woensdag 17 juni 2015

Zon, zee en strand reminder

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers Artesania en Colinda! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen :) Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties.

Vandaag is het mijn beurt om een reminder te maken voor de huidige challenge op het Scr@p-Cards Challenge Blog. Het thema is zomers zon, zee en strand ... alles mag! Doen jullie gezellig mee? Dit is mijn resultaat:



Gebruikte materialen:

Let's Get Bizzee MDF Maritieme set
Paperbloc Rustic Wood PK9124
en Eline's Buitenhuis PB7043
Stempels Bikini Tilda 
en Tilda Playing On the Beach 
Kraftpapier PK9114
Glitterpapier CA3104
Golf CR1276
Dolfijn LR0332
Touwen JU0949
Tule JU0924
Tekst EC0147
Blauwe plakparels JU0938
Blauw/witte touw Ribbon Girl
Blauwe roos Wild Orchid Crafts
Schelpen, steentjes, stenen hart en hout Action
Papicolor zilvergrijs en ijsblauw

Er is een geweldige prijs beschikbaar gesteld door onze sponsor Gerda's Hobbyshop

Als verassing geven wij deze challenge nog twee mooie prijzen weg van onze sponsor Noor! Design! Hoe leuk is dat?!

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

29 opmerkingen:

  1. Zomer in Chantal-land...:-), heel leuk gemaakt. TOPPIE!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig je creatie Chantal!! Op en top zomer!
    Fijne dag vandaag,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal,

    Prachtige Creatie, Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen MD en/of beestjes maar een keigave Magnolia-creatie! Maakt niet uit wat jij gebruikt: succes verzekerd Chantal!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag hem al op het challengeblog. Wat een bjoetie!
    Echt prachtig gedaan. Zoveel leuke details om naar te kijken ook. Ik heb heel wat strand gezien afgelopen weekend. Maar storm en regen. Heel anders dan jou creatie.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwie Chantal, dat ziet er top uit, prachtig gedaan hoor met al die prachtige details, om van te smullen.....helemaal te gek!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sjonge zeg,weer zo'n ontzettend gave creatie van jou,heel erg mooi.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een schitterend tafereeltje geworden Chantal!!!
    Het is weer keigaaf!!! en een prachtige reminder op het Challenge blog!
    Ik heb hem al uitgebreid bewonderd natuurlijk, maar wilde toch even bij je op visite, hihi. Spreek je weer....lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal,
    je wist het al maar vind het natuurlijk leuk om langs te komen.
    Onwijs gaaf project heb je gemaakt voor de reminder. De magnoliaatjes blijven leuk!! Zeker op deze manier.
    Mooie post heb je er van gemaakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo zeg wat een top creatie!!! Daar ben je wel even zoet mee geweest!
    Erg mooi gemaakt en wat een boel details zitten erop, knap hoor!!!
    Het is weer een toppertje!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal, wat is dit ook weer een super creatie. Je kijkt je ogen uit, zoveel details. Mooi gekleurd en alles past weer perfect bij elkaar. Toppie!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Chantal,
    wat heb je een SUPER leuke strandcreatie gemaakt, mooi zomers sfeertje, prachtig kleurwerk en top! afgewerkt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is niet zomaar een knutselwerkje, dis is een heus kunstwerk! Prachtig mooi!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend !!!! Een echt kunstwerk! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend zomers tafereeltje,Chantal. Prachtig gemaakt.Zoveel leuke details.Top gedaan.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh Chantal,
    ik heb het uitgebreid bewonderd en wat een geweldig mooie reminder heb je gemaakt. Zo gaaf en je blijft kijken. Een heel tafereel is het geworden en ik vind het prachtig. Dat doe je vast in etappes en dan zie je het groeien onder je handen.
    Mijn kamertjes is netjes, joh. Fijn gevoel.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. My gosh this is just delightful Chantal.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super...supergaaf is je beachset Chantal! Zo heerlijk zomers! En het is ook zo leuk om te maken hè? Ik heb dit set vorig jaar gemaakt wat kleindochter Martine aan haar papa kon geven met vaderdag.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je dit weer onwijs mooi gemaakt Chantal!!
    Echt prachtig, er is zoveel te zien.
    Ik blijf steeds maar weer kijken naar je foto's.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo'n prachtige creatie! Zo mooi hoe je alles hebt afgewerkt. De Tilda's staan er schitterend bij en ook leuk hoe het dolfijntje uit de golven springt. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige creatie Chantal...echt schitterend!
    Ik had ook al met een kaartje meegedaan en wat gaaf dat er twee extra prijzen zijn.....we gaan duimen voor een goede afloop!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi je inspiratiekaartje voor een super leuke challenge Chantal...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Onwijs mooi geworden...maak je ook nog wel eens een normaal kaartje?
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtigeinspiratiekaart. Mooi details en gave kleuren heb je gebruikt
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goedemorgen, wat een super leuke creatie!!
    Zit heel wat werk in.
    Een gezellig weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Erg mooi gemaakt.Schitterende creatie.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What a beautiful summer scene you've created!!! Good job, Chantal!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende creatie Chantal !!!!!
    Wat een mooi voorbeeld voor de reminder.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  29. S C H I T T E R E N D!!!!!!!!!!! Wat een prachtig tafereeltje! Zoveel te zien, zoveel moois samen, echt wondermooi!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!