dinsdag 19 mei 2015

Groeten uit Holland (achtste bijdrage)

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Doen jullie mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden.

Een warm welkom voor mijn nieuwe volger El! Ik vind het ontzettend leuk dat jij mij wil volgen :) Ik hoop dat ik jou kan inspireren met mijn creaties.

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien met het Volkswagen busje. Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Paperbloc Dutch Design PK9079
Kraft PK9114
Bakstenen DF3403
Grachten pandjes LR0207
Volkswagen LR0359
Tekst CS0898
Boom LR0203
Wolk COL1385
Doorzichtig rood lint Rayher
Wit en blauw parelmoer cardstock uit eigen collectie
Papicolor hagelwit, anjerwit, lente groen,
gras groen en nootbruin

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

35 opmerkingen:

  1. Hij is superleuk Chantal!!! Wat heb je mooie voorbeelden laten zien zeg!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart Chantal. Vooral de kleur van het busje (heel mooi en herkenbaar!!)
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Busje komt zo, busje komt zo...:-), je kaart is eniggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart.Al weer zo'n mooie.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kaartje zonder diertjes maar weer een supermooike hoor!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat een leuk kaartje Chantal, heel mooi opgebouwd met leuke malletje. Mooie kleurtjes, een echt schilderijtje van ons Hollandse land!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal,
    ..en alweer zo'n prachtige kaart, leuk model, echt lekker Hollands,
    heel mooi gemaakt!
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk tafereeltje heb je ervan gemaakt Chantal!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super gave kaart Chantal. Ik waan me meteen in hartje Amsterdam aan de grachten.
    Kan je ze niet gaan verkopen op de dam? Je kaartjes zullen verkopen als zoete koek.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij breek je alle records als designer van de maand Chantal en ook dit is weer een enige bijdrage, super leuke Holland-promotie!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk Holland kaartje compleet met volkswagenbusje geweldig. Je hebt schitterende bijdrages laten zien deze maand Chantal.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaarten heb je laten zien Chantal, ook deze is weer heel erg mooi gemaakt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Chantal wat mooi met al deze geweldige materialen. Erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je kaart weer helemaal top! je kunt er weer een leuk verhaal bij verzinnen. De stans is echt zo leuk! Het is een heel leuk tafereel geworden.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love this card with everything you used to make it!!!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk model kaart. Mooie mal die bus.
    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke kaart Chantal...en met mijn favoriete stansjes...het vw busje (heb 'm zelf nog niet eens besteld maar ga dat snel doen) ;-)
    Je hebt er een mooie groeten uit Holland kaart van gemaakt. Echt vrolijk!

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauww...dat heb je leuk gemaakt zeg, super hoe dat je de bus erbij verwerkt heb!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk kaartje, Chantal.
    Heb het volkswagenbusje ook, maar nog niet gebruikt ;)

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alweer zo'n leuke kaart! Zo'n volkswagenbusje staat op mijn 'wil-ik-ooit-hebben-lijstje', lijkt mij zo fijn om mee rond te toeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Chantal,
    Ben ik gister nog aan het bloggen geweest en heb ik je VW busje nu finaal over het hoofd gezien!! of was niet in mijn lijst te zien? Maakt niet uit ik ben er, hihi Je busje staat mooi geparkeerd in hartje Amsterdam, bij de grachtenpandjes!! En je kaart is weer enig geworden! En dat in een record tempo, hihi de maand is nog lang niet om! Je hebt het echt super gedaan! Je kan heel trots op jezelf zijn!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je 2 schitterende kaarten gemaakt. Ik vind die geboortelabels helemaal te gek maar ook deze kaart is niet te versmaden. Prachtig gedaan!
    Fijne avond!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Chantal, ik kwam je kaartje al tegen bij de Marianne Design Club, superleuk gedaan. Ik heb de VW bus ook aangeschaft maar nog geen idee wat ik ermee ga maken, bedankt voor de inspiratie
    lieve groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die is Superleuk Chantal!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig kaartje geworden Chantal, kijk maar uit dat hij niet weg rijdt...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  26. nr. 8 alweer! Jeetje Chantal wat ga jij hard zeg! Niet dat dat iets geeft hoor ;) . Ik zou zeggen hoe meer kaartjes van je hoe beter! Hihi. Gelukkig heb je nog een aantal dagen. Want het is keer op keer weer genieten. Ook weer bij dit kaartje. Zo ontzettend leuk met het volkswagenbusje! Ik ben er helaas nog niet aan toegekomen... Natuurlijk heb je ook weer een leuk modelletje uitgekozen en alles past zo mooi bij elkaar! ik vind hem fantastisch!!

    Lieve groetjes vanuit Woudrichem haha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi kaartje Chamtal ...wat een geweldig leuke stansjes erop gemaakt...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oooo wat heb je deze ook weer leuk gemaakt Chantal,zoveel mooie details,super! Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  29. What a darling design and details Chantal.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Chantal,

    Supermooie kaart.Heel leuk tafereeltje.Zoveel leuke details.Top weer.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke Hollandse kaart zo met het VW busje, mooi geworden.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik vind je kaart weer helemaal super Chantal!
    Zag hem al even voorbijkomen op de MD club, maar hij is echt geweldig.
    Heel mooi gemaakt.
    Vast een heel fijn weekend.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldig mooi Chantal. Wat ga jij hard zeg! Prachtig geheel hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi hoor! Leuk hoe je bus zo bewerkt hebt!
    Het is weer een plaatje om naar te kijken!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!