vrijdag 15 mei 2015

Opkikkertje (zesde bijdrage)

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Doen jullie mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden.

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers Alina en Paulien! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen :) Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties.

Vandaag wil ik jullie een opkikkertje voor een kind laten zien. Dit is mijn resultaat:


Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Fresh Flowers PB7045
Don DDK3214
Kikkers COL1352
Dokterstas, thermometer en naald LR0363
Pillen, stethoscoop, pleister en strip pillen LR0362
'Ziek' COL1350
Stempel 'beterschap' CS0894
Postzegel achtergrond CR1223
Tekst CR1316
Border stitch CR1248
Zilveren stansfolie ST4402

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn opkikkertje vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

34 opmerkingen:

  1. Leuk Chantal, je hebt al mooie kaarten gemaakt met de nieuwe produkten van Marianne Design, ook met dit kaartje doe je een kind opfleuren, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb deze week de dokterstas gekocht, wou die ook met de kikkertjes combineren, zag vanmorgen de opgave van papierplezier, leek me ideaal.
    Jij bent ons echter allemaal te snel af met je superformidastische kaartje!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Chantal! Jij bent super goed bezig! Prachtig kaartje heb je weer gemaakt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je toch ontzettend creatief Chantal. Echt super hoe je nu deze beterschap- kaart weer tot in detail uitgedoktert hebt..hihi. Als een ziek kindje dit mag ontvangen vergeet het meteen dat het ziek is. Er valt zoveel leuks op te zien en als moeder zou je voor een kleiner kindje een heel verhaal eromheen kunnen verzinnen. Het lijkt wel een klein prentenboekje....supersss meis.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een échte opkikker!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar wordt een ziek kindje vast heel blij van, maar vooral... snel weer beter! Erg leuk gedaan met aan de ene kant een plaatje en andere kant een kikker, top!

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo chantal,
    Wat een schattig opkikkerkaartje..
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar kikker je van op Cahntal...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Chantal... deze Marianne spulletjes zijn voor jou weer een uitdaging om er iets moois van te brouwen! Geweldig hoe je deze kaart weer tot in de kleinste details hebt gemaakt! Ook het plaatje aan de achterkant van de kikker is zeer tof! Wat zal Marianne blij zijn met jou als gast Designer! Ik kijk alweer uit naar nr.7 want ze zijn fantastisch om te zien!!! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je gaat lekker Chantal!! 2 prachtige opkikkerkaarten gemaakt, die gaan het zeker goed doen,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan . Een echt verhaaltje. Tof om te krijgen ... daar kikker je echt van op !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Chantal,
    wat heb je dit prachtig gedaan, heel leuk hoe je alle nieuwe stansen hebt gebruikt en ook het draai gedeelte is top, wat een geweldige opkikker voor een ziek kindje,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal,
    wat ontzettend leuk!!! Dokter kikker! Daar kanp je van op!
    Hoe bedenk je dat toch allemaal weer. Het model is ook zo leuk!
    Ik heb de stansen ook en wil er gauw mee aan de gang....misschien morgen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke, vrolijke opkikkerkaart Chantal!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke kaart Chantal. Een goed idee om het plaatje aan de andere kant van de ronde mal heel anders te doen. Dan is het een echte verrassing.
    Ik kijk al weer uit naar je volgende creatie .......
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart, daar moet je wel beter van worden.
    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig Chantal!!
    Je had zo mee kunnen doen met ons Papier Plezier, hihi. Zo te zien had je precies hetzelfde idee als Mandy en ik!
    Maar je kaart is weer prachtig gemaakt en echt helemaal super zoals je het kikkertje uit de dokterstas laat komen. Het is weer een heerlijk vrolijk geheel geworden, precies zoals jij dat kan.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart en de dokterslijn vind ik zo leuk vooral die pilletjes en het stripje paracetamol hihihihi hele gave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw Chantal wat een super super mooi kaartje! Zo vrolijk :) ik vind het modelletje ook weer helemaal leuk! En wat is er verder weer veel te zien! Ik weet zeker dat het patiënje hiervan eventjes een glimlach op haar/zijn gezichtje krijgt! Zoals Marleen al zei; dit kaartje past perfect bij ons thema van Papier Plezier! Haha. Echt hoe bestaat het?! Kan jij stiekem gedachten lezen ;) ?! Maar nogmaals je kaartje is echt fantastisch!

    Een fijn weekend en
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is dit weer geweldig mooi!!!! Je gebruikt steeds weer prachtige modellen van kaarten. Dit ook weer!!!
    Mooie kleuren en spulletjes heb je gebruikt!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit vrolijke kaartje kikkert vast op bij de zieke. Weer leuk gemaakt Chantal!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Daar kikkert een zieke vast en zeker snel weer van op! Erg mooi gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke opkikkerkaart,ook zo mooi met die afbeeldingen aan beide zijden. Super hoor.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig Chantal. Wat een leuk gemaakte beterschapskaart )
    Heel erg mooi met al dee leuke materialen. Groeten Trijntje

    Ps je etagère van hieronder is ook geweldig! Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart,Chantal. Hier kikker je van op :) Leuke stansen. Super leuk zijn de aspirientjes erbij. Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje! Wie hier niet beter van wordt.....
    Je hebt de gang er goed in zitten. Ik vind ze allemaal even mooi!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een geweldige vrolijke kaart Chantal, dit is echt een opkikker om te krijgen.
    Ik vind deze nieuwe malletjes echt gewéldig, ben bang dat mijn wensenlijstje weer aangevuld gaat worden ;-)

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Chantal,

    Supermooie kaartjes, Daar kikker je zeker van op.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Chantal
    Dit is een echte opkikkerkaart want wie word hier nu niet vrolijk van en je hebt alles weer zo zorgvuldig bij elkaar passend uitgezocht, heel leuk is dat de cirkel aan beide kanten zo mooi is ingevuld met de kikker en het plaatje.
    Een hele fijne zondag nog, liefs Danoesja.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Chantal, dit is een mooie vrolijke kaart, mooie kleuren en leuke plaatjes heb je gebruikt. Hier word je meteen beter en vrolijker van!!
    xx Wima

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een gaaf en vrolijk kaartje chantal.
    Daar kikkert een kindje van op!!
    gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. GEWELDIG....vooral die kikker met die stethoscoop in z'n oren. Echt een Chantal humor kaartje :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ook deze creatie is geweldig leuk! Chantal mijn complimenten
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!