vrijdag 22 mei 2015

Happy B-day Marleen!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Doen jullie mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden.

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers Dorota, Epie en Ja-Reni! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen :) Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties.

Morgen wordt Marleen van der Most 29 jaar! Voor haar verjaardag heb ik een taart gemaakt. Ik heb het patroon voor deze taart zelf bedacht :) De uiltjes dansen vrolijk op de taart om haar verjaardag te vieren :) Het was wel lastig om de bijtjes, het uiltje en de lieveheersbeestjes van al die zoetigheid te weerhouden, dus sorry Marleen!! Dit is mijn resultaat:







Gebruikte materialen:

Glitterpapier CA3104
Bijtjes en lieveheersbeestjes COL1356
Uiltjes COL1357
Bloemen COL1323
Bladeren CR1249
Gekleurd handgeschept papier RB2224
Groene rozen RB2217
Gele rozen RB2213
Bolletjes lint EL8531
Overige linten Ribbon girl
Papicolor hagelwit, mocca en nootbruin
Overige kleuren cardstock Action
Vellum uit eigen collectie
Roze en lichtroze plakparels Action

Met deze taart doe ik mee aan de challenge bij Marianne Design Kreadivas challenge #10: Everything goes with Marianne Design + option outside (Dit is mijn vierde inzending).

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn taart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

33 opmerkingen:

  1. Wauw!!! Wat een super lekkere, sorry prachtige taart heb je weer gemaakt! Hier zal Marleen vast en zeker heel blij mee zijn!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wilde je net een mailtje gaan sturen... en toen dacht ik misschien heeft ze het al op haar blog gezet. En ja hoor!!!
    Wat een geweldig leuke en lieve verrassing Chantal. Ik zat net met mijn jongens aan tafel een boterhammetje te eten en toen ging de deurbel, een dame met een pakketje. Ik moest gelijk aan jou denken, haha (door wat je eerder had gezegd) en mijn oudste riep gelijk 'WAT ZIT ER IN?'. Dus alles aan de kant en pakketje open gemaakt. Alle blauwe frutsels die er in zaten waren voor de jongens al dolle pret en het taartje wat daarna te voorschijn kwam was helemaal geweldig!!
    Wat heb je hem weer vreselijk mooi gemaakt Chantal... zo leuk de feestende uiltjes bovenop en de bijtjes en kapoentjes zijn ook helemaal super. Ook het uiltje wat stiekum al aan een stukje taart was begonnen bleef niet onopgemerkt! Mijn zoontje zijn gelijk 'die zit al te eten, haha'.
    Echt helemaal fantastisch Chantal... zo mooi en ook zo onwijs lief dat je dit speciaal voor mij hebt gemaakt. Echt veel te gek!!
    Heel heel heel.... heeeel hartelijk bedankt.
    Fijn weekend en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een super taart !! Geweldig Chantal!
    lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw!! Heel erg mooi Chantal!! Leuke verrassing voor Marleen!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Chantal,

    Prachtige verjaardagstaart.Heel mooi gedaan weer met al die dieren stansen. Een heel fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo superformidastisch mooi weer Chantal! Maar je moet je schepseltjes toch wat manieren bijbrengen hé, zo overal aan en op zitten, proeven dan die taart en zo... ;)
    Proficiat met je creatie!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige verjaardags taart heb je voor Marleen gemaakt. Echt super! En het is inderdaad super leuk om samen mef je zus de zelfde hobby te hebben jammer genoeg wonen we alleen niet bij elkaar in de buurt dus sturen we elkaar op verzoek uitgedraaide stansjes op verzoek of nemen de mappen mee naar elkaar. Fijn weekend!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi! Dat is alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest en heb dus even lopen scrollen door je blog, en wat een supercreaties heb ik weer voorbij zien komen zeg! Echt helemaal top zijn ze allemaal weer, deze is ook erg leuk en ik denk dat Marleen hem zeker zal waarderen! Fijn weekend.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal, dat is nog eens een verjaardagstaart. Prachtig gedaan! Niet om op te eten maar om heel lang van te genieten.
    Super!
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supergeweldige verjaardagskaart...ehhh...taart..:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoedje af !! Een kunstwerk en je hebt iemand
    heeeeel blij gemaajkt !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Chantal.
    echt een schot in de roos, als ik lees wat Marleen er van vindt..Je taart is echt prachtig met de dansende uiltjes en de andere beestjes,
    grote complimenten, super gedaan
    fijne Pinksterdagen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jouw taart ziet er fantastisch uit! De feestende uiltjes zijn helemaal geweldig, leuk om te zien hoe ze staan te huppelen op de taart. Ook de andere diertjes maken het geheel af. Vooral dat uiltje dat stiekem onderaan al een stukje aan het verorberen is. Héél knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een supermooie taart, Chantal.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik dacht hoe verstuurd ze dit? Maar bij Marleen las ik dat de pakket dienst was geweest!!!
    Ongelooflijk Chantal...ik weet niet waar ik moet beginnen! ALLES is zo mooi! En er zit weer een leuke grap in, met de snoepende uil en al die vrolijke feest mutsjes, pompommetjes, diertjes, blommetjes teveel om op te noemen natuurlijk, maar hij ziet er uit om op te vr.t.n!!! zeer uniek!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat heb je dit mooi gemaakt schitterend groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowwww, wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Daar zal Marleen vast erg blij mee zijn.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een kunstwerk heb je weer gemaakt !!
    Je hebt je weer heerlijk uitgeleefd met de beestjes ..... en al die leuke details !!!! Super gewoon
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Chantal geweldig weer ... Wat een knap ideetje van de taart .... die zal vast en zeker staan te pronken bij Marleen op haar verjaardagstafel ... Knap hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kreeg ik het gisteren eventjes een partijtje benauwd! Ineens komt er een oh zo mooi taartje voorbij in blogland. Ik dacht gelijk; Die is heeft Chantal gemaakt l! Maar gelijk dacht ik ook; Het zal toch niet waar zijn he??! Na het genieten van al de mooie details, de feestende diertjes, het brutale uiltje enz. Heb ik gelijk maar eens contact gezocht met Marleen... en ja hoor waar ik al heel erg bang voor was bleek waar te zijn!! HEEEELP!! ik wist niet dat ze jarig was vandaag. (Schaam, schaam...) Ik had dus helemaal niks gemaakt!!! Nou dan heeft ze mijn cadeautje + creatie gewoon nog te goed. We zien elkaar natuurlijk bij Doe@Ding. Het zou erg leuk zijn als je ook komt :) . Maar nu nog eventjes over je taartje. Wat een schitterend geheel. Alles past precies bij elkaar! Zo ontzettend knap Chantal! Een 10 is echt veel te weinig. Zullen we het dan maar houden op een 29? Hihi. Maar dit gebeurt mij geen tweede keer. Dus bij deze; wanneer ben jij jarig??

    Ik ga nog even na genieten van je schitterende taartje! Een fijn weekend .
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. dit ziet er weer heerlijk uit wat zal marleen daar van smullen ;) hihi

    ziet er prachtig uit.
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Onwijs gaaf!!!! Jeetje wat een werkstuk weer!! Je raakt niet uitgekeken, zoveel moois erop. Ik heb weer genoten van dit moois.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende deze taart. Wat heb je die mooi opgemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend Chantal, wat een mooie creatie heb je gemaakt. Ik zie al helemaal voor me hoe ze reageerde toen het met de post gebracht werd en hoe het nu ergens bij haar in huis staat te schitteren.
    Elke keer weer overtref je jezelf Chantal....met weer een feestelijke taartkaart :-)
    Mooi...

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superdesuper! Gaaf gemaakt hij is prachtig Chantal!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Echt schitterend!!! Chantal.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik heb er maar twee woorden voor: Schitterend, schitterend !!!!!!!!!!!!
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende taart, helemaal geweldig!
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mjammie, wat een heerlijke taart heb je gemaakt voor Marleen zeg.
    Ik weet zeker dat ze hier heel erg blij van wordt. Geweldig gemaakt Chantal!
    Ps de postbode is hier nog niet geweest hoor ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterend gemaakt Chantal. Die taart wordt nog jouw handelsmerk! haha! Knappe details! Ik ga nu snel mijn laattijdige verjaardag groeten aan Marleen doorgeven. Ben een beetje laat hiermee, maar anderzijds beetje vroeg, verplicht, moeten terugkomen uit vakantie. Nu mijn schade inhalen in blogwereld ;) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige taart chantal! !
    Gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Om op te eten zo leuk! En hou die snoeperd in de gaten.....lieve groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Deine Torten sind wunderschön und so fröhlich gestaltet! Gefällt mir sehr!! :)
    Liebe Grüße deine Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!