zaterdag 2 mei 2015

Eerste bijdrage en fijne vakantie!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Doen jullie mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden.

Vandaag wil ik jullie twee kaarten laten zien. De eerste heb ik gemaakt voor mijn eerste bijdrage als Designer of the Month bij Marianne design. Ik heb gekozen voor een lente kaart. 

Gisteren viel er in de brievenbus een prachtige envelop gevuld met de mei collectie :) Het was racen geblazen! Dit is mijn resultaat:


Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Peach & Mint PB7047
Schapen COL1385
Gras LR0360
Hekjes en rechter vogeltje LR0205
Linker vogeltje LR0204
Bomen LR0203
Tekst EC0138
Glitterpapier CA3104
Pan Pastel 580.5 Turquoise
Papicolor hagelwit, lente groen, 
gras groen, mocca en licht bruin
Overige kleuren cardstock Action

Met deze kaart dsoe ik mee aan challenge #24: Bingo (lentegroen - geel - blauw) bij Knutsels en Kadootjes.

Dan mijn tweede kaartje:
Deze maand ben ik gastdesigner voor de wedstrijd op de gezellige club De Schatkist. Het thema van deze wedstrijd: vakantiekaart.Ik heb ook een mooie award gekregen. Deze staat onder mijn kaartje.

Ik heb golven gemaakt en water dat tegen het zand aanslaat :) Ook heb ik het zand bewerkt en de lucht gemaakt met Pan Pastel. Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Kraft PK9114
Uil met hoed AK0057
Uil met vlieger AK0058
Stempel EC0147
Schelpen LR0230
Zeester LR0232
Glitterpapier CA3104
Wolkjes 6002/0199
Pan Pastel 580.5 Turquoise
Papicolor hagelwit en zeegroen 


Met deze vakantiekaart doe ik mee bij de challenge van Marianne Design Kreadivas challenge #9: Everything goes with Marianne Design + option pastel colors (Dit is mijn derde inzending).
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaarten vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

45 opmerkingen:

  1. Woooooow Chantal wat een geweldige kaartjes zijn dat weer....zo schattig die lentedietjes...maar ook de uiltjes mogen er wezen....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze geweldig Chantal! Wat heb je dat leuk gedaan met het schaapje! Helemaal top! En dit is nog maar het begin van de maand...
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat leuk gedaan Chantal....een gave kaart met het schaapje.
    Ook je vakantie kaart is erg leuk geworden.
    ik zag dat je nog veel meer mooie dingen gemaakt hebt deze week....ik had een heleboel gemist !
    Soms zit je qua tijd net een beetje krapper....en dat was bij mij het geval deze week.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaartjes! Je eerst kaart als MD designer is zo'n leuk ontwerp. Hoe heb je dat gemaakt? Erg leuk hoe het hekje ook open gaat en er een nieuw schaapje tevoorschijn komt.
    Je tweede kaart is ook weer zo mooi. Ik krijg zin in een strandvakantie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht al ik hoor of zie niets van Chantal...lol..Nu snap ik het je bent druk!!! En o,o,o je hebt diertjes gekozen! Wat een gaaf schaapje! En zie ik het nu goed dat het hek open kan en er een tweede schaap over de dam komt, haha Er zit vaak een grap in je kaartjes hè...dus wij moeten opletten!!! Geweldige eerste kaart voor MD en ik kijk echt uit naar de volgende! succes Chantal!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw start als gast DT-lid voor Marianne Design heb je alleszins niet gemist! Jouw versie van dit kaarmodelletje is erg tof gemaakt! Ook je vakantiekaartje kan me super bekoren (misschien des te meer omdat ik aan de kust woon?)
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele leuke kaarten Chantal die met de uiltjes vind ik zo schattig echt heel leuk! Maar ook de kaart met de schaapjes is erg leuk gedaan!

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt.
    Leuk dat je designer van de maand mei mag zijn!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind ze allebei super mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het begin van de maand is al super bij jou. Superleuk is je 1e kaartje met het schaapje. Zo leuk gedaan met het hek wat open kan. Ook het kaartje met de vakantie-uilen is prachtig.
    Ik ben benieuwd wat je nog meer voor moois gaat maken met de mei-spulletjes Chantal.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh ze zijn zo leuk !!!!
    En de kleuren zijn ook super!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ongelooflijke ijver en weer 2 super leuke kaarten Chantal.......ik heb wel zin in dat strandje van nummer 2 want de lente is en blijft helaas knap fris in ons kikkerlandje!!

    xx Irene

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal,
    je hebt 2 prachtige creaties gemaakt..WOW..ik vind het model van de 1ste super,met het 2de schaapje dat je dan ziet en ook je uiltjeskaart is lief en vrolijk,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Chantal,
    Het zijn ondanks de haast weer schitterende kaartjes geworden, echt super hoor
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie creaties laat je weer zien Chantal. Je eerste "designer of the month" kaart is zo lief en voorjaarsachtig met die schaapjes. De uiltjes stomen meteen door naar de zomer en staan ook al op zo'n mooie vrolijke kaart. Knap hoor dat je ze zo steeds uit je hoge hoed lijkt te toveren en alles tiptop verzorgd...complimentjes Chantal.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Chantal wat 2 prachtige creaties heb je gemaakt.
    De bovenste met het schaapje is heel bijzonder! Heel erg leuk gemaakt. Uiltjes blijven ook altijd mooi.... Genieten van je mooie e
    Werkstukken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Chantal wat een 2 prachtige creaties ... Het eerste kaartje zo een prachtig, lief lentekaartje. Bij het 2de kaartje krijg je zo zin in vakantie ... Leuke kaartjes.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Chantal,
    wat een gaaf kaartje die bovenste! Heel erg leuk tafereel. Dank je ook voor het meedoen aan de challenge van K&K!
    Je tweede kaart is ook prachtig! Die schelpen blijven toch heel erg mooi!
    En gaaf om designer van de maand te zijn! Dan wil je toch extra je best doen, he?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart heb je met de nieuwe MD spulletjes gemaakt. Dat hek wat open kan, schaapje ervoor en erachter, prachtige bomen. Echt gaaf.
    Je uiltjes kaart zorgt ervoor dat ik zin in de zomer heb. Zeker het water aan land komt is goed gelukt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaartjes en zo vrolijk.
    groetjes Antoinette
    http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaartjes . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend !!!!!!! Ik ben verliefd op je eerste bijdrage voor het MD designerschap ....Kom maar op met de volgende, ik kan niet wachten.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tja wat kan ik hier nog schrijven na zo veel leuke reactie's.

    Ik kan niet anders zeggen dan dat ik je kaarten weer schitterend en kei-leuk vind. Superleuk Chantal :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt Chantal. Je hebt de vaart er goed inzitten. Je kaart met het schaapje is schaapachtig mooi! Leuk opgebouwd. En dan je strandkaartje met de uiltjes....Helemaal te gek! Goed bezig ;-)
    Leuk dat je weer meedoet bij K&K.
    Ik ga mijn koffer inpakken en vertrek morgen met Laura voor 4 dagen naar Amsterdam. Zo'n zin in! Even tijd met mijn dochter....
    Fijne week!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaartjes Chantal, fijn dat je met ons meedoet bij K&K

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie vrolijke kaartjes Chantal, het schaapjes kaart is erg mooi gemaakt, maar ook de uitljes stralen vrolijkheid uit. Gezellig dat je mee doet bij de challenge van K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je vraagt wat ik er van vind?........ Nou ik vind ze super prachtig hoor!! Knap werk, toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke kaartjes geworden...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaarten. Met mooi kleuren en details. Heel Gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schattige kaartjes heb je weer gemaakt! Vooral die eerste vind ik echt prachtig! Jij maakt altijd van die mooie kunstwerkjes! Ik kijk er echt met heel veel plezier naar!
    De ontvanger van een kaartje van jou zal daar vast erg blij mee zijn!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldig Chantal wat een super lieve kaart heb je gemaakt met het lammetje... zucht.
    Ook de kaart met de uiltjes vind ik ontzettend leuk!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige schaapjes kaartjes. Heel mooi gedaan.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, die met de schaapjes is echt super lief.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie kaarten,Chantal. 2 super leuke tafereeltjes. 1 voor het lentegevoel en 1 voor het vakantiegevoel :). Top.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gave kaartjes zeg! groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Chantal,

    Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt de kaart met het schaapje vind ik super lief!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh Chantal zijn zijn allebei weer super geworden! Erg mooi en super origineel, top gedaan!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooie kaarten Chantal, alletwee. Leuk dat terugslaande hekje met gras ervoor en het vogeltje! Net even iets anders!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Je kaartjes zijn allebei echt superleuk!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Chantalik had hem al wel gezien, beide maar nog niet gereageerd, druk, druk!
    Maar wat een super mooie start maak je als designer of the month! Prachtig en de kaart voor de schatkist, is super vrolijk. Leuk die award hé!? Geniet ervan!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  41. goed bezig chantal!! De schaapjes zijn zo schattig.
    Vrolijk kaartje met de uiltjes
    Designer of the month geniet ervan gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. So much to see in your beautiful creations!!!! Amazing!!! Its a great news as a Designer of the Month! Your animal creations are super cute with your fab designing!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Een paar dagen niet geblogged en meteen van alles gemist! Ook deze twee creaties zijn super, je bent een waardige gastdesigner!
    lieve groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!