maandag 4 mei 2015

Cute as a button! (bijdrage twee)

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Doen jullie mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden.

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers: Joke en Lia! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen :) Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties.

De mei collectie van Marianne Design is echt geweldig vind ik :) Eerder maakte ik een cadeaudoosje met het vosje erin voor aan de kerstboom. Deze kunnen jullie hier vinden. Ik vind de giraffe zo lief en dacht: hoe leuk is het om hem aan een kindermobiel te hangen? Dit is mijn resultaat:



Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Peach & Mint PB7047
Giraf COL1386
Stempel COL1387
Sterrenrand CR1293
Roze plakparels JU0937
Glitterpapier CA310
Roze lint JU0921
Transparante sheet Uit eigen collectie
Papicolor licht roze, mocca, nootbruin en mosterd geel
Overige kleuren cardstock Action
Roze knoop Action
Vilt in diverse kleuren Uit eigen collecti
Vulling giraf Watten AH

Met dit doosje doe ik mee aan de challenges bij:
Marianne Design Kreadivas challenge #9: Everything goes with Marianne Design + option pastel colors (Dit is mijn vierde inzending);
- Marianne Design Divas challenge: Gebruik een stempel of knipvel van MD (Dit is mijn tweede inzending).

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn doosje vinden. Ik lees jullie reacties telkens met heel veel plezier :)

41 opmerkingen:

  1. Amai Chantal, wat een beautie! Hoe lief dit giraffendoosje. En hoe mooi je girafje in het doosje!!!
    super!!!!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig Chantal! geweldig mooi gemaakt en bedacht. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke creatie is het geworden Chantal ik vind de vorige met de lieve schaapjes ook al zo leuk geworden.
    Wat leuk dat jij deze mooie mallen mag gebruiken deze maand, ben benieuwd wat je ons nog meer gaat laten zien.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, zo lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal,
    onwijs gaaf!!! Wat heb je dit mooi gemaakt, zeker leuk voor aan een mobiel! En dan verpakt in een mooi doosje! Mooie collectie deze van mei! Maar daar weet jij dan ook zo goed raad mee!
    Echt gaaf!!! Hele projecten maak je ervan. Jeetje waar haal je de tijd vandaan? Petje af hoor!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oohhh...wat superlief Chantal!!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhhh wat prachtig..wat een lieve kadoset met die giraffe!!
    Complimenten Chantal,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig.... wat schattig!!
    Weer heel mooi gemaakt Chantal.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij voel je als een vis in het water met al die mooie spulletjes van Marianne! En wat heb je weer moois gemaakt! Het doosje is al een kadootje en de mooie Giraf van vilt is keigaaf!!! Ik vind het zeer Cute en weet zeker dat we nog meer leuks krijgen te zien!
    Fijne avond en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOOOOOOOOOOOOH Chantal wat is dit superrrrrrrrr leuk en lief. Het doosje op zich is al zoooooooo leuk maar met dat schatje uit vilt er, wat een beeldig kraamkadootje!!! Goed te lezen dat ook jij het "freubelijzer" smeedt als het heet is en niet van MOETEN houdt!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kei schattig !!! Zo'n mooi kadootje !
    Ik vind het super leuk.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super cute design Chantal. What a fabulous gift and decorated box idea.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt weer super lieve creaties gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantal,
    dat ziet er prachtig uit, wat een leuk doosje met prachtige inhoud en dan ook nog die leuke giraffe op de bovenkant, weer TOP gedaan,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Owh wat een liefertje is dit....verliefd!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Chantal, wat een mooie creatie. Elke keer weer verras je ons met je mooie kaartjes/creaties. Dit is alleen al een leuk kadootje en hoef je niet eens meer iets bij te doen. Heel leuk en creatief bedacht :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ahhh wat schattig! Dit is gewoon te leuk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat superlief je giraf van vilt in het doosje! Bof jij even dat je net in deze maand Designer of the month bent, gefeliciteerd!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatjes zijn het. Krijg toch ook zwaar de behoefte dit girafje aan te schaffen :-)
    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super schattig doosje heb je gemaakt, Chantal. Erg mooi gedaan.
    Gezellig dat je mee doet met deze challenge bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Chantal wat een prachtig, lief doosje ... Heel knap gemaakt weer !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vond de eerste al zo leuk, maar deze is ook al zo prachtig!
    Ben heel erg benieuwd naar de volgende creatie.
    Liefs vanuit Amsterdam!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WAt een gaaf doosje is dit.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij CArds&Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat zijn die dierenparken toch leuk he?
    Jij hebt er echt weer iets geweldigs mee gemaakt!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. lief cadeaudoosje chantal. Bij ons geen baby's meer haha maar wat zou dit leuk zijn als kraamcadeautjes!!
    gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. 100 % cute, en prachtig gedaan, zowel het vilten girafje als de verpakking. Wat ben je toch een kei en het knutselen!! TOP
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Its very true"Super cute as a button!" Love this decorated box with awesome designing!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig doosje Chantal....wat een schattige girafjes zijn dat toch zowel in als op het dooje en daar die mooie knopen op ...PRACHTIG geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat lief! Helemaal cute as a button. Zo leuk met dat bijpassende doosje. Knap bedacht én gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Chantal,

    Prachtig doosje en zo lief ook met die schattige girafjes.Heel mooi geheel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat prachtig dit mooie doosje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik zeg: SuperGeweldigFantastisch!! Wauw Chantal wat is dit doosje super leuk zeg! De girafjes zijn ook echt zulke lieffies! Ik ben er helemaal weg van! Ook hier geen kerstboom of kindermobiel (daar ben ik net iets te oud voor denk ik. Haha)... Maar ik heb wel een leuke kast waar dit oh zo schattige girafje de show kan stelen ;) hihi.
    Op naar project 3. Ik kijk er nu alweer naar uit!!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw, te schattig het vilten girafje en zo wie zo het hele cadeautje. Echt super als je zo kan knutselen.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Chantal,
    je hebt weer een heel leuke creatie gemaakt voor een baby! Knap hoe je dat elke keer weer verzint. En wat past de MD giraffe goed bij de ander giraffe! Hoort echt bij elkaar!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuk doosje heb je gemaakt een leuk idee zo met de giraffe!!

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat gaaf! Helemaal leuk het vilten girafje!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hartstikke leuk gedaan, ik vind je creatie echt geweldig! Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauwww zeg wat een schitterende creatie! Dank je wel voor je deelname aan onze mei-wedstrijd Bingo bij Duymelot! Succes en tot een volgende keer! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!