zondag 10 mei 2015

Happy B-day little boy (vierde bijdrage)

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Doen jullie mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden.

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers: Astrid, Mieke, Sjanie en Paperpapier! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen :) Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties.

Vandaag wil ik jullie een frame easelkaart laten zien. Het patroon van deze kaart kun je hier vinden. Dit is mijn resultaat:




Gebruikte materialen:

Basis kaart Dutch Doobadoo 
Shape art Frames ornament vierkant
Paperbloc Eline's Peach en Mint PB7047
Olifant en ballonnen COL1384
Bloemen COL1323
Bladeren CR1248
Cijfer '2' CR1282
Gras LR0360
Wolk COL1385
Banner COL1325
Stempel EC0147
Wit handgeschept papier RB2219
Glitterpapier CA310
Blauw lint JU0922
Belletjes JU0940
Blauwe plakparels JU0938
Blauw scrappers rope Uit eigen collectie
Papicolor hagelwit, zilvergrijs, grasgroen, zeegroen, 
lichtblauw, ijsblauw, blauw en korenblauw


Met deze kaart doe ik mee aan de challenges bij:
Knutsels en Kadootjes challenge #24: Bingo (parels - lentegroen - plaatje) (Dit is mijn tweede inzending);
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn frame easelkaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

38 opmerkingen:

  1. Prachtig Chantal! Ik heb toevallig op de beurs deze Dutch Doobadoo mal gekocht! Ga het een keertje proberen....
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very special and beautiful card Chantal.
    Greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend MOOI Chantal....leuke kleurtjes en prachtige details heb je gebruikt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend gaaf kaartje is het geworden!!!
    Ook mooi de lijntjes die je op het schattige olifantje hebt gezet.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverdje. Echt heel erg schattig.
    Leuk dat je ook volger van mijn blog bent geworden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super leuk en lief geheel Chantal, gaaf modelletje en alle details even schattig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super schattig kaartje heb je gemaakt Chantal. Leuk met het olifantje. Alleen al zo'n kaartje ontvangen is een feestje.
    Bedankt voor de link naar het patroon ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal,
    Heb even naar het patroon gekeken, wat ingewikkeld, daar ga ik niet aan beginnen, het is wel een heel mooi model, lief olifantje en ook de bloemetjes zijn leuk, prachtige creatie,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterend babykaartje Chantal....wat een geweldig leuk modelletje....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje Chantal, het is net een klein schilderijtje wat meteen op de babykamer geplaatst kan worden. Mooi...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk geworden je kaartje...super!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een keileuk en lief kaartje Chantal, mooie malletjes en mooie kleuren.
    Prachtig opgebouwd weer, een toppertje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Chantal het is weer geweldig!!! Zo feestelijk met de ballonnen en
    je handmade blommekes zijn super! Wat een leuk model, maar wel even een klusje denk?! Prachtige vierde bijdrage!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig fantje op een schattige kaart! Zo mooi weer Chantal!
    groetjes, NAncy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Chantal
    Wat is dit weer mooi gemaakt, erg leuk model zo'n frame-easelkaart en echt zo lief. Het is best een hoop werk denk ik maar dan heb je wel iets heel mooi's om cadeau te geven.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Chantal,

    Je kaart is super. Heel feestelijk zijn de ballonnen en dat lieve olifantje erbij. Erg mooi model.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig! Je bent zo super geinspireerd, zalig om je MD werkjes te zien, succes bij Marianne Design Kreadivas Chantal, tot snel,
    LIefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart Chantal! Oh wat zal de kleine man blij zijn met je creatie.


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supermooi Chantal!! Je hebt dat olifantje zo leuk afgemaakt met witte streepjes en roze wangetjes.. Heel erg leuk!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, dit is weer geweldig mooi Chantal! Je kan zien dat je er erg veel plezier aan beleefd om al dit moois te maken! Schiitterend!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige kaart!!!
    veel succes!!
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super schattige kaart Chantal!
    Heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Very beautiful work, Chantal! The elephant die is awesome, I love it. Your elephant come out so cute!!!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw alweer een prachtige creatie Chantal, je bent lekker op stoom...
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig, wat heb je je weer heerlijk uitgeleefd Chantal! Zo schattig met het olifantje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ha Chantal,
    wat heb je een prachtige frame easelkaart gemaakt. Schattig olifantje ook. En die belletjes om zijn nek vind ik zo'n leuk details!! De diepte in de kaart is super!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh Chantal wat is het toch weer genieten op jou blog zeg! Je kaartje is echt FANTASTISCH! Erg leuk modelletje. Ook vind ik het erg leuk dat je wat extra details hebt gegeven aan het schattige olifantje! ......... tja zo kan ik nog een hele tijd verdergaan. Maar dan weet ik niet of blogger die lange lap tekst wel wilt plaatsen haha ;) .
    Maar ik ben er gewoon weer helemaal weg van Chantal!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw Chantal.. wat heb jij veel gemaakt tijdens mijn vakantie zeg!
    Echt super gave creaties zie ik hier op je bloggie..
    En dan lees ik ook nog eens dat je Designer of the Month mag zijn :-)
    Dat is aan jou wel toevertrouwd hoor..

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige creatie Chantal!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat heb je deze ook weer mooi gemaakt en dat schattige olifantje...Te lief! Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat is hij mooi en lief ! Dat olifantje is super !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk model kaart heb je maakt, het is een prachtig geheel.
    Gezellig dat je voor de 2e keer meedoet met onze BINGO bij K&K

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Chantal,
    Wat heb ik een boel gemist. Ga je 1 weekje weg en dan maak jij zoveel moois! Deze met het olifantje is prachtig en dan het hobbelpaardje, zo leuk. Maar het doosje voor moederdag is zo lief!
    Ik moet er helemaal weer inkomen. Ben nu bezig met dank je wel kadootjes voor mijn zusjes bruiloft. Ga vrijdag samen met hun meiden van 8 en 11 de doosjes in elkaar maken. Eens kijken wat het resultaat wordt.
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och gossie, vergeet ik het weer.....superleuk dat je weer meedoet bij K&K.
      Liefs Monique

      Verwijderen
  34. Jeetje wat is dit een super gaaf kaartje! Leuk zo'n framekaartje, maar dan in een andere vorm, echt helemaal toppie!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!