woensdag 8 juli 2015

Theezakjes dispenser

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie een theezakjes dispenser laten zien. Anita, mijn DT maatje, was heel erg ziek. Om haar een beetje op te vrolijken heb ik een dispenser voor haar gemaakt gevuld met twee verschillende smaken thee. 

Nu zal je misschien denken: Thee?! Met dit weer?! ;) Thee werkt heel verkoelend met warm weer. In warme landen drinken de mensen ook thee. Wist ik eerst ook niet maar het is echt zo :) En anders kan Anita het bewaren tot de winter hihi. Dit is mijn resultaat:


Gebruikte materialen:

Paperbloc Flower Garden PK9112
Tag stempel EC0119
Tekst stempel EC0147
Border Stitch CR1250
Vlinder LR0357
Gele roos RB2217
Roos bladeren LR0162
Overige bloemen Wild Orchid Crafts
Kraftpapier PK9114
Touw JU0949
Vellum uit eigen collectie
Plakparels Action
Blauwe cardstock Action

Met deze dispenser doe ik mee bij de challenges van:
- Knutsels en Kadootjes challenge #25: Beterschap;
- Creapaleis wedstrijd juli/augustus: Alles mag;
- Marianne Design Kreadivas challenge #11: Anything goes with MD + Option Moving, new apartment / a new house (Dit is mijn tweede inzending);
- Marianne Design Divas: Bloemen(Dit is mijn tweede inzending).

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn theezakjes dispenser vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

31 opmerkingen:

  1. Mooie theezakjes dispenser Chantal!
    Leuk gedaan met het tekstje, de witte vlinder en de bloemetjes.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chntal,
    wat lief van je om zo'n leuk cadeautje voor Anita te maken. EN je hebt gelijk hoor! In Marokko waar het in mei al heel warm is (38 graden hadden wij het vorig jaar begin mei) drinken ze veel thee. Dan ook weer met veel suiker, maar thee drinken ze van vroeg tot laat.
    De tekst op de dispenser is ook toepasselijk, wat ze moet kalm aan doen las ik!
    Groetjes en dank je voor het meedoen bij K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Chantal,

    Mijn mannetje heeft het pakketje aangepakt, en kwam ermee boven.
    Je had jezelf al verraden aan het handschrift, hihi.
    Wat ongelooflijk mooi Chantal!!!! Echt ontzettend lief! We zaten hier als gezinnetje te stralen, zo leuk om zoiets te mogen ontvangen.
    Zag er ongeschonden uit! Echt netjes aangekomen!
    Ik drink 's avonds altijd een bakje thee, deze thee soorten ken ik niet.
    Ga ik lekker vanavond uitproberen.super leuk idee heb je uitgewerkt!!!
    Ontzettend lief van je! Staat hier te pronken op mijn slaapkamer, ruikt lekker hoor, hihi.
    Dankjewel lieve Chantal!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, lief, leuk en lekker en een schot in de roos lees ik in de reactie hier boven! Je hebt gelijk hoor Chantal: wij denken aan KOUD met warm weer maar in de echt warme landen lopen ze bijna nooit bloot en drinken ze sloten thee of koffie!! Ik las in de krant dat je ook beter warm kunt douchen ipv koud zodat je lichaam de warmte kwijt kan en niet elke porie zich sluit van die koude schrik!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat attent van je Chantal om dit voor Anita te maken. Heel erg lief van je en ik lees ook al dat hij goed ontvangen is en ze er erg blij mee is. Doel bereikt :-)

    Het papier is echt een van mijn favoriete blokker van MD en de dispenser is heel erg mooi. Hoe bedenk je het toch steeds? Het is zo'n lief geheel....net zoals jij zelf bent.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk die thee dispenser, staat ook nog steeds op mijn to do lijstje..
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk idee
    Heel mooi gemaakt ook en super leuk ontvangen las ik
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi cadeautje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief cadeautje heb je gemaakt voor je zieke dt-collega Chantal. Het ziet er erg mooi en verzorgd uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal,
    wat lief om voor Anita een thee-dispenser te maken..zó mooi gedaan, ik las op FB dat ze weer thuis was en..dat ze verlost was van haar vreselijke aangezichts pijn..ze gaat lekker genieten van je thee..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal wat geweldig mooi! En heel fijn dat je dat voor Anita hebt gemaakt. Ik las dat ze er zelf ook erg blij mee is...... Daar doe je het voor. Een heel leuk idee en weer erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi theedoosje.
    Leuk dat je dit voor Anita hebt gemaakt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi en lief gemaakt Chantal! En zo'n mooi papiertje...;) !
    't is dat ik eigenlijk niet zo'n theedrinker ben, ik heb dat modelltje ook al eens opgeslagen maar het komt er niet van om het te maken. Zal het ook eens als kadootje moeten doen, je brengt me op een idee!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig doosje,Chantal. Superleuk afgewerkt met de vlinder,touw en de tekst. Heel lief gebaar.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amai, wat lief van jou om dit te maken voor haar. Het ziet er een heel leuk modelletje uit, perfect om als cadeautje te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat heb je weer prachtig gemaakt. Anita zal er super blij mee zijn.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

  17. Ohh woww wat heb je dat super gaaf en mooi gemaakt,
    super kleuren en tof geheel !
    Ja ik drink ook graag thee als het warm is, dat werkt
    heel erg goed tegen de warmte idd, dus is een bekend iets ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig doosje Chantal...en je hebt ook heel leuk papier gebruikt....een mooi cadeautje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De meeste mensen liggen waarschijnlijk al op een oor... Maar ik dacht ik hop nog eventjes naar Chantal! Ik kan trouwens toch niet slapen dus of ik kan naar het plafond kijken of naar jou theezakjes dispenser. Nou dan heb ik heel snel gekozen hoor!! Haha. Maar wat ben je toch weer een schat echt zo attent dat je zo iets moois hebt gefreubeld voor Anita! Ik ben er helemaal weg van en Anita ook las ik hierboven.

    Weltruste ;) .
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie dispenser heb je gemaakt Chantal.
    Lief dat je dit voor een dt-maatje hebt gemaakt.
    Ik drink ook aardig wat thee met het warme weer, vooral groene thee met citroen .....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi gedaan hoor! Leuk afgewerkt met de vlinder, de strik en de bloemen. Meer heeft het dp papier ook niet nodig.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi!! Zal ze vast blij mee zijn geweest!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi gemaakt. Je hebt mooie rustige kleuren gebruikt, maar het is toch een vrolijk geheel!
    Groetjes Dinette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ahhh wat super lief van je! Daar zal ze vast snel van opknapen!
    Ik vind het een super leuk idee, zo'n thee dispenser! Toppie!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful box, I love it!!!
    greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Greetings Chantal, what a lovely tea dispenser and love the cleaver idea. Your paper and trim is just delightful.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een heel mooi e creatie daar wordt je vrolijk van groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wonderful Box!i´m so glad that you sharing your masterpeces with us at MD kreadivas challnge!
    Hugs GudrunDT

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtig kadootje voor Anita. Ik las al dat ze daar heel blij mee is.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuk idee om voor je zieke teammaatje dit te maken, en wat is het mooi geworden zeg. Dat Anita daar heel blij is mee is kan ik heel goed geloven. Leuk dat je mee doet bij Knutsels & Kadootjes. Hartelijke groet, Ingrid DT-lid.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!