vrijdag 29 mei 2015

Happy B-day Anita!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volger Nela! Ik vind het ontzettend leuk dat je mij wi volgen :) Ik hoop dat ik jou kan inspireren met mijn creaties.

Vandaag is mijn DT maatje Anita jarig! Natuurlijk heb ik voor haar een verjaardagstaartje gemaakt :) Dit is mijn resultaat:





Gebruikte materialen:

Glitterpapier CA3104
Crème lint en lint met bloemetjes EL8531
Roze madeliefjes JU0886
Gele en crème kleurige rozen RB2213
Grootste vlinder LR0115
Midden maat vlinders LR0357
Kleine vlinders LR0261
Overige linten Uit eigen collectie
Papicolor hagelwit en anjerwit
Overige kleuren cardstock Action
Plakparels Action

Met dit taartje doe ik mee aan de challenges bij:
Marianne Design Kreadivas challenge #10: Everything goes with Marianne Design + option outside (Dit is mijn vijfde inzending).

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn taart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

36 opmerkingen:

  1. Chantal ik vind het prachtig! Daar zitten wel een paar uurtjes werk in zeg!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi weer Chantal, ook deze heb je schitterend gemaakt!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, Chantal, wat heb je weer een prachtige taart gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow!!!! Onwijs gaaf!! Ik wist niet wat ik zag! Zo mooi en ikke????
    Ik ben zo gewelidg blij ermee!!!, en inderdaad dames het is een pronkstuk!!!
    Chantal, enrom bedankt. Wat een feest, mijn gezinnetje was erbij (op Sven na) en die keken ook hun ogen uit met een big smile!!!
    Lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook van harte gefeliciteerd met je blogmaatje Chantal.
    Wauw, wat heb je Anita verwend met dit prachtige taartje zeg!
    Prachtige kleuren heb je gebruikt, er is zoveel moois te zien...
    Fijn weekend toegewenst,

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwie wat een mooie taart is het geworden! Ik vindt dat altijd weer een kunst hoe je zulk soort dingen weer in elkaar bouwt top!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed gedaan, Chantal! Mooie kleuren en ook lekker zomers. Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Piękny tort, nic tylko schrupać :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg gaaf Chantal ! En nog calorievrij ook, hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai, alweer zo'n schitterende taart. Erg mooi met al die fladderende vlinders, plakparels en bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Om je vingers bij af te likken. Prachtig gedaan .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat moet ik hier nu weer van vinden: SCHITTEREND !!!
    Wat heb je hem mooie versierd, echt helemaal af.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal,
    Wat een schitterende taart heb je voor de jarige Anita gemaakt, er zit zoveel mooi's op dat je ernaar blijft kijken aan alle kanten en je hebt hele mooie kleuren gebruikt die zo goed bij elkaar passen.
    Een heel fijn weekend.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha we kunnen al mee genieten zie ik!!! Wat gaaf Chantal en helemaal a-la Anita! Fantastisch wat je er allemaal weer hebt opgemaakt! Meid, meid wat een werk....echt super gaaf!!!! Ik weet zeker dat ze met je kunstwerk rond gaat bij de visite, hihi gaat mooi lopen pronken met jouw kado...super!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er feestelijk en smakelijk uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Chantal, je hebt eigenlijk je roeping gemist hé, je moest banketbakker geworden zijn, zo'n kunstige taarten die je aflevert!!!!
    PRACHTIG weer! Zoveel moois op te zien!!!
    PS Je Candy vandaag ontvangen, ontzettend DANK JE WEL hoor!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Chantal,
    wat heb je weer een mooie taart gebakken, prachtige laagjes, omwikkeld met lint..volgens mij, mooie kantjes en als kers op de taart een prachtige vlinder, Anita was er mee in haar nopjes,las ik..natuurlijk..is ze dat..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow alweer zo'n mooie taart Chantal! Met al die mooie vlinders en kleurtjes prachtig gemaakt Anita zal er vast blij mee zijn!
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw....wat een heerlijke verjaardagstaart heb je gemaakt Chantal.
    Prachtig hoe je alles hebt opgebouwd....mooie kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig Chantal, Anita word maar door je verwend met zo'n mooie creatie. Wie wil dat nu niet. Schitterend gemaakt in prachtige kleurtjes en hele mooie accenten!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super gaaf is je taart geworden...aardig klusje geweest...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Chantal,
    wat een prachtige taart. Het ziet er helemaal mooi verzorgd uit. De kleuren zijn heel gaaf bij elkaar! EN de vlinders erop...schitterend!
    Hoe stuur je die op. In een doos? En past dat dan?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Woooow Chantal wat een schitterende taart heb je voor Anita gemaakt....geweldig al die leuke accentjes erop....KNAP gedaan weer...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow! Alweer zo'n pracht exemplaar taart. Anita zal hier vast heel erg blij van worden en zoiets maakt haar verjaardag natuurlijk helemaal af. Schitterend Chantal :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat schitterend Chantal! Helemaal ook in haar stijl gemaakt!
    Wat zal ze blij verrast zijn geweest met dit mooie cadeautje van jou.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk taartje.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een werk zal dat geweest zijn. Maar wel een schitterend resultaat!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw Chantal wat een kunstwerk! Helemaal top. Ook prachtige kleurencombi
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jeetje hoe krijg je het toch steeds voor elkaar om zo'n mooie kunstwerken te maken?! Echt weer een toppertje Chantal!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Chantal wat een een supermooie creatie! Petje af! weer erg leuk gemaakt. Leuke details. In een woord. schitterend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie creatie,Chantal. Prachtig afgewerkt met het kant en de bloemetjes en de vlinders.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw, wat een supermooie creatie. Echt mooi gemaakt en zoveel mooie details.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het is weer een top taartje geworden! Ik vind ze prachtig jouw taarten en één voordeel, ze zijn heel goed voor de lijn :-)
    Echt prachtig weer!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo liebe Chantal ,deine Torte ist ja wieder eine bezaubernde Creation ,die hätte ich jetzt gebrauchen können ;) . Traumschöne Werke liebe chantal!
    Vielen Dank für deine Teilnahme an der MDK challenge in diesem Monat.
    Liebe Grüße deine Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wonderful cake! All your projects are gorgeous! Thanks for joining us at MD Kreadivas.

    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!