zondag 24 mei 2015

Groeten uit Holland 2 (negende bijdrage)

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien met de plaatjes van Tiny en de zonnebloem. Ik vond het leuk om de plaatjes in te lijsten :) Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Paperbloc Dutch Design PK9079
Fotolijsten LR0268
Gras LR0360
Zonnebloemen LR0361
Plaatje tulpen IT 576
Overge plaatjes IT 577
Tekst CS0898
Papicolor hagelwit, anjerwit en lente groen
Overige kleuren cardstock Action

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

33 opmerkingen:

  1. wat een schitterende creatie, wat een werk en tijd zit daarin,mijn complimenten
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een schitterende creatie Chantal! Top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Chantal, echt een visiteplaatje voor Nederland.Leuk dat je het oude paperbloc combineert met de nieuwe plaatjes.
    Helemaal gaaf.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh what a fun way to create a card, just gorgeous.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan Chantal, zo met die schilderijtjes! Maar ook de taart voor Marleen, wauw, iedere keer sta ik weer versteld van jouw creativiteit!
    Lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kaart,Chantal. Een promotie voor Nederland.Prachtige schilderijtjes :).Mooie plaatjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Suzan,
    wat een leuk idee om de plaatjes in te lijsten, het ziet er weer supermooi uit,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaart heel appart groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige oer Hollandse kaart Chantal....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk modelletje kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Chantal, erg leuk gedaan met alle fleurige bloemen in de lijstjes.
    Gaaf model ook.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee Chantal om de plaatjes zo in te lijsten! Erg leuk deze kaart en ook ...alles is gewoon leuk :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super gedaan Chantal en wat ga je als een trein zeg.... Je 9e bijdrage al als GDT.
    Bij het zien van dit kaartje moest ik gelijk denken aan het "panorama Mesdag" in Den Haag..

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tof gemaakt met de lijstjes rond je bloemenlandschappen. Ook de huisjesrand vind ik reuze!
    Denk dat ze bij MD in de wolken zijn met zo'n gastdesigner als jij!
    Dikke duim!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zonnige groetjes uit Holland, hihi Wat een creativiteit bij jou zeg...ik denk daar is Chantal alweer met een nieuwe post! Weer prachtig bedacht en uitgevoerd!!! Fijne extra zondag morgen hè!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, dit is absoluut een geweldige kaart! Een kunstwerkje is het met de zonnebloemen. Ik heb de stans ook net en heb er nog niet mee gewerkt. krijg er helemaal zin als ik deze kaart van jou zie!
    Helemaal top!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat schitterend mooi gedaan. Erg leuk model kaart.
    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi,

    Schitterende kaart. Prachtig gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind hem ontzettend mooi,wat een hoop te bekijken op je kaart.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat gaaf, het is net een mini-museum!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat een mooie kaart , Chantal.
    En ik zag dat ik er een heleboel gemist heb.
    Ze zien er allemaal weer toppie uit!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie kaart Chantal, mooi papier en accenten. Helemaal Hollands weer, supersss!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Lekker hollands. Echt mooie reclame voor ons koude kikkerlandje...hahahaha.
    Liefs Monique
    P.s. maar gisteren was het mooi weer. Wat een mazzel heb ik gehad op mijn feestje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart.Mooi papier en echt hollands.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super mooi Chantal.
    Wat kunnen we genieten van je als maand designer. Wat een moois allemaal!
    Nog een weekje. En je zit al 9 stuks. Toppie hoor!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Chantal
    Wat een prachtcreatie is dit weer, heel leuk dat je de plaatjes in een lijstje hebt gedaan en het model kaart is ook erg leuk.
    Ook je taart voor Marleen is schitterend, je blijft hem bewonderen aan alle kanten want er is zoveel op te zien.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat prachtig Chantal. Weer prachtig zoals je al die mooie nieuwe plaatjes hebt verwerkt tot deze geweldige kaart-creatie. weer echt cre. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt!
    Erg mooi, lekker hollands!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dit is ook een mooie creatie, mooi afgewerkt hoor! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super gaaf Chantal met al de lijstjes erop...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke hollandse van Gogh kaart, leuk die schilderijtjes in de lijstjes. Mooi gedaan.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het lijkt een heus kunstwerkje met die mooie plaatjes in een kader. Knappe combinatie van stansen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!