dinsdag 12 mei 2015

Tweeling baby etagère (vijfde bijdrage)

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Doen jullie mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden.

Een warm welkom voor mijn nieuwe volger Natalochka! Ik vind het ontzettend leuk dat jij mij wil volgen :) Ik hoop dat ik jou kan inspireren met mijn creaties.

Vandaag wil ik jullie een etagère laten zien voor een tweeling. Een meisje en een jongen :) Dit is mijn resultaat:



Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Peach & Mint PB7047
Baby's en teksten COL1387
Treintje LR0308
Beer COL1376
Bloemen COL1223
Bloem (haar baby) COL1384
Stitch borders CR1250
Cupcakes LR0341
Glitterpapier CA3104
Wit handgeschept papier RB2219
Gekleurd handgeschept papier RB2224
Roze lint JU0921
Blauw lint JU0922
Romantisch lint JU0912
Roze plakparels JU0937
Blauwe plakparels JU0938
Papicolor hagelwit, ijsblauw, 
zeegroen, bloesem, zalmroze
Blauw spiegelkarton uit eigen collectie
Patroon etagère Hobby Handig #184

Met deze kaart doe ik mee aan de challenges bij:
Design Kreadivas challenge #10: Everything goes with Marianne Design + option outside (Dit is mijn tweede inzending);
- Marianne Design Divas challenge: Gebruik een stempel of knipvel van MD (Dit is mijn vierde inzending).

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn etagère vinden :)

44 opmerkingen:

  1. Wauw prachtige creatie !!
    Super gemaakt !!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trully awesome creation, so very cute!!!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal,
    het is werkelijk een bjoetie! Wat gaaf voor een tweeling! Echt enig. Een pronkstukje is het geworden.
    Je mag bij Knutsels en Kadootjes 'maar' twee keer meedoen....en ik weet niet waar het plaatje zit. Zie wel stansen, maar geen plaatje.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi gemaakt Chantal!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal,
    wat heb je een schitterende creatie gemaakt, wat een leuk idee, om het voor een 2-ling te maken, leuke mallen, mooi kant en randjes, het is echt ...WOW..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuk idee. Perfect voor een tweeling, erg mooi met al die verschillende stansjes en vooral de baby'tjes die komen piepen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOOO Chantal, wat moet ik hier nu weer van vinden. Ik vind 'm fantastisch !!! Zo leuk met het beertje bij het meisje en de trein bij de jongen. Ik ben wel op zoek naar het 'grapje' of ga je opeens serieus worden?
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie creatie ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sjonge jonge ongelooflijk wat jij een mooie dingen maakt,complimenten hoor.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi Chantal, daar ben je wel even mee bezig geweest maar met een heel mooi resultaat. Leuk om op deze manier een etagere voor een tweeling te maken. Je hebt veel aandacht aan alle details besteed en het is echt helemaal áf vind ik...toppie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastisch leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig Chantal... wat heb je er weer een top werkstuk van gemaakt!!
    Tot in de kleinste details klopt hij... zo leuk met het beertje, het treintje, de taartjes en de strikjes. Helemaal super gedaan en fantastisch leuk dat je nogmaals met de etagère aan de slag bent gegaan!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowwww, wat en prachtige creatie. Erg lief.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Errug lief hoor voor een tweeling! Grappig gedaan weer Chantal! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ahhh wat lief!! erg mooi gemaakt chantal
    gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat GAAF Chantal......wat heb je dat leuk gedaan.
    Je hebt prachtige decoraties gebruikt en er een super mooi totaalplaatje van gemaakt....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. PRACHTIG!!!! Erg leuk gedaan voor een tweeling. De etagere is zo leuk om te maken. Ook je vorige creatie is weer super.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook weer zo'n prachtige crea! Je vertroetelt het meisje wel héél erg met zo'n reuzebeer, maar ja, zo'n feestelijke gelegenheid vraagt ook bijzondere kadootjes natuurlijk! Tof babymeisje met het bloemetje in haar haar !
    De etagère zelf vind ik ook zo reuzemooi versierd! Prima weer!
    Bravo!
    lieve groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow Chantal wat een crea ... zo fantastisch mooi ! En wat een prachtige decoraties heb jij allemaal gebruikt .... super, super mooi !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik had wat creatie's gemist, wat heb je weer een schitterende dingen gemaakt. Het meisjes kraamcadeautje is zo schattig op het hobbelpaardje en het olifantje in de easelkaart is ook al zo leuk. En ja je etagère is natuurlijk fantastisch.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super gaaf Chantal, super creatief, waar haar je de tijd en inspiratie vandaan?
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Chantal,

    Prachtig gedaan met zoveel leuke details.Dat is een heel karwei geweest:). Top!

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Betoverende Creations! Wat leuk dat je bij de MDD Challenge. Dankjewel.
    Met vriendelijke groet, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wooooow Chantal wat een geweldige babycreatie heb je geknutseld....er is zoveel moois op te bewonderen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. what a precious baby card for twins! so many pretty elements you have added! the little babies are so cute peeking over the sides! :)

    hope you are having a great week so far!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Superrrrrrr mooi Chantal!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het wordt een beetje eentonig, maar wat is dit ook weer een super mooie creatie Chantal, met één woord WAUW!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ben er stil van, zooooo beeldig, hoe krijg je het voor elkaar Chantal !

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Woww Chanta, wat is ie lief en heel erg prachtig, toppertje eerste klas!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mind blowing!!!!So many new elements in your designing, i love love love your creations!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. prachtige creaties chantal!!
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. PPpppffffttttt.....daar kom ik nog aangestormd! werken, verjaardag en de dag is weer om. Maar wow wat zie ik hier nu weer voor moois!!! Wat ben je super goed bezig zeg...prachtig je etagère Chantal! Nu maar hopen dat je het een keer kado kan doen aan een tweeling hè! Keigaaf gedaan met de mooie Marianne spulletjes en succes met de 6de bijdrage!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig gedaan! Een plezier om naar te kijken.
    Alleen kan hij niet meer meedoen bij K&K. Maar toch leuk dat je hem aan ons laat zien.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie creatie. Je ontdekt iedere keer weer een andere mal. Past dit ook in een envelop, kun je het plat maken?
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hele mooie gemaakt! Prachtige kleurencombi's

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Chantal
    Dit is echt weer een heel kunstwerkje met zoveel mooi's erop, je verrast ons steeds weer met je schitterende creaties.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige kaart. Erg leuk heb dit gedaan.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Chantal wat moet ik hier nu van zeggen...ik weet de juiste woorden niet te vinden... Is dit een mooie etagère? Veel leuke details? Knap tot in de puntjes afgewerkt? Super schattig? Nee dat is het ook niet ik weer niet...... Grapje!!! Het is absoluut alles van wat ik hiervoor typte!!! Ik ben er weer helemaal verliefd op. hihi. oja ik wil er toch nog wel iets bij toevoegen: je etagère is gewoon
    SupeGeweldigFantastisch!!!!! hihi.

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  40. What a truly awesome design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oohh...wat superlief is je etagère Chantal! Heel mooi gemaakt voor 2 lieve schattige baby's.
    Gezellig dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw! Dit is echt super gaaf Chantal! Erg mooi gemaakt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. En ook hier weer iets schitterends gemaakt Chantal! Ik heb je verjaardagskaart hier nog steeds pronken. Ik kan er geen afstand van doen ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!