woensdag 3 juni 2015

Zon, zee en strand

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers: Linda, Maria en Mirjam! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen :) Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties.

Vandaag gaat challenge #75: Zon, zee en strand .... alles mag! van start op het Scr@p-Cards Challenge Blog. Mijn DT maatjes en gastdesigner Trijntje hebben prachtige voorbeelden gemaakt! 

Door het slechte weer de afgelopen dagen heb ik de kleuren van Daisy en de zee niet mooi op de foto kunnen krijgen :( Daisy ligt heerlijk in de duinen een boekje te lezen met het strand en de zee op de achtergrond. Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Basis kaart Dutch Doobadoo 
Shape art Frames ornament vierkant
Paperbloc Eline's Buitenhuis PB7043
Daisy DDS3320
Anker en zeester LR0232
Schelpen LR0230
Tule JU0924
Papicolor anjerwit en nootbruin
Tekst Dutch doobadoo grey chipboard hello sunshine
Touw Action
Blauw/wit rope uit eigen collectie
Stenen hartje Action
Meeuw en hout Dress It Up Ocean View 1549

Er is een geweldige prijs beschikbaar gesteld door onze sponsor Gerda's Hobbyshop! Doen jullie allemaal gezellig mee?

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

37 opmerkingen:

  1. Lekker zomers!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yes, een mooi zomers kaartje
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk zomers kaartje!
    Ik hoop toch zo dat het hier in het echie ook snel gaat gebeuren zo heerlijk luieren aan het strand.
    Weer een geweldig mooie kaart Chantal!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SCHITTEREND!! SCHITTEREND!! SCHITTEREND!! SCHITTEREND!!
    Ik denk wel dat je nu weet dat ik jou creatie SCHITTEREND vind ;)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag je magnifieke kaartje al pronken op scr@c-cards! Prachtig, de zomer, het strand in een lijstje! Genieten!!!!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje heb je weer gemaakt Chantal, helemaal toppie weer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje Chantal. Ik zal deze maand eens proberen mee te doen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal. Prachtig! leuk met Daisy. IK heb deze stempel onlangs nog in mijn bezit gekregen want die is zo leuk. Vooral voor zomerse kaarten. Jij hebt er een schitterende kaart mee gemaakt. Leuk model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo Chantal als eerste bij jou op je blog, want jij was ook het eerste met je challenge post! Natuurlijk hadden we hem al bewonderd en je foto is prima hoor! Maar ik snap wat je bedoelt...we zijn pietje precies hè! hihi Ik vind je "schilderijtje" een prachtig voorbeeld en wat krijg ik zin om net als Daisy met een boek op het strand te liggen! Maar dan wel aan het eind van de dag...als alle toeristen aan de kust uit gebakken zijn, hihi
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een prachtig kaartje Chantal, erg mooi hoor!
    Krijg al helemaal zin om naar het strand te gaan, laat de zomer maar beginnen!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk kaartje is dit Chantal.....ziet er lekker zomers uit en het plaatje is erg leuk. Ook het hartje net aan de buitenkant....een beetje speels en super leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wauw, echt een superleuk kaartje zeg! Ik krijg echt zin in de zomer nu...
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super gaaf weer Chantal leuk model kaart ook...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig wat heb je dit weer mooi gedaan.
    Ik krijg echt zin in mooi weer als ik hier naar kijk.
    En als het goed is duurt dat niet zo lang meer. ;-)

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi. Erg leuk model.
    Heerlijk zomers.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Chantal. Super gedaan. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je krijgt meteen zin aan de zomer Chantal bij het zien van dit tafereeltje!
    Heel mooi geworden.
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Chantal,
    ja jammer van het sombere weer, mijn foto wilde ook niet lukken..
    Je hebt echt een gaaf strand tafereeltje gemaakt, alles past weer perfect, leuk de grote tekst die je hebt gebruikt,
    groetjes
    Ans x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart. Met mooie kleuren en details. Toppie
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi je zomers kaartje Chantal....laat de zomer maar komen nu...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ondanks het sombere weer heb je een prachtig maritiem kaartje gemaakt met leuke details,
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie zomerse kaart Chantal!!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is weer een hele mooie Chantal,net een klein schilderijtje.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echt een prachtige kaart, mooi hoe je strand en zee gemaakt heb. Prachtig geheel.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een supermooie kaart,Chantal.Leuk plaatje.Het zonnetje is een leuk detail.Mooi afgewerkt met de strikjes en het hartje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Onwijs gave kaart Chantal!!
    Helemaal super ook met de schelpjes eronder.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi! Vandaag wil ik wel met Daisy van plaats wisselen. Prachtig weer om op het strand te liggen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh Chantal this is just darling your little beach scene is prefect.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Chantal,
    vind het een schitterende kaart!!!
    De foto vind ik reuze meevallen. Vind de zon geweldig mooi schijnen op je schilderijtje!! Mooie strand en zee. Krijg je toch spontaan zin de zomer!
    Nu is het ook geweldig weer buiten. Genieten dus. hihi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat ligt Daisy er heerlijk bij....echt zomer!
    Ook je vorige creaties zijn prachtig die ik gemist heb tijdens mijn afwezigheid. Met mijn schouder gaat het weer prima dus probeer de draad weer op te pakken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi,

    Schitterende kaart. wauw. Heel mooi. Nog een fijne zondag.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lekker zonnig kaartje Chantal.
    Je krijgt zin in de zomer zo.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Kijk Daisy eens lekker luieren daar op het strand.. Je krijgt toch zin op bij haar op het strandlaken te kruipen en heerlijk te genieten van het zonnetje ;-)
    Wat een leuk model kaart heb je gebruikt Chantal, heeft dit modelletje ook een naam?? Dat kan hij ook in mijn map met ideetje...

    Lieve groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke kaart Chantal! Maar waar blijft dit zomer? hihi
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een plaatje.Direct zin in de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!