dinsdag 28 juli 2015

Sssst .... ik slaap!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volger Kuiserke! Ik vind het ontzettend leuk dat je mij wil volgen en ik hoop dat ik jou kan inspireren :)

Vandaag wil ik jullie een melkpak laten zien. Het schaapje ziet er een beetje waaks uit! Zien jullie dat? Ik heb mijn zelfgemaakte speentje weer eens gebruikt :) Dit is mijn resultaat: 




Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Hello Sweet Baby! PB7041
Glitterpapier CA3104
Baby COL1387
Schaapje COL1385
Ster CR1226
Teksten CS0922
Roze rozen RB2204
Roos bladeren LR0162
Roze belletjes JU0939
Roze scrappers rope Karen Foster Design
Transparante sheet uit eigen collectie
Roze lint Ribbon Girl
Cardstock Action

Met dit melkpaje doe ik mee bij de challenges van:
- Marianne Design Challenge Blog challenge #133: Maak een melkpakje;
- Marianne Design Kreadiva's challenge #12: alles mag.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn melkpakje vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

45 opmerkingen:

  1. Daar kan mijn melkpakje van vandaag niet aan tippen...:-), ziet er weer toppie uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi melkpakje. Prachtige mallen heb je gebruikt en mooie details.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs schattig kraamcadeautje heb je van het melkpakje gemaakt Chantal!
    Het kindje en het schaapje zijn echt te lief :D
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nooit kunnen denken, dat ik een melkpakje ooit schattig zou vinden...
    Het schaapje zorgt ervoor, dat de baby rustig kan slapen. Heel zoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a sweet and lovely design Chantal.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Chantal! Wat leuk gemaakt. Wat een lief schaapje, dat ie op het kindje wil passen. Prachtig gedaan.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal,
    Laat iknu ook bezig zijn met het melkpakje en het papier van Eline...maar wordt weer heel anders hoor! Het ziet er super schattig uit en zo leuk dat speentje! prachtig kadootje zo!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superschattig melkpakje Chantal.
    Ben er weg van.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superlief doosje heb je gemaakt Chantal. Helemaal topppie. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal,
    dit is weer een échte Chantal creatie, leuk het waakse schaapje met het baby'tje en de leuke fopspeen, echt weer super gedaan,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig melkpakje heb je gemaakt. Leuk gedaan zo, de baby op het schaapje. Grappiggggg!!!

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk melkpakje heb je gemaakt ...supermooi!!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oohhh wat een lief babymelkpakje. Mooie malletjes en de uitgestanste ster maakt het nog mooier om iets leuks in te doen als baby cadeautje !!
    XX Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. echt een Chantal-crea, zo zoet, zo mooi! Je zal hier echt wel iemand mee kunnen plezieren!
    Supermooi afgewerkt weer, en jouw 'tuutje' (zo noemen wij hier een fopspeentje) is prachtig (net als de rest)! weer geen superlatieven genoeg hoor!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Chantal,

    Wat een schattig melkpakje met het lieve schaapje en de baby.Mooi afgewerkt met de belletjes,het roosje en de strik.Leuke toepasselijke tekst.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zoooooooooooo lief Chantal en wat is dat speentje leuk, hoe doe je dat??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg lief ! Daar ga je iemand heel blij mee maken ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Chantal wat schattig! Weer supermooi gemaakt. Heel lief. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig gemaakt Chantal.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat schattig, leuk dat glitter vachtje!!
    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend!!!, Chantal ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zie het alweer...hier kan ik nooit aan tippen Chantal! (geintje)...moet kunnen toch?

    Je hebt er weer een beeldig mooie creatie van gemaakt...en je eigen gemaakte speentje maakt het helemaal af. Ook het sneeuwpapier is leuk gebruikt in deze creatie. Het is dat ik geen kind meer ben..want wat zou ik blij zijn met zo'n leuke geschenkverpakking ;-)

    Zie ik het nu goed? Heb je je melkpak al dicht gemaakt?

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Chantal,
    dit melkpakje is zo schattig. Ruitjespapier vind ik altijd erg leuk voor baby creaties. En het baby'tje op het schaapje.....hoe verzin je het! Het is weer een schitterende creatie geworden. En het is natuurlijk ook heel gaaf om cadeau te doen. Hij staat op mijn lijstje om te maken, maar dat moet nog even wachten...De vakantie zit er bijna op en daarna kan ik weer helemaal los gaan! ;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw geweldig mooi weer Chantal.
    Mooie details!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat heb jij er een mooie creatie van gemaakt erg leuk ook met dat speentje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk melkpakje heb je gemaakt.
    hele leuke mallen heb je gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat een lief doosje! Mooie combinatie van het schaapje met de schattige baby en je fopspeentje ziet er héél goed uit. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ai, jai, jai, wat is dit een ont-zet-tend!! leuk pakje geworden. Alles klopt gewoon. Toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Chantal,
    Ik heb je blogje eens goed doorgespit,goh wat liep ik achter en zoveel moois gezien! Je melkpakje is schitterend maar je andere creaties zijn ook geweldig. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi melkpakje, dat speentje is echt super schattig.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schattig !!!! Wat een leuk melkpakje.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een gaaf melkpakje! zo schattig!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtig kraamcadeautje is je melkpakje. Ook je kaartjes van de afgelopen tijd zijn weer super om te zien.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een dot van een melkpakje,zó leuk zoals je het gedecoreerd hebt Chantal, helemaal àf...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtig Chantal!! Zo mooi gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow wat schattig dat babietje met het schaapje..super lief geheel op dat melkpakje! Fijn dat je trouwens meedoet bij Marianne Design Kreadivas, ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat heb je er een prachtig baby/kadoosje van gemaakt Chantal, zo leuk het fopspeentje. Een super leuk weggevertje.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtig wat een super schattig melkpakje.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gorgeous creation in beautiful colours!
    Thank you for sharing with us here at Kreadiva´s!
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Chantal
    Ik heb even terug gekeken en zie zoveel schitterende creaties en dit melkpakje is echt zo schattig, en dat speentje is heel gaaf gemaakt, echt een heel leuk cadeautje heb je zo.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hi Chantal ,das ist ja wieder ein Meisterstück von dir. Vielen Dank das du an unserer Kreadivas challenge teilnimmst!
    Liebe Grüße deine Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Chantal,
    Wat een leuke verrassing lag erop mij te wachten bij thuiskomst echt super lief en leuk dat je aan mij hebt gedacht! Dank je wel!
    Wat een leuke creatie is dit ook weer geworden zo heb je weer een leuk cadeautje om weg te geven, en gefeliciteerd met de publicatie in het marianne blad dat is iets om super trots op te zijn.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Aww, this is so cute, Chantal!!! Love how you puted the sleepy baby over the sheep, nice ideea!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Leuk gedaan zeg! En wat origineel met dat speentje! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!