woensdag 6 mei 2015

Vlinders en bloemen

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Doen jullie mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden.

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers Henriette en Jeanet! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen :) Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties.

Vandaag gaat challenge #74 van start op het Scr@p-Cards Challenge Blog. Wij willen graag een doosje of tasje zien met vlinders. Doen jullie gezellig mee? Mijn DT maatjes hebben weer prachtige voorbeelden gemaakt :) Dit is mijn resultaat:




Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Flowerz PB7032
Vlinders LR0357
Kleine vlinder LR0261
Witte bloem COL1323
Orchideeën COL1379
Bladeren daisies CR1272
Wit handgeschept papier RB2219
Transparante sheet uit eigen collectie
Roze lint Xenos
Witte roos Wild Orchid Crafts
Plakparels Action
Papicolor hagelwit en lente groen

- AnMaCreatief challenge #44: Alles behalve een kaart(Dit is mijn tweede inzending);
Marianne Design Kreadivas challenge #9: Everything goes with Marianne Design + option pastel colors (Dit is mijn vijfde inzending).

Er is een super mooie prijs te winnen met dank aan onze nieuwe sponsor De Egel!

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn doosje vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

42 opmerkingen:

  1. Wat maak jij toch allemaal leuke dingen Chantal! Ook dit doosje is echt weer heel erg mooi! Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er werkelijk prachtig uit Chantal....een leuk Moederdag cadeautje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal, je sta nu wel in de leeslijst!! Sinds 20 min.
    En hier nogmaals, wauw!! wat gaaf gemaakt!!! Prachtig verzonnen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chantal, wat heb je een schattig doosje gemaakt. Een geweldig cadeau!En een vraag: hoe installeer je de Google translate op je blog? ik heb het geprobeerd maar krijg telkens de melding dat het mogelijk schade aan de computer kan veroorzaken en dus wordt downloaden geweigerd.
    Ik zou een antwoord hierop heel fijn vinden. Alvast dank!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor Chantal ik zie nu net je postje! Frustrerend als het zo lang duurt hè! blogger is soms Gggrrr...Maar je kadootje is Yeah weer super! en Chique! prachtig gedaan!!!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie,Chantal. Heel chique. Leuk Moederdag cadeau.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent ook echt van alle markten thuis Chantal, wat een mooie verpakking voor een bijna-echt-lijkende schitterende orchidee!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk doosje is dit zeg! Ben net volger geworden van je blog en zie hier heel veel mooie dingen voorbij komen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi cadeautje Chantal en ook nu weer super gemaakt!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je prachtig gemaakt Chantal!!! Super mooi cadeautje.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Onwijs gaaf doosje geworden...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dat superleuk gedaan Chantal! Ga ik misschien ook nog eens proberen....
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk doosje!!
    heel mooi gedaan chantal

    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantal,
    Vreemd,ik zag je post ook al veel eerder en toen was ie weer weg, maar nu komt het nog een keer..
    Je hebt een prachtige creatie gemaakt, leuk om de orchidee in een doosje te doen, volgens mij kon je die ook ooit bij de bloemist kopen, de echte dan..deze ziet er ook heel echt uit, mooi gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een geweldig mooi doosje en die orcihdee lijkt net echt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat heb je - alweer :D - prachtig gemaakt! Doosje ziet er mooi uit in die zachte, vrouwelijke kleurtjes. Bedankt om op mijn vraag te antwoorden, ik heb de modelnaam alvast genoteerd. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooi doosje heb je gemaakt Chantal. de orchidee in een doosje is echt heel erg leuk bedacht. Een mooi cadeautje om weg te geven.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een prachtig moederdagdoosje Chantal....daar ga je je moeder vast heel blij mee maken....

    groetjes Rosiina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend doosje met de prachtige orchidee Chantal! Erg mooi gemaakt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waaauw Chantal! Ik kijk mn ogen uit! Wat een prachtig doosje met een schitterende orchidee erin! Deze moest en zou ik ook eventjes aan mn moeder laten zien natuurlijk. Zij vond het ook echt helemaal super! De Orchidee is echt jou ding he :) . Ik doe het je echt niet na. Oh wauw zo knap! Dikke dikke 10 voor jou!!

    Lieve groetjes, Mandy en mams ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende creatie heb je gemaakt!
    Zo mooi de orchidee het lijkt net echt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Chantal, dit doosje met de orchideen en vlinder is ook weer een bjoetie, heerlijk zacht van kleuren. Prachtig!!
    Op mijn favorieten lijst zie ik al een nieuwe post met een kinderdoosje, bijdrage?? Als ik je blog aanklik kom ik op deze post uit!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Chantal wat een top creatie! Je maakt er hele kunstwerken van, mijn complimenten,
    lieve groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Chantal
    Dit is echt een prachtig doosje met een hele mooie orchidee erin, heel romantisch door de zachte tintjes en de roosjes op het DP......ik ben er weg van.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi doosje heb je gemaakt! Zo leuk te zien wat voor mooie creaties jullie DT heeft gemaakt als voorbeelden. Leuk dat er verschillende stijlen zijn! Hoe meer stijlen hoe meer deelnemers denk ik. Of zou dat niet zo zijn?
    Jij hebt een prachtige bijdrage geleverd
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lovely treat to eyes Chantal! Beautiful in pink and a wonderful gift too! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterend!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig is je doosje en mooi met de orchidee er in.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi doosje met die orchidee! Schitterend! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gorgeous creation in beautiful colours!
    So glad you joined us in the current Kreadiva´s Challenge!
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtig doosje is het geworden, hele leuke kleurencombinatie zo! Leuk idee om een verpakking van zo'n pak te gebruiken, die ga ik onthouden :)

    Groetjes Dinette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. super mooi Moederdag thema heb je gemaakt
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge kic

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi,

    Geweldig mooie creatie. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij KIC en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Geweldig! Heel mooi gedaan en dit is een super leuk cadeau om te geven voor Moederdag! Leuk dat je mee doet aan onze challenge.
    Groetjes Vera DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Helemaal toppie!!!! Erg mooi gemaakt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. What a beautiful work, Chantal! Very nice idea!!!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtig doosje, erg mooi gemaakt! Gezellig dat je nog een keer meedoet bij AnMaCreatief.
    (volgens mij is het met het linken niet helemaal goed gegaan bij een paar inzendingen).

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige creatie. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!