woensdag 15 juli 2015

Happy B-day ... !

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

 Vandaag wil ik jullie een verjaardagskaart laten zien. Ik heb deze gemaakt volgens een sketch en ik vind het best lastig om een sketch te verwerken! Mijn laatste twee kaarten waren ook sketches, maar telkens denk ik: heb ik wel het juiste DP gekozen? Past dit allemaal bij elkaar? Nou ja goed hihi. Ik heb Tickles ingekleurd met mijn Promarkers maar mijn DCP was op dus het blenden is niet zo goed gelukt :(  Dit is mijn resultaat:



Gebruikte materialen:

Basis kaart Dutch Doobadoo 
Shape art Frames ornament vierkant
Bestie (digi) Tickles Butterfly Kisses 
Paperbloc Twinset en Pearls PK9110
Stempel 'Je bent jarig' EC0147
Ronde stempel CS0853
Vlinders LR0357
Roze glitter plakparels JU0937
Kraftpapier PK9114
Bloemen Wild Orchid Crafts
Vellum uit eigen collectie
Plakparels Action
Cardstock Action

Met deze kaart doe ik mee bij de challenges van:
- Dutch Doobadoo sketch challenge #6;

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

34 opmerkingen:

  1. That's so cute, Chantal!!!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje is hij voor mijn verjaardag? Ha ha , liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gekleurd dametje hoor Chantal, grappig met de verschillende kousjes... Leuk kaartmodelletje ook, met veel leuke details!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi geworden Chantal!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje !!! Volgens mij hoef jij echt niet te twijfelen bij het maken van een kaart. Het past allemaal fantastisch bij elkaar.
    Wat een lief meisje heb je gekleurd
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaartje prachtig Chantal....er zit zoveel moois op....je kunt er naar blijven kijken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal schattig hoor!!
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind 'm hartstikke geslaagd Chantal. Ik sluit me aan bij Diny...ik kan er ook naar blijven kijken en zie steeds iets anders wat ik ook mooi vind. Je bent wat mij betreft dus met vlag en wimpel geslaagd met deze kaart.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zet je twijfels maar aan de kant Chantal, echt alles is even lief en leuk op je kaart en past perfect bij elkaar! Ik doe nooit aan sketch-challenges mee, ben er super slecht in en "rommel" liever zelf wat aan!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, Met mooie kleuren en details. Sketch is prachtig verwerkt op je kaart
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal,
    ook ik ben niet van de sketches, doe het dus nooit, je kaartje is prachtig, alles past perfect bij elkaar..en je kleurwerk is ook supermooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt Tickels prachtig ingekleurd. Ik ken Tickels niet, maar ze is zooo cute, net als je ganse kaartje! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Chantal een prachtig kaartje, mooie papierkeuze en je stempeltje vind ik geweldig mooi ingekleurd !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel lief kaartje Chantal...wat een prachtig ingekleurd stempeltje....SUPER mmoi gemaakt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook weer een hele leuke kaart Chantal!
    Echt een meidenkaart, met deze lieve kleuren.
    Je bent ook heel goed bezig met inkleuren, knap hoor ;D
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Chantal en erg goed gelukt!!!
    Vind alles mooi bij elkaar staan. Sketchen, vind ik juist leuk om mee te werken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Chantal, wat een prachtige gezellige Bestie kaart, top gedaan met die mooie zachte pasteltinten!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Chantal.
    Je hebt het hartstikke goed gedaan, alles past perfect bij elkaar.
    Gezellig dat je meedoet bij MBDGD, graag tot een volgende keer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel lief kaartje Chantal.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Chantal,
    het is inderdaad leuk om een grote familie te hebben waar we het leuk vinden om elkaar eens te zien en te spreken. Sommige neven en nichten had ik ruim 6 jaar niet gezien, maar dat maakt dan ook niet uit.
    Je kaartje is heel gaaf. Ik herken het wel, de twijfel of je het juiste DP hebt gekozen. Maar met deze is helemaal niets mis! Het is een plaatje geworden.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart en zo'n schattige digi ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een superleuke kaart Chantal, al ben ik zelf niet weg van Bestie... Ik werk ook liever zonder sketch al vind ik sommige sketches wel mooi. Meestal die van Dutch Doobadoo vind ik leuk.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi,
    Wat een mooi kaartje en lieve zachte kleuren. Ik wil je dan ook hartelijk bedanken voor het meedoen bij MBDGD.

    Groetjes Anja(DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart meis!!

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend kaartje Chantal!
    Erg leuk dit modelletje en wat is er weer lekker veel op te zien :)
    Super!!

    Een fijn weekend
    en lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige verjaardagkaart,Chantal.Schitterende digi en zo mooi ingekleurd.Leuk afgewerkt met de glitter plakparels. Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke kaart chantal ....super leuke kleuren combi. Heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heb me meteen even aan gemeld ,ga je volgen.
    Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Morning Chantal, wow what a lovely birthday card design and love the die cut and details.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Chantal, je kaart is prachtig! Erg mooi gedaan en alles past heel goed bij elkaar. Gezellig dat je meedoet met de challenge van My Bestie Dutch Girls designs. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lieve Chantal, wat een verrassing dit kaartje vanmiddag te ontvangen! Ik vond het al zo mooi op je blog, maar om die dan in het echt in handen te hebben en te kunnen bewonderen ! Jouw inkleuren is ook zo supermooi! Echt prachtig ! DANKJEWEL hoor!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super mooie kaart!
    Bedankt voor het meedoen bij MBDGD.

    Groetjes Linette

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!