vrijdag 1 mei 2015

It's a girl!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Doen jullie mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden.

Het is de eerste van de maand en dat betekent Papier Plezier met Mandy en Marleen :) Kijk voor het thema even op hun blog. 

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien waar ik heel trots op ben :) Een kasteel. Het patroon van dit kasteel heb ik zelf bedacht :) 

Het is feest in Dierenland want Prinses Frog is geboren! De Koningin heeft het veel te druk om haar dochtertje te laten zien dus Nanny Bunny laat trots Prinses Frog aan het volk zien :) Dit is mijn resultaat:



Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Hello Sweet Baby! PB7041
Konijn COL1354
Kikker COL1352
Bakstenen DF3403
Harten DF3413
Daisies RB2225
Flesje JU0885
Tekst CS0922
Glitterpapier CA3104
Papicolor hagelwit, anjerwit, licht roze, 
bloesem, gras groen en zilvergrijs
Plakparels Action 

Met dit kasteel doe ik mee bij de challenges van:
- Marianne Design Kreadivas challenge #9: Everything goes with Marianne Design + option pastel colors (Dit is mijn tweede inzending);

Dan wil ik jullie ook nog deze bijzonder mooie tag laten zien die ik heb ontvangen van Hetty :) Ik ben er zo blij mee Hetty dank je wel! Hij is zo mooi en ... uiltjes en een bij :D

Veel dames vroegen zich af hoe de kaart met taart die ik voor Petra's verjaardag maakte verstuurd kon worden zonder te worden geplet. Ik heb cardstock gebruikt en het glitterpapier van MD is heel stevig. Er kan een hoop gewicht op staan zonder dat hij wordt geplet. De diepte van de taart kan je aanpassen aan brievenbuspost of pakketpost.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn kasteel vinden en de prachtige tag die ik van Hetty heb gekregen :)

22 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Chantal,
    Gezellig dat je weer meedoet met ons Papier Plezier. Je kasteel is fantastisch geworden! Onwijs leuk gemaakt en ontzettend knap dat je die helemaal zelf hebt getekend en ontworpen. Je hebt er echt iets heel bijzonders van gemaakt.
    Ook weer super dat je er een heel verhaaltje bij in je hoofd had, haha. Prinses Frog is heel schattig geworden en heeft maar gelukt dat Nanny Bunny er is, hihi.
    Ook de kleuren van je kaart vind ik prachtig, zo mooi en zacht. Altijd super voor een geboortekaart.
    Ik ben wel erg benieuwd of je kaart nu nog open kan en er iets in kan worden geschreven??
    Lieve groetjes, Marleen
    PS: onwijs leuke kaart heb je van Hetty gekregen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chantal wat heb je dit mooi gemaakt, en zelf helemaal ontworpen, ik vind het geweldig!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat kasteel is echt formidabel,wat een prachtige creaties,complimenten! Die mooie tag had ik al bewonderd op Hetty d'r blogje,ik ben wel een beetje jaloers op jouw hoor ;)
    Fijn weekend,liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kei en kei-leuk Chantal. Wat een leuke creatie en superleuk dat je zelf dit kasteel ontworpen hebt. Mooi joh :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kasteelkaartje Chantal, je bent ook van alle markten thuis. Superprachtig gemaakt in schitterende zachte kleuren. Prachtig e details!! Ook je kaartje van Hetty is prachtig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje wat heb je weer een mooi kunstwerkje gemaakt. Helemaal gaaf je kasteeltje en hoe verzin je het met baby frog en nanny bunny, te leuk. Het kaartje wat je van Hetty hebt gehad is erg mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief verhaal en zo'n lieve, fantastische, prachtige creatie heb je er weer van gemaakt !
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend cool weer Chantal en dat verhaaltje erbij! Ontzettend leuk weer allemaal.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Chantal wat ben je weer heerlijk aan het fantaseren en freubelen geweest, dit is weer zooooooo leuk! Je moet kinderboekenschrijfster worden en dan zo'n boek met pop-up pagina's vol met jouw eeenige creaties!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat maak jij toch prachtige creatie,s deze vind ik ook weer helemaal super groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig je baby kasteelkaartje ...hoe krijg je het telkens voor elkaar ...SCHITTEREND...
    en ook de label die je van Hety heb gekregen is super leuk...
    je boft maar...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Chantal,
    Wat een schitterend kasteel heb je gemaakt, echt geweldig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal,
    je hebt echt een geweldige fantasie..wat heb je een prachtige kasteel gemaakt en de Nanny heeft het maar druk met het baby-prinsesje..heel LEUK
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. PPPffftt....daar kom ik aangesneld, hihi. Ik had hem al even vluchtig bekeken, maar zo'n creatie moet ik toch even op mijn gemak bekijken! Meid, meid, meid was is het weer een kunstwerk! Prachtig al die steentjes op je kasteel muur en wat houdt Nanny Bunny de frog goed beschermend vast! Wat gaaf voor een geboorte kado en dat speentje is zo uniek! Ontzettend knap weer gedaan Chantal een dikke tien meis!!! Ik heb weer erg genoten bij je!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal te leuk is kasteel Chantal!!! Gelukkig maar dat Nanny Bunny prinses Frog showt omdat haar mama koningin geen tijd heeft. Schattig met het speentje ;-)
    Ik heb ff wat blogberichten gemist maar wat gaaf dat je designer van de maand bent, gefeliciteerd!!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook nog bedankt voor het meedoen bij MD Divas.
      Groetjes Tineke

      Verwijderen
  16. Hoi Chantal
    Wat een gaaf maar toch ook wel romantisch kasteel heb je gemaakt met deze lieve zachte kleurtjes, echt heel origineel hoor.
    De tag van Hetty is ook prachtig en zo lief.
    Een heel fijn weekend, liefs Danoesja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Chantal, wat een super gaaf kasteel heb je gemaakt en verzonnen. Het blijft een hele belevenis om naar jou creaties te kijken.
    Laat je me niet teveel blozen voor mijn label ;)
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Chantal wat heb je een mooi kasteel gemaakt, weer super origineel en op en top Marianne Design, te gek dat je weer meedoet bij Marianne Design Divas én Marianne Design Kreadivas, lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super gaaf je kasteel, super leuk gedaan...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoe krijg je het weer voor elkaar Chantal! Super mooi gedaan dat kasteel en dan nanny Bunny! Complimenten!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. creatieve spirit!!
    Fantastisch
    gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!