zondag 17 mei 2015

Geboorte labelkaart (zevende bijdrage)

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Doen jullie mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden.

Een warm welkom voor mijn nieuwe volger Lisanne! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen :) Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties.


Vandaag wil ik jullie een geboorte labelkaart voor Oma laten zien. Dit is mijn resultaat:




Gebruikte materialen:
Paperbloc Eline's Peach en Mint PB7047
Glitterpapier CA3104
Baby COL1387
Schaapje, wolk, ster en maan COL1385
Giraffe en knoop COL1386
Olifant en ballon COL1384
Labels LR0334
Gras LR0360
Tekst EC0138
Roze lint JU0921
Roze belletjes JU0939
Plakparels JU0937
Papicolor hagelwit, zilvergrijs, mocca, 
nootbruin, grasgroen en mosterdgeel
Overige kleuren cardstock Action
Roze scrappers rope Karen Foster Design

Met deze kaart doe ik mee aan de challenges bij Design Kreadivas challenge #10: Everything goes with Marianne Design + option outside (Dit is mijn derde inzending).

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn label geboortekaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

39 opmerkingen:

  1. Prachtig Chantal!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creatie Chantal. Je hebt gewoon 3 kaarten in 1 gemaakt. Super hoor !!!!!
    Mag je al gastdesigner blijven ;)
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze vind ik niet zo leuk Chantal...whahahaha natuurlijk wel!!!! Het is weer te leuk, gaaf, te gek en zeer verrassend!!! Je bent een topper meis en als ik Marianne was liet ik je niet meer los!!! Ik ga nu snel naar mijn werk, maar ben blij dit nog op de valreep te hebben gezien!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 3 voor de prijs van één... Prachtig weer Chantal. Toffe combi van een klassieke labelmal met de leukerdjes van Eline! De baby zit hier in de wolken, maar de oma die dit ontvangt zal zeker ook in de wolken zijn!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my Chantal these are just adorable.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig !!! Die dieren zijn zo leuk !!
    U heeft dit weer knap gemaakt!!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieverd zeg,deze heb je ook weer schitterend gemaakt!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal,
    weer supermooi gemaakt..leuk om ze aan elkaar te strikken, gave stansjes, weer op en top een Chantal kaart,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo gaafff, zo liefff en zo leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi ik dacht dat jouw Oma je een opdracht had gegeven maar het slaat op het stempeltje denk ik??? Het is je weer gelukt ons blij te maken met iets beeldigs Chantal, enig om het drieluik met die lieve kleine strikjes aan elkaar te zetten!!

    xx Irene

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Chantal,

    Prachtig drieluikje.Superleuke stansen weer.Zo veel te zien. Mooi afgewerkt met de belletjes, glittersteentjes en de knoop.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige creatie heb je ervan gemaakt. Mooi hoe je al die schattige mallen hebt verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje mina!!!Wat geweldig mooi weer Chantal. Al weer je 7e bijdrage!!! In zo'n korte tijd??!!! Knap zeg!!!
    Het is helemaal jouw ding ook hé! Ga zo door, dan kunnen wij er heerlijk van genieten, hihi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chamtal wat een superleuke creatie! Wat heb je de speed erin en de ene creatie is nog mooier dan de andere. Prachtig. Genieten hier op je blog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Mooi dat drieluik met die schattige diertjes erop.
    Je opkikkerkaart voor een ziek kind is superleuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je de labelstansen gaaf gebruikt en alle dieren zoooo lief staan ze er bij! Top Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Chantal... je bent echt goed bezig. De zevende bijdrage al weer! Ook deze kaart is schitterend geworden, heel leuk gedaan om van de labels een drieluik te maken!
    Het is een prachtig geheel en weer lekker vrolijk.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke kaart Chantal en zo mooi gemaakt!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat is dit mooooi! Helemaal fantastisch!! Zo leuk hoe je er een drieluik van hebt gemaakt. En tja de diertjes en de schattige baby die zijn vanuit zichzelf al zo geweldig leuk! Maar de manier waarop jij ze gedecoreerd hebt zijn ze helemaal geweldig!! Ik ben het met Gerie eens!

    liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. PRACHTIG!!!
    Heel leuk idee!

    groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw Chantal, dit ziet er super leuk en vrolijk uit!

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wowww Chantal, wat een schitterend babydrieluik heb je gemaakt. Mooie zoete babykleurtjes en hele mooie diertjes en babystansjes, een top geheel!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. How cute work you made, an awesome baby card!!!
    Greetings,
    Nihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke labelkaart.Leuk zoals je de diertjes en de baby's
    hebt gecombineerd.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooh....wat een prachtige labelkaart is dit.....je hebt er een leuk geheel van gemaakt....super!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Supermooi gemaakt deze drieluik label Chantal!
    Mooie vrolijke kleuren!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die is leuk zeg! wat een leuke labels heb je hier voor gebruikt. En alles zo mooi bewerkt met die lieve diertjes. helemaal top!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zo lief, zo mooi...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Chantal,
    Ik heb er maar twee woorden voor nodig SUPER SCHATTIG !
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super mooie en vrolijke Label(s), chantal.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een super leuke creaties heb je de afgelopen week gemaakt ik vind deze 3 luik geweldig maar het kaartje met het olifantje vind ik echt prachtig bedankt voor de link naar het patroon die ga ik zeker eens maken.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh, wat een lieve labelkaart! Zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Bijdrage 7...Tjonge, je gaat echt als een speer. Wat zijn ze toch lief, die malletjes van Marianne Design. Ik kan je niet vertellen welke bijdrage ik het leukst vind, Chantal. Ze zijn echt allemaal ontzettend schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh crea Chantal...alweer zoiets liefs uit jou handen. Je maakt zulke leuke dingen en ook dit labelkaart is erg lief :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik vind je labels zo mooi!
    lieve groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Stuk voor stuk mooie kunstwerkjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!