Bestie (digi) IMG303
Paperbloc Shabby Chic PK9121
Kraftpapier PK9114
Bloemen COL1323
Tekst EC0138
Blauwe plakparels JU0938
Lint uit eigen collectie

Met deze kaart doe ik mee bij de challenge van My Besties Dutch challenge: Alles mag met kraftpapier (Dit is mijn tweede inzending).

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

17 opmerkingen:

  1. Supermooi Chantal! Knap dat je het zo mooi kan inkleuren!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Het verhaal wat je bij het kaartje zet is niet zo leuk.
    maar ze zal het heel leuk vinden om zon kaart te krijgen.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen leuke aanleiding zo te lezen maar wel een dot van een kaart Chantal, zal de ontvangster heel goed doen!! Ik kom morgen met een "oproepje" voor een heel lieve, leuke en spontane meid die al jaren in gevecht is met haar gezondheid. Hoop dat er ondanks de vakantietijd mensen een kaartje willen sturen....pluk de dag en tel je zegeningen denk ik zo vaak als ik al die andere verhalen hoor!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal,
    lief om een kaartje te maken, het doet zo goed om te weten dat iemand met je meeleeft..Mooi ingekleurd, schattig zijn de bloemetjes,
    misschien is ie ietsje overbelicht..maar we kunnen het goed zien,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje is het geworden Chantal, leuk met de bestie en zeker een mooi kaartje om iemand te geven die niet zo'n goed nieuws heeft gehad.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal,
    opes dat is naar zo'n slecht bericht. Maar erg lief dat je deze kaart voor haar gemaakt heb.
    Weet als geen ander dat je dit goed doet, en weet dat er aan je gedacht wordt.
    Sterkte.
    De kaart is onwijs gaaf geworden. Gaat je ook goed af die Besties!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de kaart prachtig en degene die hem mag ontvangen, ondanks haar slechte gezondheid nieuws veel goed zal doen
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kaart is in ieder geval prachtig en zal vast wel wat pijn verzachten!
    Gr. Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal,
    dat zijn altijd van die nare dingen! En dan een toepasselijke kaart maken en sturen. Het is je prima gelukt denk ik. Dit zal haar vast heel goed doen. De bloemetjes zijn mooi ingetogen, niet et vrolijk door de kleur en de tekst is ook heel goed gekozen.
    Jammer dat je niet op vakantie kunt/gaat. Misschien een andere keer?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Chantal,

    Mooie stijlvolle en ingetogen kaart. Zeker voor dit vervelende bericht. Ik denk dat de ontvanger dit erg zal waarderen. Bestie is mooi ingekleurd.Lieve tekst.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Chantal, wat heb je deze mooi gekleurd! Super gedaan! Gezellig dat je meedoet met de challenge van My Bestie Dutch girls designs. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De kaart is heel mooi Chantal! Dat zal zij zeker waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart heb je gemaakt Chantal. Je bent, naar mijn idee, een hele andere weg ingeslagen met kaarten maken en deze weg bewandel jij weer met veel plezier zo te zien.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart chantal ....ook heel mooi ingekleurd. Daar wil ik ook eens aan gaan beginnen doe dat bijna nooit , maar nu heb ik een mooie doos potloden gekregen ...dus ik ga eens beginnen met oefenen. Lijkt me wel heel moeilijk
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig rustig kaartje Chantal! Lief van je dat je dit voor haar hebt gemaakt. Ik vind je inkleur werk prachtig, knap hoor!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele lieve mooie kaart is dit geworden. Ik wil je dan ook hartelijk bedanken voor het meedoen bij MBDGD.

    Lieve gr Anja(DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettend lieve kaart is dit!
    Dankjewel voor het meedoen bij MBDGD

    Groetjes Linette

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!